Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Toyota » układ hamulcowy Toyota COROLLA sedan (_E21_) » hamulce tarczowe Toyota COROLLA sedan (_E21_) » klocki hamulcowe Toyota COROLLA sedan (_E21_)

klocki hamulcowe do TOYOTA COROLLA sedan (_E21_)

wybierz typ samochodu TOYOTA COROLLA sedan (_E21_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Szerokość 1 [mm] 134,2
Wysokość 1 [mm] 58,9
Grubość 1 [mm] 18
Styk ostrzegawczy o zużyciu z akustycznym czujnikiem zużycia
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 2
Ciężar [kg] 1,86
nr EAN 8717109746457
Szerokość 1 [mm] 118
Wysokość 1 [mm] 49,1
Grubość 1 [mm] 15
Szerokość 2 [mm] 118
Wysokość 2 [mm] 50,9
Grubość 2 [mm] 15
Styk ostrzegawczy o zużyciu z akustycznym czujnikiem zużycia
Ciężar [kg] 1,13
nr EAN 8717109750652
Długość 1 [mm] 150,3
Długość 2 [mm] 151,3
Szerokość 1 [mm] 61
Szerokość 2 [mm] 58,2
Grubość [mm] 17,8
System hamulcowy Teves
Kraj producenta pojazdu Francja
Strona zabudowy Oś przednia
nr EAN 5900427185739
Długość [mm] 139,2
Grubość [mm] 17,5
Wysokość [mm] 55,5
Ograniczenia producenta AKEBONO
Styk ostrzegawczy o zużyciu nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia
Strona zabudowy Oś przednia
nr EAN 5900427185760
System hamulcowy CBI
Ograniczenia producenta GALFER
Styk ostrzegawczy o zużyciu ze stykiem zużycia
Długość [mm] 134
Wysokość [mm] 59
Grubość 1 [mm] 19
Strona zabudowy Oś przednia
nr EAN 5901655216196
System hamulcowy TRW
Ograniczenia producenta NBK
Styk ostrzegawczy o zużyciu ze stykiem zużycia
Długość [mm] 118
Długość 2 [mm] 118
Wysokość [mm] 48
Wysokość 2 [mm] 48
Grubość 1 [mm] 16
Strona zabudowy Oś tylna
nr EAN 5901655216202
Długość [mm] 134,2
Szerokość [mm] 58,9
Oznaczenie kontrolne ECE R90 Approved
Strona zabudowy Oś przednia
Grubość 1 [mm] 19,1
Ciężar [kg] 1,700
Styk ostrzegawczy o zużyciu z akustycznym czujnikiem zużycia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z materiałami dodatkowymi
nr EAN 5057746238896
Styk ostrzegawczy o zużyciu z akustycznym czujnikiem zużycia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z podkładką wytłumiającą
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z instrukcją montażu
Materiał Low-Metallic
Oznaczenie kontrolne ECE-R90
Numer WVA 26153
Grubość [mm] 15,8
Szerokość [mm] 118,2
Wysokość 1 [mm] 48,4
Wysokość 2 [mm] 50,7
nr EAN 4047026502787
Numer WVA 26150
Szerokość [mm] 134
System hamulcowy CBI
Numer WVA 26151
Wysokość [mm] 59
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z podkładką wytłumiającą
Styk ostrzegawczy o zużyciu z akustycznym czujnikiem zużycia
Numer WVA 26149
Grubość [mm] 19
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
nr EAN 8020584118115
Wysokość 1 [mm] 49
Numer WVA 26154
Wysokość 2 [mm] 51
Numer WVA 26155
Grubość [mm] 16
Styk ostrzegawczy o zużyciu z akustycznym czujnikiem zużycia
Szerokość [mm] 118
System hamulcowy TRW
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 2
Numer WVA 26153
nr EAN 8020584118122
System hamulcowy TRW
Ograniczenia producenta NBK
Styk ostrzegawczy o zużyciu ze stykiem zużycia
Styk ostrzegawczy o zużyciu ze zintegrowanym czujnikiem zużycia
Styk ostrzegawczy o zużyciu z akustycznym czujnikiem zużycia
Długość [mm] 118
Długość 2 [mm] 118
Wysokość [mm] 48
Wysokość 2 [mm] 48
Grubość 1 [mm] 16
nr EAN 5012759552582
System hamulcowy CBI
Ograniczenia producenta GALFER
Styk ostrzegawczy o zużyciu ze stykiem zużycia
Styk ostrzegawczy o zużyciu ze zintegrowanym czujnikiem zużycia
Styk ostrzegawczy o zużyciu z akustycznym czujnikiem zużycia
Długość [mm] 134
Długość 2 [mm] 134
Wysokość [mm] 59
Wysokość 2 [mm] 59
Grubość 1 [mm] 19
nr EAN 5012759552599
Szerokość [mm] 134,4
Wysokość [mm] 59
Grubość [mm] 18,7
Styk ostrzegawczy o zużyciu z akustycznym czujnikiem zużycia
nr EAN 4029416416508
Strona zabudowy Oś tylna
Długość [mm] 134,3
Grubość [mm] 18,8
Wysokość [mm] 58,8
Styk ostrzegawczy o zużyciu z akustycznym czujnikiem zużycia
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze sprężyną
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z naklejaną folią
Wysokość [mm] 48,8
Styk ostrzegawczy o zużyciu z akustycznym czujnikiem zużycia
Strona zabudowy Oś tylna
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 2
Długość [mm] 118
Grubość [mm] 15,8
Szerokość [mm] 134,5
Wysokość [mm] 18,7
Grubość [mm] 59
Styk ostrzegawczy o zużyciu ze stykiem zużycia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
System hamulcowy CBI
Długość opakowania [cm] 15,2
Szerokość opakowania [cm] 8,8
Wysokość opakowania [cm] 8,4
nr EAN 4019722543623
Szerokość [mm] 118,3
Wysokość 1 [mm] 48,8
Wysokość 2 [mm] 50,8
Grubość [mm] 15,8
Styk ostrzegawczy o zużyciu ze stykiem zużycia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
Numer WVA 26153
System hamulcowy TRW
Długość opakowania [cm] 12,5
Szerokość opakowania [cm] 8,1
Wysokość opakowania [cm] 8,0
Techniczny numer informacyjny 26153 158 1 5
nr EAN 4019722543661
System hamulcowy BOSCH
Szerokość [mm] 141
Wysokość 1 [mm] 60
Wysokość 2 [mm] 63
Grubość [mm] 18
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
Styk ostrzegawczy o zużyciu z akustycznym czujnikiem zużycia
Oznaczenie kontrolne ECE R90 APPROVED
nr EAN 4250238782186
Wyświetlanie od 1 do 18 (z 18 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
klocki hamulcowe

