Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Mitsubishi » hamulce tarczowe Mitsubishi PAJERO I (L04_G, L14_G) » klocki hamulcowe Mitsubishi PAJERO I (L04_G, L14_G)

klocki hamulcowe do MITSUBISHI PAJERO I (L04_G, L14_G)

wybierz typ samochodu MITSUBISHI PAJERO I (L04_G, L14_G):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Szerokość 1 [mm] 127,9
Wysokość 1 [mm] 57
Grubość 1 [mm] 17
System hamulcowy AKEBONO
Styk ostrzegawczy o zużyciu z akustycznym czujnikiem zużycia
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 2
Ciężar [kg] 1,6
nr EAN 8717109043808
Ograniczenia producenta SUMITOMO
Styk ostrzegawczy o zużyciu ze stykiem zużycia
Wysokość [mm] 56,5
Długość [mm] 127,6
Grubość [mm] 16,4
Strona zabudowy Oś przednia
nr EAN 5900427186583
Szerokość [mm] 127,9
Wysokość [mm] 57,1
Grubość [mm] 16,0
Styk ostrzegawczy o zużyciu z akustycznym czujnikiem zużycia
System hamulcowy Sumitomo
Oznaczenie kontrolne E9 90R-01279/1642
Dostępne MAPP-Code 
Numer artykułu zalecanego dodatku 13.0460-0335.2
Przestrzegać wymiarów 
nr EAN 4006633147101
Długość [mm] 127,8
Szerokość [mm] 56,2
Oznaczenie kontrolne ECE R90 Approved
Strona zabudowy Oś przednia
Grubość 1 [mm] 16,5
Ciężar [kg] 1,560
Styk ostrzegawczy o zużyciu z akustycznym czujnikiem zużycia
nr EAN 5050063442403
Styk ostrzegawczy o zużyciu z akustycznym czujnikiem zużycia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z podkładką wytłumiającą
Numer artykułu zalecanego dodatku 1 987 474 348
Materiał Low-Metallic
Oznaczenie kontrolne ECE-R90
Numer WVA 21373
Grubość [mm] 16
Szerokość [mm] 127,8
Wysokość [mm] 57
Ograniczenia producenta SUMITOMO System
nr EAN 4047024044203
Grubość [mm] 17
System hamulcowy Sumitomo
Szerokość [mm] 128
Numer WVA 21373
Wysokość [mm] 57
Numer WVA 21374
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 2
Numer WVA 21375
Styk ostrzegawczy o zużyciu z akustycznym czujnikiem zużycia
nr EAN 8020584054550
Numer WVA 21373 21374 21375
System hamulcowy Sumitomo
Styk ostrzegawczy o zużyciu ze zintegrowanym czujnikiem zużycia
Styk ostrzegawczy o zużyciu z akustycznym czujnikiem zużycia
Długość [mm] 128
Długość 2 [mm] 128
Wysokość [mm] 57
Wysokość 2 [mm] 57
Grubość 1 [mm] 16
Grubość 2 [mm] 16
nr EAN 5012759304518
Grubość [mm] 16,2
Oznaczenie kontrolne R90 Homologated
Długość [mm] 128
Ciężar [kg] 1,7
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 2
Wysokość 1 [mm] 55
Styk ostrzegawczy o zużyciu z akustycznym czujnikiem zużycia
System hamulcowy Sumitomo
Numer WVA 21373
Numer WVA 21374
Numer WVA 21375
Długość opakowania [cm] 16,8
Szerokość opakowania [cm] 13,2
Wysokość opakowania [cm] 4,8
nr EAN 5016687039276
Strona zabudowy Oś przednia
Szerokość [mm] 127,9
Wysokość [mm] 56,8
Grubość [mm] 16,5
Styk ostrzegawczy o zużyciu z akustycznym czujnikiem zużycia
System hamulcowy Sumitomo
Długość opakowania [cm] 15,2
Szerokość opakowania [cm] 8,8
Wysokość opakowania [cm] 8,4
nr EAN 5902659715746
Strona zabudowy Oś przednia
Szerokość [mm] 127,8
Wysokość [mm] 56,4
Grubość [mm] 14,3
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 2
Styk ostrzegawczy o zużyciu z akustycznym czujnikiem zużycia
System hamulcowy Sumitomo
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z podkładką wytłumiającą
nr EAN 4040074123119
Szerokość [mm] 127,9
Wysokość [mm] 56,8
Grubość [mm] 16,5
Styk ostrzegawczy o zużyciu z akustycznym czujnikiem zużycia
Numer WVA 21373
System hamulcowy Sumitomo
Długość opakowania [cm] 15,2
Szerokość opakowania [cm] 8,8
Wysokość opakowania [cm] 8,4
Techniczny numer informacyjny 21373 165 0 5
nr EAN 4019722082856
Ograniczenia producenta SUMITOMO
Styk ostrzegawczy o zużyciu z akustycznym czujnikiem zużycia
Oznaczenie kontrolne E1 90R 01024/116
Wysokość [mm] 56,5
Długość [mm] 127,6
Grubość [mm] 16,4
nr EAN 3322936407294
Wyświetlanie od 1 do 12 (z 12 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
klocki hamulcowe

Klocki hamulcowe


Klocki hamulcowe są podstawową częścią wchodzącą w skład szeroko rozumianego układu hamulcowego. Jest to obok tarcz hamulcowych, element podlegający najbardziej ekstremalnym obciążeniom podczas pracy.

Współczesne samochody potrafią rozwijać dużo większe prędkości niż było to kilkanaście lat temu. Klocki hamulcowe muszą sprostać zadaniu zatrzymania rozpędzonego pojazdu w maksymalnie krótkim czasie. Materiały z jakich są wykonywane, są najbardziej strzeżonymi tajemnicami koncernów je produkujących. Wieloletnie doświadczenia i testy, doprowadzają do wytworzenia klocków o bardzo wysokich parametrach użytkowych. Wytrzymują one wysokie temperatury pracy, a przy tym wysoką skuteczność hamowania.

Wybierz sprawdzonego producenta klocków hamulcowych!

 
Różnorodność producentów na rynku daje praktycznie nieograniczone możliwości wyboru dla posiadacza samochodu. Możliwość wyboru nie oznacza jednak, że jedynym kryterium powinna być cena. Dużo bardziej znacząca jest znajomość marki, jej renoma i jakość użytych materiałów.

Klocki hamulcowe ATE, Textar, TRW, Hella, Bosch należą do najbardziej cenionych wśród fachowców z branży i ich użytkowników. Do wyróżniających się można zaliczyć także brandy Japanparts, Kamoka, A.B.S., Meyle oraz Lpr. Ostatni wymienieni nie są producentami na pierwszy montaż, jednak ich produkty znajdują uznanie u posiadaczy pojazdów ze względu na korzystny stosunek ceny do jakości.

Szczególną uwagę należy zwrócić przy dobieraniu klocków hamulcowych do aut grupy VW, oraz `japończykach` O ile te pierwsze wprowadziły w latach 2000 dodatkowe kody wyposażenia, możliwe do odnalezienia w książce serwisowej albo na wklejce w bagażniku auta, to te drugie różnią się zastosowanymi układami hamulcowymi w produkcjach na rynek japoński i europejski.

Czym należy kierować się przy wyborze klocków hamulcowych.

Jedno jest pewne - na klockach hamulcowych zwłaszcza na oś przednią pojazdu nie można oszczędzać. Przednie klocki hamulcowe są szczególnie obciążone pracą podczas hamowania, dlatego ważna jest ich jakość. W naszej praktyce często pojawia się pytanie Klientów "jak długo pojeżdżę na tych klockach ?" Odpowiedź jest oczywista. Nie jest ważne jak długi dystans da się przejechać samochodem pomiędzy wymianami klocków hamulcowych, a czy przejedzie się ten dystans bezpiecznie, z gwarancją wyhamowania w krytycznej sytuacji na drodze. 
 

Co wpływa na żywotność klocków hamulcowych


Czynników wpływających na długość przebiegu pomiędzy wymianą klocków hamulcowych jest wiele. Na pewno zalicza się do nich w jakim cyklu porusza się częściej samochód - mijeskim czy pozamiejskim. Ruch miejski w naturalny sposób wymusza częstsze używanie hamulców w samochodzie, a tym samym szybsze zużywanie klocków hamulcowych. Innym ważnym czynnikiem jest stan tarcz hamulcowych, na jakich będziemy używać nowo założonych klocków hamulcowych. Zużyte tarcze hamulcowe na pewno przyspieszą zużycie się także samych klocków hamulcowych, Klocki hamulcowe będą po prostu musiały się "ułożyć" przez dotarcnie do zużytych powierzchni tarcz hamulcowych. NIe wsposób nie wposmnieć tutaj także o stanie zacisków hamulcowych wpływających na żywotność klocków. Zacinający (nie cofający) się zacisk może błyskawicznie "wykończyć" klocki hamulcowe najlepszej marki. W naszej praktyce spotykaliśmy wiele takich reklamacji, spowodowanych problemami w pracy zacisku hamulcowego.
 
klocki hamulcowe ATE klocki hamulcowe TRW
klocki hamulcowe Brembo klocki hamulcowe Japanparts
klocki hamulcowe A.B.S. klocki hamulcowe Kamoka
klocki hamulcowe Meyle klocki hamulcowe Textar
klocki hamulcowe Hella klocki hamulcowe Lpr

informacje dodatkowe: