Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe Mitsubishi GALANT VII sedan (E5_A, E7_A, E8_A) 2.0 GLSTD (E57A) (1992.11-1996.08) 90km » C2W042ABE abe
wybrany samochód: 
Mitsubishi Galant Vii Sedan (e5_a, E7_a, E8_a) 2.0 Glstd (e57a) (1992.11-1996.08) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Klocki hamulcowe kpl. C2W042ABE ABE

C2W042ABE Klocki hamulcowe kpl. ABE
86.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

C2W042ABE

producent:

ABE

Strona zabudowyOś tylna
Oznaczenie kontrolneECE-R90 APPROVED
Szerokość [mm]123
Wysokość [mm]57,7
Wysokość 1 [mm]58
Wysokość 2 [mm]56
Styk ostrzegawczy o zużyciunieprzygotowany do wskaźnika zużycia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez dodatków
System hamulcowyContinental
Szerokość 1 [mm]123
Szerokość 2 [mm]123
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2z podkładką wytłumiającą
Grubość 1 [mm]16
Grubość 2 [mm]16
Numer WVA22207
Numer WVA26206
Liczba okładzin ciernych4

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe kpl. C2W042ABE ABE

Klocki hamulcowe kpl. tył , pasuje do: AUDI A3, CUPRA FORMENTOR, LEON, LEON SPORTSTOURER, SEAT LEON, LEON SPORTSTOURER, SKODA KODIAQ I, OCTAVIA IV, VW CADDY CALIFORNIA V CAMPER 1.0-2.5 07.18-
numery OEM:
VOLKSWAGEN      5WA 698 451A
VOLKSWAGEN      5WA 698 451C
VOLKSWAGEN      5WA 698 451F
VOLKSWAGEN      5WA 698 451J
VOLKSWAGEN      5WA 698 451K

Zastosowanie Klocki hamulcowe kpl. C2W042ABE ABE w samochodach:

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.