Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Skoda » układ hamulcowy Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3, PV3) » hamulce tarczowe Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3, PV3) » klocki hamulcowe Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3, PV3)

klocki hamulcowe do SKODA OCTAVIA IV (NX3, NN3, PV3)

wybierz typ samochodu SKODA OCTAVIA IV (NX3, NN3, PV3):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
nie przygotowany dla wskaźnika zużycia
Ciężar [kg] 1
Wysokość 1 [mm] 52,3
Wysokość 2 [mm] 57,4
System hamulcowy ATE
Szerokość 1 [mm] 122,9
Grubość 1 [mm] 16
cena brutto:
96.00 zł
 Kup
Strona zabudowyOś tylna
Grubość [mm]16
Szerokość [mm]123
Wysokość [mm]57,7
Liczba wskazań zużycia [na oś]1
Styk ostrzegawczy o zużyciuze stykiem zużycia
System hamulcowyTeves
Długość złącza ostrzegawczego [mm]240
Numer WVA26206
Liczba okładzin ciernych4
cena brutto:
87.99 zł
 Kup
Strona zabudowyOś tylna
Oznaczenie kontrolneECE-R90 APPROVED
Szerokość [mm]123
Wysokość [mm]57,7
Wysokość 1 [mm]58
Wysokość 2 [mm]56
Styk ostrzegawczy o zużyciunieprzygotowany do wskaźnika zużycia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez dodatków
System hamulcowyContinental
Szerokość 1 [mm]123
Szerokość 2 [mm]123
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2z podkładką wytłumiającą
Grubość 1 [mm]16
Grubość 2 [mm]16
Numer WVA22207
Numer WVA26206
Liczba okładzin ciernych4
cena brutto:
96.00 zł
 Kup
Strona zabudowyOś przednia
Grubość [mm]18,9
Szerokość [mm]148,2
Wysokość [mm]63,5
Liczba wskazań zużycia [na oś]1
Styk ostrzegawczy o zużyciuze stykiem zużycia
System hamulcowyTRW
Długość złącza ostrzegawczego [mm]160
Numer WVA26169
Liczba okładzin ciernych4
Strona zabudowyOś przednia
Ograniczenia producentaATE
Grubość [mm]20,3
Szerokość [mm]155,2
Wysokość [mm]66
Styk ostrzegawczy o zużyciuze stykiem zużycia
System hamulcowyATE
Grubość [mm]16,2
Oznaczenie kontrolneE1 90R-02A0073/0675
Szerokość [mm]122,8
Wysokość 1 [mm]57,5
Wysokość 2 [mm]52,3
Styk ostrzegawczy o zużyciunieprzygotowany do wskaźnika zużycia
Styk ostrzegawczy o zużyciubez styku zużycia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz dodatkami
System hamulcowyATE
Dostępne MAPP-Code
Grubość [mm]16,4
Oznaczenie kontrolneE1 90R-02A0333/0725
Szerokość [mm]122,8
Wysokość 1 [mm]57,7
Wysokość 2 [mm]55,7
Styk ostrzegawczy o zużyciunieprzygotowany do wskaźnika zużycia
Styk ostrzegawczy o zużyciubez styku zużycia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz dodatkami
System hamulcowyATE
Dostępne MAPP-Code
Grubość [mm]16,2
Oznaczenie kontrolneE1 90R-02A0573/0676
Szerokość [mm]122,8
Wysokość 1 [mm]57,5
Wysokość 2 [mm]52,3
Styk ostrzegawczy o zużyciunieprzygotowany do wskaźnika zużycia
Styk ostrzegawczy o zużyciubez styku zużycia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz dodatkami
System hamulcowyATE
Dostępne MAPP-Code
Dopuszcz. do mocy pojazdu [kW]225
Grubość [mm]16,4
Oznaczenie kontrolneE1 90R-02A0573/0677
Szerokość [mm]122,8
Wysokość 1 [mm]57,7
Wysokość 2 [mm]55,7
Styk ostrzegawczy o zużyciunieprzygotowany do wskaźnika zużycia
Styk ostrzegawczy o zużyciubez styku zużycia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz dodatkami
System hamulcowyATE
Dostępne MAPP-Code
Dopuszcz. do mocy pojazdu [kW]225
cena brutto:
198.01 zł
 Kup
Grubość [mm]18,4
Oznaczenie kontrolneE1 90R-02A0335/0748
Szerokość [mm]148,0
Wysokość [mm]63,5
Styk ostrzegawczy o zużyciuze stykiem zużycia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz dodatkami
System hamulcowyLucas / TRW
Długość złącza ostrzegawczego [mm]171,5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego
Liczba śrub4
Dostępne MAPP-Code
cena brutto:
276.00 zł
 Kup
ze stykiem zużycia
z dodatkami
ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego
Grubość [mm] 18,4
Oznaczenie kontrolne E1 90R-02A0479/0749
Szerokość [mm] 148,0
Wysokość [mm] 63,5
System hamulcowy Lucas / TRW
Długość złącza ostrzegawczego [mm] 171,5
Liczba śrub 4
Dostępne MAPP-Code
Dopuszcz. do mocy pojazdu [kW] 225
Grubość [mm]18,4
Oznaczenie kontrolneE1 90R-02A0479/0749
Szerokość [mm]148,0
Wysokość [mm]63,5
Styk ostrzegawczy o zużyciuze stykiem zużycia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz dodatkami
System hamulcowyLucas / TRW
Długość złącza ostrzegawczego [mm]171,5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego
Liczba śrub4
Dostępne MAPP-Code
Dopuszcz. do mocy pojazdu [kW]225
Low-Metallic
Grubość [mm] 16
Oznaczenie kontrolne ECE-R90
Szerokość [mm] 123
Wysokość 1 [mm] 52,2
Wysokość 2 [mm] 57,4
Numer WVA 26303
cena brutto:
226.00 zł
 Kup
Grubość [mm]17,3
Szerokość [mm]155,3
Wysokość [mm]67,3
Ciężar [kg]1,85
Liczba na oś4
Styk ostrzegawczy o zużyciuprzygotowany do wskaźnika zużycia
Rodzaj połączeniaPudełko
Numer WVA26677
Numer WVA26678
kierunkowa
nie przygotowany dla wskaźnika zużycia
oś tylna
Wysokość 1 [mm] 52
Wysokość 2 [mm] 57
System hamulcowy ATE
Szerokość 1 [mm] 122
Grubość 1 [mm] 16
Ograniczenia producentaTRW
Grubość [mm]18,8
Oznaczenie kontrolneE9 90R-02A0107/5483
Szerokość [mm]148,3
Wysokość [mm]63,6
Styk ostrzegawczy o zużyciuze stykiem zużycia
Długość złącza ostrzegawczego [mm]170
nie przygotowany dla wskaźnika zużycia
Grubość [mm] 16
Oznaczenie kontrolne ECE R90 APPROVED
Szerokość [mm] 123
Wysokość 1 [mm] 52
Wysokość 2 [mm] 57
Fotografia odpowiada zakresowi dostawy
System hamulcowy ATE
z blachą ślizgową
Wyświetlanie od 1 do 17 (z 17 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
klocki hamulcowe

Klocki hamulcowe


Klocki hamulcowe są podstawową częścią wchodzącą w skład szeroko rozumianego układu hamulcowego. Jest to obok tarcz hamulcowych, element podlegający najbardziej ekstremalnym obciążeniom podczas pracy.

Współczesne samochody potrafią rozwijać dużo większe prędkości niż było to kilkanaście lat temu. Klocki hamulcowe muszą sprostać zadaniu zatrzymania rozpędzonego pojazdu w maksymalnie krótkim czasie. Materiały z jakich są wykonywane, są najbardziej strzeżonymi tajemnicami koncernów je produkujących. Wieloletnie doświadczenia i testy, doprowadzają do wytworzenia klocków o bardzo wysokich parametrach użytkowych. Wytrzymują one wysokie temperatury pracy, a przy tym wysoką skuteczność hamowania.

Wybierz sprawdzonego producenta klocków hamulcowych!

 
Różnorodność producentów na rynku daje praktycznie nieograniczone możliwości wyboru dla posiadacza samochodu. Możliwość wyboru nie oznacza jednak, że jedynym kryterium powinna być cena. Dużo bardziej znacząca jest znajomość marki, jej renoma i jakość użytych materiałów.

Klocki hamulcowe ATE, Textar, TRW, Hella, Bosch należą do najbardziej cenionych wśród fachowców z branży i ich użytkowników. Do wyróżniających się można zaliczyć także brandy Japanparts, Kamoka, A.B.S., Meyle oraz Lpr. Ostatni wymienieni nie są producentami na pierwszy montaż, jednak ich produkty znajdują uznanie u posiadaczy pojazdów ze względu na korzystny stosunek ceny do jakości.

Szczególną uwagę należy zwrócić przy dobieraniu klocków hamulcowych do aut grupy VW, oraz `japończykach` O ile te pierwsze wprowadziły w latach 2000 dodatkowe kody wyposażenia, możliwe do odnalezienia w książce serwisowej albo na wklejce w bagażniku auta, to te drugie różnią się zastosowanymi układami hamulcowymi w produkcjach na rynek japoński i europejski.

Czym należy kierować się przy wyborze klocków hamulcowych.

Jedno jest pewne - na klockach hamulcowych zwłaszcza na oś przednią pojazdu nie można oszczędzać. Przednie klocki hamulcowe są szczególnie obciążone pracą podczas hamowania, dlatego ważna jest ich jakość. W naszej praktyce często pojawia się pytanie Klientów "jak długo pojeżdżę na tych klockach ?" Odpowiedź jest oczywista. Nie jest ważne jak długi dystans da się przejechać samochodem pomiędzy wymianami klocków hamulcowych, a czy przejedzie się ten dystans bezpiecznie, z gwarancją wyhamowania w krytycznej sytuacji na drodze. 
 

Co wpływa na żywotność klocków hamulcowych


Czynników wpływających na długość przebiegu pomiędzy wymianą klocków hamulcowych jest wiele. Na pewno zalicza się do nich w jakim cyklu porusza się częściej samochód - mijeskim czy pozamiejskim. Ruch miejski w naturalny sposób wymusza częstsze używanie hamulców w samochodzie, a tym samym szybsze zużywanie klocków hamulcowych. Innym ważnym czynnikiem jest stan tarcz hamulcowych, na jakich będziemy używać nowo założonych klocków hamulcowych. Zużyte tarcze hamulcowe na pewno przyspieszą zużycie się także samych klocków hamulcowych, Klocki hamulcowe będą po prostu musiały się "ułożyć" przez dotarcnie do zużytych powierzchni tarcz hamulcowych. NIe wsposób nie wposmnieć tutaj także o stanie zacisków hamulcowych wpływających na żywotność klocków. Zacinający (nie cofający) się zacisk może błyskawicznie "wykończyć" klocki hamulcowe najlepszej marki. W naszej praktyce spotykaliśmy wiele takich reklamacji, spowodowanych problemami w pracy zacisku hamulcowego.
 
klocki hamulcowe ATE klocki hamulcowe TRW
klocki hamulcowe Brembo klocki hamulcowe Japanparts
klocki hamulcowe A.B.S. klocki hamulcowe Kamoka
klocki hamulcowe Meyle klocki hamulcowe Textar
klocki hamulcowe Hella klocki hamulcowe Lpr

informacje dodatkowe: