Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Skoda » elektryka Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) » przyrządy Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) » czujniki, włącznik (nadajnik) Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6)

czujniki, włącznik (nadajnik) do SKODA OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6)

wybierz typ samochodu SKODA OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Status produktu: Normalny
nr EAN 4047026511307
Ilość czopów 3
nr EAN 5012759548691
Status produktu: Normalny
nr EAN 8012510080641
Ilość połączeń 2
Kolor czarny
Strona zabudowy z przodu
Ciężar [kg] 0,004
dla numeru OE 8Z0 820 535 B
nr EAN 4054224742730
Ilość połączeń 3
Ciężar [kg] 0,023
dla numeru OE 04C 906 433 G
nr EAN 4054224752999
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Ilość biegunów 3
nr EAN 4082300649970
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Ilość biegunów 3
nr EAN 4082300710847
Status produktu: Normalny
nr EAN 5902659731722
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika aktywny czujnik
Ilość biegunów 3
nr EAN 4040074279281
3 lata gwarancji
z przodu
Ciężar [kg] 0,01
Ilość biegunów 2
Koniecznie porównać starą i nową część (szczególnie nr OE)
Ilość połączeń 3
Ciężar [kg] 0,023
nr EAN 4054228752995
cena brutto:
17.99 zł
 Kup
Kształt obudowy wtyczki prostokątny
Ilość biegunów 2
Materiał obudowy GFK (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym)
Ilość biegunów 2
Rodzaj czujnika czujnik NTC
Sposób montażu spięty
Status produktu: Normalny
Średnica [mm] 26
Ilość biegunów 2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
Projekt resora Sprężyna zabezpieczająca
Długość [mm] 20
Kolor obudowy niebieski
Wysokość [mm] 57
Ciężar [kg] 0,02
Kolor szary
Ilość połączeń 2
nr EAN 4046001272837
Wyświetlanie od 1 do 15 (z 15 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
czujniki, włącznik (nadajnik)

Czujniki w samochodzie – czujnik ciśnienia oleju i inne


Samochód informuje nas o wszelkich nieprawidłowościach i usterkach, które mają miejsce w poszczególnych jego podzespołach. Kluczem do prawidłowej oceny problemu jest właściwa interpretacja tych sygnałów. W nowoczesnych pojazdach instaluje się wiele czujników, które kontrolują pracę poszczególnych podzespołów i wysyłają komunikat kierowcy. Dzięki nim łatwiej jest dokonać słusznej diagnozy i naprawić usterkę. Wśród nich są m.in. czujnik ciśnienia oleju oraz czujnik temperatury wody oraz oleju

Czujnik ciśnienia oleju 


Czujnik ciśnienia oleju dokonuje analizy mocy oddziaływania cieczy na poszczególne części w samochodzie. W przypadku dużego ciśnienia może dojść do usterki silnika, z kolei przy zbyt małym silnik może się zatrzeć w wyniku  niedostatecznego smarowania. 

Czujnik temperatury wody i oleju 


Temperatura w samochodzie, w poszczególnych jego miejscach, musi być na odpowiednim poziomie, jednak istnieją sytuacje, kiedy dochodzi do jej niebezpiecznego wzrostu lub obniżenia. Czujnik temperatury wody i oleju odpowiada za kontrolę tej wartości płynu chłodniczego. To dzięki niemu możliwe jest zapobieganie jego zagotowania.  Czujnik temperatury oleju i wody dostarczając niepokojące dane, sygnalizuje więc przegrzewanie się jednostki napędowej lub też nadmierne zużycie paliwa. 

Czujnik ABS 


Czyli inaczej czujnik prędkości obrotowej koła znajduje się obok przekładni wyrównawczych lub piast kół. Czujnik ABS występuje w dwóch wariantach. Pasywny pracuje bez dodatkowego napięcia zasilania, z kolei aktywny będzie działał tylko wówczas, kiedy przyłożone zostanie do niego napięcie zasilania. Czujnik ABS może zostać uszkodzony, o czym świadczy m.in. blokada kół podczas hamowania, zapalona kontrolka ABS bądź też zapisanie błędnego kodu. Do przyczyn awarii zaliczamy zwarcie przewodów albo ich przerwanie, zanieczyszczenie czujnika, za duży luz łożysk kół oraz mechaniczne uszkodzenie koła sygnałowego.