Klocki hamulcowe


Klocki hamulcowe są podstawową częścią wchodzącą w skład szeroko rozumianego układu hamulcowego. Jest to obok tarcz hamulcowych, element podlegający najbardziej ekstremalnym obciążeniom podczas pracy.

Współczesne samochody potrafią rozwijać dużo większe prędkości niż było to kilkanaście lat temu. Klocki hamulcowe muszą sprostać zadaniu zatrzymania rozpędzonego pojazdu w maksymalnie krótkim czasie. Materiały z jakich są wykonywane, są najbardziej strzeżonymi tajemnicami koncernów je produkujących. Wieloletnie doświadczenia i testy, doprowadzają do wytworzenia klocków o bardzo wysokich parametrach użytkowych. Wytrzymują one wysokie temperatury pracy, a przy tym wysoką skuteczność hamowania.

Wybierz sprawdzonego producenta klocków hamulcowych!

 
Różnorodność producentów na rynku daje praktycznie nieograniczone możliwości wyboru dla posiadacza samochodu. Możliwość wyboru nie oznacza jednak, że jedynym kryterium powinna być cena. Dużo bardziej znacząca jest znajomość marki, jej renoma i jakość użytych materiałów.

Klocki hamulcowe ATE, Textar, TRW, Hella, Bosch należą do najbardziej cenionych wśród fachowców z branży i ich użytkowników. Do wyróżniających się można zaliczyć także brandy Japanparts, Kamoka, A.B.S., Meyle oraz Lpr. Ostatni wymienieni nie są producentami na pierwszy montaż, jednak ich produkty znajdują uznanie u posiadaczy pojazdów ze względu na korzystny stosunek ceny do jakości.

Szczególną uwagę należy zwrócić przy dobieraniu klocków hamulcowych do aut grupy VW, oraz `japończykach` O ile te pierwsze wprowadziły w latach 2000 dodatkowe kody wyposażenia, możliwe do odnalezienia w książce serwisowej albo na wklejce w bagażniku auta, to te drugie różnią się zastosowanymi układami hamulcowymi w produkcjach na rynek japoński i europejski.

Czym należy kierować się przy wyborze klocków hamulcowych.

Jedno jest pewne - na klockach hamulcowych zwłaszcza na oś przednią pojazdu nie można oszczędzać. Przednie klocki hamulcowe są szczególnie obciążone pracą podczas hamowania, dlatego ważna jest ich jakość. W naszej praktyce często pojawia się pytanie Klientów "jak długo pojeżdżę na tych klockach ?" Odpowiedź jest oczywista. Nie jest ważne jak długi dystans da się przejechać samochodem pomiędzy wymianami klocków hamulcowych, a czy przejedzie się ten dystans bezpiecznie, z gwarancją wyhamowania w krytycznej sytuacji na drodze. 
 

Co wpływa na żywotność klocków hamulcowych


Czynników wpływających na długość przebiegu pomiędzy wymianą klocków hamulcowych jest wiele. Na pewno zalicza się do nich w jakim cyklu porusza się częściej samochód - mijeskim czy pozamiejskim. Ruch miejski w naturalny sposób wymusza częstsze używanie hamulców w samochodzie, a tym samym szybsze zużywanie klocków hamulcowych. Innym ważnym czynnikiem jest stan tarcz hamulcowych, na jakich będziemy używać nowo założonych klocków hamulcowych. Zużyte tarcze hamulcowe na pewno przyspieszą zużycie się także samych klocków hamulcowych, Klocki hamulcowe będą po prostu musiały się "ułożyć" przez dotarcnie do zużytych powierzchni tarcz hamulcowych. NIe wsposób nie wposmnieć tutaj także o stanie zacisków hamulcowych wpływających na żywotność klocków. Zacinający (nie cofający) się zacisk może błyskawicznie "wykończyć" klocki hamulcowe najlepszej marki. W naszej praktyce spotykaliśmy wiele takich reklamacji, spowodowanych problemami w pracy zacisku hamulcowego.
 
klocki hamulcowe ATE klocki hamulcowe TRW
klocki hamulcowe Brembo klocki hamulcowe Japanparts
klocki hamulcowe A.B.S. klocki hamulcowe Kamoka
klocki hamulcowe Meyle klocki hamulcowe Textar
klocki hamulcowe Hella klocki hamulcowe Lpr

informacje dodatkowe: