Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Audi » hamulce tarczowe Audi A3 Limousine (8YS, 8YM) » klocki hamulcowe Audi A3 Limousine (8YS, 8YM)

klocki hamulcowe do AUDI A3 Limousine (8YS, 8YM)

wybierz typ samochodu AUDI A3 Limousine (8YS, 8YM):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Szerokość 1 [mm] 175,1
Wysokość 1 [mm] 69,6
Grubość 1 [mm] 20
System hamulcowy TRW
Długość złącza ostrzegawczego [mm] 200
Styk ostrzegawczy o zużyciu ze zintegrowanym czujnikiem zużycia
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 1
Ciężar [kg] 2,67
nr EAN 8717109516081
Szerokość 1 [mm] 160,1
Wysokość 1 [mm] 64,6
Grubość 1 [mm] 19,9
System hamulcowy TRW
Długość złącza ostrzegawczego [mm] 150
Styk ostrzegawczy o zużyciu ze stykiem zużycia
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 1
Ciężar [kg] 2,16
nr EAN 8717109614688
Szerokość 1 [mm] 123
Wysokość 1 [mm] 56,2
Grubość 1 [mm] 16,2
Szerokość 2 [mm] 123
Wysokość 2 [mm] 61,2
Grubość 2 [mm] 16,2
System hamulcowy ATE
Styk ostrzegawczy o zużyciu bez zintegrowanego czujnika zużycia
Ciężar [kg] 1,17
nr EAN 8717109615760
Długość złącza ostrzegawczego [mm] 170
Ciężar [kg] 0,02
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 1
nr EAN 8717109614558
Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
Długość [mm] 172
nr EAN 4006633395373
Szerokość [mm] 160,0
Wysokość [mm] 64,5
Grubość [mm] 20,4
Styk ostrzegawczy o zużyciu przygotowany dla wskaźnika zużycia
Styk ostrzegawczy o zużyciu ze stykiem zużycia
Długość złącza ostrzegawczego [mm] 171,5
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego
Liczba śrub 4
System hamulcowy Lucas / TRW
Oznaczenie kontrolne E1 90R-02A0213/0074
Dostępne MAPP-Code 
Numer artykułu zalecanego dodatku 24.8190-0065.2
Przestrzegać wymiarów 
nr EAN 4006633417358
Szerokość [mm] 175,0
Wysokość [mm] 70,0
Grubość [mm] 20,0
Styk ostrzegawczy o zużyciu ze stykiem zużycia
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 1
Długość złącza ostrzegawczego [mm] 185
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego
Liczba śrub 4
System hamulcowy Lucas / TRW
Oznaczenie kontrolne E1 90R-011134/1558
Dostępne MAPP-Code 
nr EAN 4006633457835
Numer WVA 25684
Grubość [mm] 20
System hamulcowy TRW
Szerokość [mm] 160
Długość złącza ostrzegawczego [mm] 175
Wysokość [mm] 65
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 1
Numer WVA 25683
Styk ostrzegawczy o zużyciu ze stykiem zużycia
nr EAN 8020584103999
System hamulcowy TRW
Szerokość [mm] 175
Długość złącza ostrzegawczego [mm] 200
Wysokość [mm] 70
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 1
Numer WVA 24738
Styk ostrzegawczy o zużyciu ze stykiem zużycia
Numer WVA 25217
Grubość [mm] 20
nr EAN 8020584080115
Numer WVA 25683
Styk ostrzegawczy o zużyciu ze stykiem zużycia
Numer WVA 25684
Grubość [mm] 20
System hamulcowy TRW
Szerokość [mm] 160
Długość złącza ostrzegawczego [mm] 175
Wysokość [mm] 65
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 1
nr EAN 8020584069417
Numer WVA 25217
Grubość [mm] 20
System hamulcowy TRW
Szerokość [mm] 175
Długość złącza ostrzegawczego [mm] 200
Wysokość [mm] 70
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 1
Numer WVA 24738
Styk ostrzegawczy o zużyciu ze stykiem zużycia
nr EAN 8020584069455
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
Szerokość [mm] 123
System hamulcowy ATE
Wysokość 1 [mm] 52
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z podkładką wytłumiającą
Wysokość 2 [mm] 57
Numer WVA 26303
Styk ostrzegawczy o zużyciu bez styku zużycia
Numer WVA 26304
Grubość [mm] 16
nr EAN 8020584120231
Długość [mm] 164
Ilość połączeń 2
Strona zabudowy Oś przednia
Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
Ciężar [kg] 0,012
nr EAN 4027816444794
Szerokość [mm] 175
Wysokość [mm] 69,5
Grubość [mm] 20
Styk ostrzegawczy o zużyciu ze zintegrowanym czujnikiem zużycia
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 1
kierunkowa 
Numer WVA 24738
System hamulcowy TRW
Techniczny numer informacyjny T2488
nr EAN 4082300493627
Długość [mm] 170
nr EAN 5706021148855
Długość [mm] 164
Ilość połączeń 2
Strona zabudowy Oś przednia
Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
nr EAN 4044688444790
Szerokość [mm] 175,2
Wysokość [mm] 69,5
Grubość [mm] 20
Styk ostrzegawczy o zużyciu ze zintegrowanym czujnikiem zużycia
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 1
kierunkowa 
Numer WVA 24738
System hamulcowy TRW
Długość opakowania [cm] 20,9
Szerokość opakowania [cm] 13,4
Wysokość opakowania [cm] 8,8
Techniczny numer informacyjny 24738 200 9 5
nr EAN 4019722472428
Wyświetlanie od 1 do 40 (z 40 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
klocki hamulcowe

Klocki hamulcowe


Klocki hamulcowe są podstawową częścią wchodzącą w skład szeroko rozumianego układu hamulcowego. Jest to obok tarcz hamulcowych, element podlegający najbardziej ekstremalnym obciążeniom podczas pracy.

Współczesne samochody potrafią rozwijać dużo większe prędkości niż było to kilkanaście lat temu. Klocki hamulcowe muszą sprostać zadaniu zatrzymania rozpędzonego pojazdu w maksymalnie krótkim czasie. Materiały z jakich są wykonywane, są najbardziej strzeżonymi tajemnicami koncernów je produkujących. Wieloletnie doświadczenia i testy, doprowadzają do wytworzenia klocków o bardzo wysokich parametrach użytkowych. Wytrzymują one wysokie temperatury pracy, a przy tym wysoką skuteczność hamowania.

Wybierz sprawdzonego producenta klocków hamulcowych!

 
Różnorodność producentów na rynku daje praktycznie nieograniczone możliwości wyboru dla posiadacza samochodu. Możliwość wyboru nie oznacza jednak, że jedynym kryterium powinna być cena. Dużo bardziej znacząca jest znajomość marki, jej renoma i jakość użytych materiałów.

Klocki hamulcowe ATE, Textar, TRW, Hella, Bosch należą do najbardziej cenionych wśród fachowców z branży i ich użytkowników. Do wyróżniających się można zaliczyć także brandy Japanparts, Kamoka, A.B.S., Meyle oraz Lpr. Ostatni wymienieni nie są producentami na pierwszy montaż, jednak ich produkty znajdują uznanie u posiadaczy pojazdów ze względu na korzystny stosunek ceny do jakości.

Szczególną uwagę należy zwrócić przy dobieraniu klocków hamulcowych do aut grupy VW, oraz `japończykach` O ile te pierwsze wprowadziły w latach 2000 dodatkowe kody wyposażenia, możliwe do odnalezienia w książce serwisowej albo na wklejce w bagażniku auta, to te drugie różnią się zastosowanymi układami hamulcowymi w produkcjach na rynek japoński i europejski.

Czym należy kierować się przy wyborze klocków hamulcowych.

Jedno jest pewne - na klockach hamulcowych zwłaszcza na oś przednią pojazdu nie można oszczędzać. Przednie klocki hamulcowe są szczególnie obciążone pracą podczas hamowania, dlatego ważna jest ich jakość. W naszej praktyce często pojawia się pytanie Klientów "jak długo pojeżdżę na tych klockach ?" Odpowiedź jest oczywista. Nie jest ważne jak długi dystans da się przejechać samochodem pomiędzy wymianami klocków hamulcowych, a czy przejedzie się ten dystans bezpiecznie, z gwarancją wyhamowania w krytycznej sytuacji na drodze. 
 

Co wpływa na żywotność klocków hamulcowych


Czynników wpływających na długość przebiegu pomiędzy wymianą klocków hamulcowych jest wiele. Na pewno zalicza się do nich w jakim cyklu porusza się częściej samochód - mijeskim czy pozamiejskim. Ruch miejski w naturalny sposób wymusza częstsze używanie hamulców w samochodzie, a tym samym szybsze zużywanie klocków hamulcowych. Innym ważnym czynnikiem jest stan tarcz hamulcowych, na jakich będziemy używać nowo założonych klocków hamulcowych. Zużyte tarcze hamulcowe na pewno przyspieszą zużycie się także samych klocków hamulcowych, Klocki hamulcowe będą po prostu musiały się "ułożyć" przez dotarcnie do zużytych powierzchni tarcz hamulcowych. NIe wsposób nie wposmnieć tutaj także o stanie zacisków hamulcowych wpływających na żywotność klocków. Zacinający (nie cofający) się zacisk może błyskawicznie "wykończyć" klocki hamulcowe najlepszej marki. W naszej praktyce spotykaliśmy wiele takich reklamacji, spowodowanych problemami w pracy zacisku hamulcowego.
 
klocki hamulcowe ATE klocki hamulcowe TRW
klocki hamulcowe Brembo klocki hamulcowe Japanparts
klocki hamulcowe A.B.S. klocki hamulcowe Kamoka
klocki hamulcowe Meyle klocki hamulcowe Textar
klocki hamulcowe Hella klocki hamulcowe Lpr

informacje dodatkowe: