
| Szerokość 1 [mm] | 105 |
| Wysokość 1 [mm] | 55 |
| Grubość 1 [mm] | 18 |
| System hamulcowy | BOSCH/BENDIX |
| Długość złącza ostrzegawczego [mm] | 180 |
| Długość złącza ostrzegawczego [mm] | 305 |
| Ograniczenia producenta | BENDIX |
| Styk ostrzegawczy o zużyciu | ze stykiem zużycia |
| Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] | 2 |
| Ciężar [kg] | 1,11 |
| nr EAN | 8717109041378 |

| Szerokość 1 [mm] | 100 |
| Wysokość 1 [mm] | 64,7 |
| Grubość 1 [mm] | 18 |
| System hamulcowy | LUCAS/TRW |
| Długość złącza ostrzegawczego [mm] | 220 |
| Ograniczenia producenta | TRW |
| Styk ostrzegawczy o zużyciu | ze stykiem zużycia |
| Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] | 2 |
| Ciężar [kg] | 1,06 |
| nr EAN | 8717109050868 |

| Ograniczenia producenta | BENDIX |
| Styk ostrzegawczy o zużyciu | ze stykiem zużycia |
| Wysokość [mm] | 54,3 |
| Długość [mm] | 105 |
| Grubość [mm] | 18 |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| nr EAN | 5900427189560 |

| Numer WVA | 20905 20906 |
| System hamulcowy | Bendix |
| Styk ostrzegawczy o zużyciu | ze zintegrowanym czujnikiem zużycia |
| Styk ostrzegawczy o zużyciu | ze stykiem zużycia |
| Długość [mm] | 105 |
| Długość 2 [mm] | 105 |
| Wysokość [mm] | 54 |
| Wysokość 2 [mm] | 54 |
| Grubość 1 [mm] | 18 |
| Grubość 2 [mm] | 18 |
| nr EAN | 5012759302323 |

| Grubość [mm] | 15 |
| Oznaczenie kontrolne | R90 Homologated |
| Długość [mm] | 109 |
| Ciężar [kg] | 0,9 |
| Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] | 2 |
| Wysokość 1 [mm] | 49 |
| Styk ostrzegawczy o zużyciu | ze stykiem zużycia |
| System hamulcowy | Bendix |
| Numer WVA | 20140 |
| Numer WVA | 20141 |
| Długość opakowania [cm] | 15 |
| Szerokość opakowania [cm] | 10,6 |
| Wysokość opakowania [cm] | 4,4 |
| nr EAN | 5016687008876 |



| Ograniczenia producenta | BENDIX |
| Styk ostrzegawczy o zużyciu | przygotowany dla wskaźnika zużycia |
| Oznaczenie kontrolne | E9 90R 01107/147 |
| Wysokość [mm] | 49,6 |
| Długość [mm] | 108,8 |
| Grubość [mm] | 14 |
| nr EAN | 3322936401483 |
Jedno jest pewne - na klockach hamulcowych zwłaszcza na oś przednią pojazdu nie można oszczędzać. Przednie klocki hamulcowe są szczególnie obciążone pracą podczas hamowania, dlatego ważna jest ich jakość. W naszej praktyce często pojawia się pytanie Klientów "jak długo pojeżdżę na tych klockach ?" Odpowiedź jest oczywista. Nie jest ważne jak długi dystans da się przejechać samochodem pomiędzy wymianami klocków hamulcowych, a czy przejedzie się ten dystans bezpiecznie, z gwarancją wyhamowania w krytycznej sytuacji na drodze.
| klocki hamulcowe ATE | klocki hamulcowe TRW |
| klocki hamulcowe Brembo | klocki hamulcowe Japanparts |
| klocki hamulcowe A.B.S. | klocki hamulcowe Kamoka |
| klocki hamulcowe Meyle | klocki hamulcowe Textar |
| klocki hamulcowe Hella | klocki hamulcowe Lpr |

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025