kod | DGUA | |
Rodzaj zaworu | Zawór magnetyczny | |
Tryb pracy | elektryczno-pneumatyczny | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Materiał obudowy | GFK (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym) | |
Materiał obudowy | PA 66 GF 30 | |
Ilość biegunów | 2 | |
Strona zabudowy | boczna oprawa | |
Kształt obudowy wtyczki | owalny | |
Strona zabudowy | Rura ssąca | |
Sposób montażu | wciśnięty |
TECDOC-Nr silnika | DGUA |
Jednostka | szt. |
Wysokość [mm] | 60 |
Średnica zewnętrzna [mm] | 32 |
Długość gwintu [mm] | 33 |
Długość gwintu 1 [mm] | 33 |
Skok gwintu [mm] | 1,25 |
Skok gwintu 1 [mm] | 1,25 |
Rozmiar gwintu 1 | M8 |
Wymiar gwintu | M 8 |
Rodzaj mocowania | Łożysko gumowo-metalowe |
Stan | Fabrycznie nowy |
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023
Smarowanie układu hamulcowego
07-02-2023
Kody wyposażenia w grupie VW
21-09-2022
Rodzaje wycieraczek Valeo
17-02-2022
Jak dobrać żarówki ksenonowe?
30-11-2021
Kody regionów Subaru
23-12-2020
Schaeffler przejmuje Ruville
15-12-2020
Kompresor klimatyzacji, rodzaje i zasada działania.
17-09-2020