Grubość [mm] | 17,2 |
Oznaczenie kontrolne | E1 90R-02A0333/0801 |
Szerokość [mm] | 92,2 |
Wysokość [mm] | 46,2 |
Styk ostrzegawczy o zużyciu | nieprzygotowany do wskaźnika zużycia |
Styk ostrzegawczy o zużyciu | bez styku zużycia |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z dodatkami |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 | ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego |
Liczba śrub | 4 |
Dostępne MAPP-Code |
Grubość [mm] | 17,7 |
Oznaczenie kontrolne | E9 90R-02A1258/5609 |
Szerokość [mm] | 92,1 |
Wysokość 1 [mm] | 39,0 |
Wysokość 2 [mm] | 43,0 |
Styk ostrzegawczy o zużyciu | nieprzygotowany do wskaźnika zużycia |
Styk ostrzegawczy o zużyciu | bez styku zużycia |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z dodatkami |
System hamulcowy | Lucas / TRW |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 | ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego |
Liczba śrub | 2 |
Dostępne MAPP-Code |
Grubość [mm] | 17,7 |
Oznaczenie kontrolne | E1 90R-02A0366/0765 |
Szerokość [mm] | 92,1 |
Wysokość 1 [mm] | 39,0 |
Wysokość 2 [mm] | 43,0 |
Styk ostrzegawczy o zużyciu | nieprzygotowany do wskaźnika zużycia |
Styk ostrzegawczy o zużyciu | bez styku zużycia |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z dodatkami |
System hamulcowy | Lucas / TRW |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 | ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego |
Liczba śrub | 2 |
Dostępne MAPP-Code | |
Dopuszcz. do mocy pojazdu [kW] | 225 |
z dodatkami | |
bez styku zużycia | |
nie przygotowany dla wskaźnika zużycia | |
ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego | |
Grubość [mm] | 17,2 |
Oznaczenie kontrolne | E1 90R-02A0258/0803 |
Szerokość [mm] | 92,2 |
Wysokość [mm] | 46,2 |
Liczba śrub | 4 |
Dostępne MAPP-Code |
Jedno jest pewne - na klockach hamulcowych zwłaszcza na oś przednią pojazdu nie można oszczędzać. Przednie klocki hamulcowe są szczególnie obciążone pracą podczas hamowania, dlatego ważna jest ich jakość. W naszej praktyce często pojawia się pytanie Klientów "jak długo pojeżdżę na tych klockach ?" Odpowiedź jest oczywista. Nie jest ważne jak długi dystans da się przejechać samochodem pomiędzy wymianami klocków hamulcowych, a czy przejedzie się ten dystans bezpiecznie, z gwarancją wyhamowania w krytycznej sytuacji na drodze.
klocki hamulcowe ATE | klocki hamulcowe TRW |
klocki hamulcowe Brembo | klocki hamulcowe Japanparts |
klocki hamulcowe A.B.S. | klocki hamulcowe Kamoka |
klocki hamulcowe Meyle | klocki hamulcowe Textar |
klocki hamulcowe Hella | klocki hamulcowe Lpr |
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025