Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Renault » elektryka Renault GRAND SCÉNIC III (JZ0/1_) » przyrządy Renault GRAND SCÉNIC III (JZ0/1_) » czujniki, włącznik (nadajnik) Renault GRAND SCÉNIC III (JZ0/1_)

czujniki, włącznik (nadajnik) do RENAULT GRAND SCÉNIC III (JZ0/1_)

wybierz typ samochodu RENAULT GRAND SCÉNIC III (JZ0/1_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
101.00 zł
 Kup
Zakres temperatury od [°C] -40
Zakres temperatury do [°C] 130
nr EAN 4047024417014
cena brutto:
76.00 zł
 Kup
Status produktu: Normalny
nr EAN 4047024858152
Status produktu: Normalny
nr EAN 4047026300970
Ilość podłączonych styków 2
Kolor czarny
nr EAN 5012759533345
Status produktu: Normalny
nr EAN 5012759987797
Ciśnienie od [kPa] 11
ciśnienie do [kPa] 307
Napięcie wyjściowe od [V] 0,25
Napięcie wyjściowe do [V] 4,75
nr EAN 8012510013328
Status produktu: Normalny
nr EAN 8012510021804
Ciśnienie od [kPa] 11
ciśnienie do [kPa] 306
Napięcie wyjściowe od [V] 0,25
Napięcie wyjściowe do [V] 4,75
nr EAN 8012510026786
Długość czujnika pomiarowego [mm] 47,2
nr EAN 8012510029930
cena brutto:
47.99 zł
 Kup
Kolor obudowy czarny
Ilość biegunów 2
Średnica zabudowy [mm] 20
nr EAN 8435050631164
Ilość biegunów 2
Rodzaj czujnika czujnik indukcyjny
Opór [Ohm] 220
nr EAN 8435050636008
Długość [mm] 47,2
Ilość połączeń 2
Ciężar [kg] 0,030
nr EAN 4027816446453
cena brutto:
66.00 zł
 Kup
Ilość połączeń 2
nr EAN 4082300619843
Ilość biegunów 2
Rodzaj czujnika czujnik indukcyjny
nr EAN 4082300620504
cena brutto:
20.00 zł
 Kup
Kształt obudowy wtyczki owalny
Kolor wtyczki czarny
Rodzaj czujnika czujnik NTC
Sposób montażu spięty
Średnica obudowy [mm] 20
nr EAN 5902659783592
Ciężar [kg] 0,02067
nr EAN 4046001444371
Wymiar gwintu 20 mm
nr EAN 3531650029204
Wyświetlanie od 1 do 17 (z 17 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
czujniki, włącznik (nadajnik)

Czujniki w samochodzie – czujnik ciśnienia oleju i inne


Samochód informuje nas o wszelkich nieprawidłowościach i usterkach, które mają miejsce w poszczególnych jego podzespołach. Kluczem do prawidłowej oceny problemu jest właściwa interpretacja tych sygnałów. W nowoczesnych pojazdach instaluje się wiele czujników, które kontrolują pracę poszczególnych podzespołów i wysyłają komunikat kierowcy. Dzięki nim łatwiej jest dokonać słusznej diagnozy i naprawić usterkę. Wśród nich są m.in. czujnik ciśnienia oleju oraz czujnik temperatury wody oraz oleju

Czujnik ciśnienia oleju 


Czujnik ciśnienia oleju dokonuje analizy mocy oddziaływania cieczy na poszczególne części w samochodzie. W przypadku dużego ciśnienia może dojść do usterki silnika, z kolei przy zbyt małym silnik może się zatrzeć w wyniku  niedostatecznego smarowania. 

Czujnik temperatury wody i oleju 


Temperatura w samochodzie, w poszczególnych jego miejscach, musi być na odpowiednim poziomie, jednak istnieją sytuacje, kiedy dochodzi do jej niebezpiecznego wzrostu lub obniżenia. Czujnik temperatury wody i oleju odpowiada za kontrolę tej wartości płynu chłodniczego. To dzięki niemu możliwe jest zapobieganie jego zagotowania.  Czujnik temperatury oleju i wody dostarczając niepokojące dane, sygnalizuje więc przegrzewanie się jednostki napędowej lub też nadmierne zużycie paliwa. 

Czujnik ABS 


Czyli inaczej czujnik prędkości obrotowej koła znajduje się obok przekładni wyrównawczych lub piast kół. Czujnik ABS występuje w dwóch wariantach. Pasywny pracuje bez dodatkowego napięcia zasilania, z kolei aktywny będzie działał tylko wówczas, kiedy przyłożone zostanie do niego napięcie zasilania. Czujnik ABS może zostać uszkodzony, o czym świadczy m.in. blokada kół podczas hamowania, zapalona kontrolka ABS bądź też zapisanie błędnego kodu. Do przyczyn awarii zaliczamy zwarcie przewodów albo ich przerwanie, zanieczyszczenie czujnika, za duży luz łożysk kół oraz mechaniczne uszkodzenie koła sygnałowego.