Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Volkswagen » hamulce tarczowe Volkswagen TRANSPORTER T4 Platforma / podwozie (70E, 70L, 70M, 7DE, 7DL » klocki hamulcowe Volkswagen TRANSPORTER T4 Platforma / podwozie (70E, 70L, 70M, 7DE, 7DL

klocki hamulcowe do VOLKSWAGEN TRANSPORTER T4 Platforma / podwozie (70E, 70L, 70M, 7DE, 7DL

wybierz typ samochodu VOLKSWAGEN TRANSPORTER T4 Platforma / podwozie (70E, 70L, 70M, 7DE, 7DL:
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Szerokość [mm] 105,5
Wysokość [mm] 39,5
Grubość [mm] 14,2
Styk ostrzegawczy o zużyciu z akustycznym czujnikiem zużycia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z podkładką wytłumiającą
Oznaczenie kontrolne E9 90R-01231/551
System hamulcowy Akebono
Dostępne MAPP-Code 
Numer artykułu zalecanego dodatku 13.0460-0213.2
Numer artykułu zalecanego dodatku 13.0460-0341.2
Numer artykułu zalecanego dodatku 13.0460-0526.2
Numer artykułu zalecanego dodatku 13.0460-0527.2
Przestrzegać wymiarów 
nr EAN 4006633134583
Styk ostrzegawczy o zużyciu z akustycznym czujnikiem zużycia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z instrukcją montażu
Materiał Low-Metallic
Oznaczenie kontrolne ECE-R90
Numer WVA 23871
Grubość [mm] 13,7
Szerokość [mm] 105,3
Wysokość [mm] 37,9
Ograniczenia producenta AKEBONO System
nr EAN 4047024119963
Materiał Low-Metallic
Grubość [mm] 16
Szerokość [mm] 165,7
Wysokość [mm] 60
nr EAN 4047026416695
Grubość [mm] 14
System hamulcowy Akebono
Szerokość [mm] 105
Numer WVA 24871
Wysokość [mm] 39
Numer WVA 24872
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 1
Styk ostrzegawczy o zużyciu z akustycznym czujnikiem zużycia
nr EAN 8020584090695
Styk ostrzegawczy o zużyciu bez styku zużycia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez dodatków
Grubość [mm] 16
Numer WVA 25588
Szerokość [mm] 166
Numer WVA 25589
Wysokość [mm] 60
nr EAN 8020584084380
Numer WVA 25588
Styk ostrzegawczy o zużyciu ze zintegrowanym czujnikiem zużycia
Styk ostrzegawczy o zużyciu z akustycznym czujnikiem zużycia
Długość [mm] 166
Długość 2 [mm] 166
Wysokość [mm] 60
Wysokość 2 [mm] 60
Grubość 1 [mm] 16
Grubość 2 [mm] 16
nr EAN 5012759540039
Szerokość [mm] 105,4
Wysokość [mm] 39,4
Grubość [mm] 13,8
Styk ostrzegawczy o zużyciu z akustycznym czujnikiem zużycia
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 1
Numer WVA 24871
System hamulcowy Akebono
Numer artykułu zalecanego dodatku 8DZ 355 203-751
Techniczny numer informacyjny T1847
nr EAN 4082300358872
Szerokość [mm] 106
Wysokość [mm] 38
Grubość [mm] 14,3
Styk ostrzegawczy o zużyciu z akustycznym czujnikiem zużycia
System hamulcowy Akebono
Strona zabudowy Oś tylna
nr EAN 5908242634173
Strona zabudowy Oś tylna
Ograniczenia producenta AKEBONO
Długość [mm] 105,5
Wysokość [mm] 38,0
Grubość [mm] 14,0
Styk ostrzegawczy o zużyciu z akustycznym czujnikiem zużycia
nr EAN 5901619548509
Strona zabudowy Oś przednia
Długość [mm] 165,5
Grubość [mm] 16,4
Wysokość [mm] 60,2
Styk ostrzegawczy o zużyciu z akustycznym czujnikiem zużycia
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z naklejaną folią
Szerokość [mm] 105,6
Wysokość [mm] 39,4
Grubość [mm] 13,8
Styk ostrzegawczy o zużyciu z akustycznym czujnikiem zużycia
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 1
Numer WVA 24871
System hamulcowy Akebono
Numer artykułu zalecanego dodatku 82507600
Długość opakowania [cm] 9,5
Szerokość opakowania [cm] 8,2
Wysokość opakowania [cm] 7,3
Techniczny numer informacyjny 24871 138 0 5
nr EAN 4019722307799
Ograniczenia producenta AKEBONO
Długość [mm] 105,5
Wysokość [mm] 38,0
Grubość [mm] 14,0
Styk ostrzegawczy o zużyciu z akustycznym czujnikiem zużycia
Oznaczenie kontrolne E9 90R - 01120/551
nr EAN 3322938070953
Wyświetlanie od 1 do 12 (z 12 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
klocki hamulcowe

Klocki hamulcowe


Klocki hamulcowe są podstawową częścią wchodzącą w skład szeroko rozumianego układu hamulcowego. Jest to obok tarcz hamulcowych, element podlegający najbardziej ekstremalnym obciążeniom podczas pracy.

Współczesne samochody potrafią rozwijać dużo większe prędkości niż było to kilkanaście lat temu. Klocki hamulcowe muszą sprostać zadaniu zatrzymania rozpędzonego pojazdu w maksymalnie krótkim czasie. Materiały z jakich są wykonywane, są najbardziej strzeżonymi tajemnicami koncernów je produkujących. Wieloletnie doświadczenia i testy, doprowadzają do wytworzenia klocków o bardzo wysokich parametrach użytkowych. Wytrzymują one wysokie temperatury pracy, a przy tym wysoką skuteczność hamowania.

Wybierz sprawdzonego producenta klocków hamulcowych!

 
Różnorodność producentów na rynku daje praktycznie nieograniczone możliwości wyboru dla posiadacza samochodu. Możliwość wyboru nie oznacza jednak, że jedynym kryterium powinna być cena. Dużo bardziej znacząca jest znajomość marki, jej renoma i jakość użytych materiałów.

Klocki hamulcowe ATE, Textar, TRW, Hella, Bosch należą do najbardziej cenionych wśród fachowców z branży i ich użytkowników. Do wyróżniających się można zaliczyć także brandy Japanparts, Kamoka, A.B.S., Meyle oraz Lpr. Ostatni wymienieni nie są producentami na pierwszy montaż, jednak ich produkty znajdują uznanie u posiadaczy pojazdów ze względu na korzystny stosunek ceny do jakości.

Szczególną uwagę należy zwrócić przy dobieraniu klocków hamulcowych do aut grupy VW, oraz `japończykach` O ile te pierwsze wprowadziły w latach 2000 dodatkowe kody wyposażenia, możliwe do odnalezienia w książce serwisowej albo na wklejce w bagażniku auta, to te drugie różnią się zastosowanymi układami hamulcowymi w produkcjach na rynek japoński i europejski.

Czym należy kierować się przy wyborze klocków hamulcowych.

Jedno jest pewne - na klockach hamulcowych zwłaszcza na oś przednią pojazdu nie można oszczędzać. Przednie klocki hamulcowe są szczególnie obciążone pracą podczas hamowania, dlatego ważna jest ich jakość. W naszej praktyce często pojawia się pytanie Klientów "jak długo pojeżdżę na tych klockach ?" Odpowiedź jest oczywista. Nie jest ważne jak długi dystans da się przejechać samochodem pomiędzy wymianami klocków hamulcowych, a czy przejedzie się ten dystans bezpiecznie, z gwarancją wyhamowania w krytycznej sytuacji na drodze. 
 

Co wpływa na żywotność klocków hamulcowych


Czynników wpływających na długość przebiegu pomiędzy wymianą klocków hamulcowych jest wiele. Na pewno zalicza się do nich w jakim cyklu porusza się częściej samochód - mijeskim czy pozamiejskim. Ruch miejski w naturalny sposób wymusza częstsze używanie hamulców w samochodzie, a tym samym szybsze zużywanie klocków hamulcowych. Innym ważnym czynnikiem jest stan tarcz hamulcowych, na jakich będziemy używać nowo założonych klocków hamulcowych. Zużyte tarcze hamulcowe na pewno przyspieszą zużycie się także samych klocków hamulcowych, Klocki hamulcowe będą po prostu musiały się "ułożyć" przez dotarcnie do zużytych powierzchni tarcz hamulcowych. NIe wsposób nie wposmnieć tutaj także o stanie zacisków hamulcowych wpływających na żywotność klocków. Zacinający (nie cofający) się zacisk może błyskawicznie "wykończyć" klocki hamulcowe najlepszej marki. W naszej praktyce spotykaliśmy wiele takich reklamacji, spowodowanych problemami w pracy zacisku hamulcowego.
 
klocki hamulcowe ATE klocki hamulcowe TRW
klocki hamulcowe Brembo klocki hamulcowe Japanparts
klocki hamulcowe A.B.S. klocki hamulcowe Kamoka
klocki hamulcowe Meyle klocki hamulcowe Textar
klocki hamulcowe Hella klocki hamulcowe Lpr

informacje dodatkowe: