Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Citroën » silnik Citroën C8 (EA_, EB_) » sterowanie silnikiem Citroën C8 (EA_, EB_) » koło pasowe Citroën C8 (EA_, EB_)

koło pasowe do CITROËN C8 (EA_, EB_)

wybierz typ samochodu CITROËN C8 (EA_, EB_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Ilość żeber 5
Parametr 6PK
Ciężar [kg] 1,38
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z instrukcją montażu
średnica zewnętrzna [mm] 157
nr EAN 3358960553553
Ø koła pasowego [mm] 158,1
Wysokość 1 [mm] 26,7
Wysokość 2 [mm] 39,0
Ciężar [kg] 2,2
nr EAN 8021787052909
cena brutto:
204.00 zł
 Kup
Opcja wyposażenia For 1x 6PK
Szerokość [mm] 37
Ilość żeber 5
średnica zewnętrzna [mm] 162
Liczba rowków 6
nr EAN 5027049465510
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez dodatków
Liczba rowków 6
średnica zewnętrzna [mm] 161
Średnica wewnętrzna [mm] 30
Szerokość [mm] 37
nr EAN 5414465737084
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
Liczba rowków 6
średnica zewnętrzna [mm] 161
Średnica wewnętrzna [mm] 30
Szerokość [mm] 37
Ilość żeber 2 0
nr EAN 5414465438325
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
Liczba rowków 6
średnica zewnętrzna [mm] 153
Średnica wewnętrzna [mm] 30
Szerokość [mm] 37
Ilość żeber 2 0
nr EAN 5414465438363
Ilość żeber 6
średnica zewnętrzna [mm] 153
Średnica wewnętrzna [mm] 30
nr EAN 8435398500894
Ilość żeber 6
średnica zewnętrzna [mm] 160
Średnica wewnętrzna [mm] 30
nr EAN 8435398500405
Ilość żeber 6
Średnica wewnętrzna [mm] 30
średnica zewnętrzna [mm] 152,8
nr EAN 8435398501075
Ilość żeber 6
średnica zewnętrzna [mm] 153,5
Średnica wewnętrzna [mm] 16
nr EAN 8435398500238
średnica zewnętrzna [mm] 153,00
Szerokość [mm] 37,50
Liczba rowków 6
Drgania z tłumikiem drgań skrętnych
nr EAN 4005108485601
średnica zewnętrzna [mm] 153,00
Szerokość [mm] 37,00
Liczba rowków 6
Drgania z tłumikiem drgań skrętnych
nr EAN 4005108544582
Średnica [mm] 152,9
Ilość żeber 6
nr EAN 5901779869568
Średnica [mm] 152,6
Ilość żeber 6
nr EAN 5901779869643
Grubość [mm] 27,0
Średnica wewnętrzna [mm] 30,0
średnica zewnętrzna [mm] 158,0
Ciężar [kg] 2,070
Ilość żeber 5
Parametr 6PK
nr EAN 5907558522709
Ciężar netto [g] 3570
nr EAN 5902048086532
Średnica [mm] 152,6
Ilość żeber 6
nr EAN 7316573403760
Ilość żeber 6
Masa [g] 2795
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 153
Szerokość 1 [mm] 37
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze śrubą
nr EAN 3413521340789
Drgania z tłumikiem drgań skrętnych
Koła pasowe Koło pasowe paska wieloklinowego
Materiał Guma / metal
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca wysprzęglony
średnica zewnętrzna [mm] 162
Liczba rowków 6
Drgania z tłumikiem drgań skrętnych
Koła pasowe Koło pasowe paska wieloklinowego
Materiał Guma / metal
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca wysprzęglony
Liczba rowków 6
Wyświetlanie od 1 do 20 (z 20 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
koło pasowe

Koło pasowe do napędu paska wieloklinowego


koło pasowe wału korbowegoKoło pasowe osadzone jest na wale korbowym silnika spalinowego. Koło pasowe służy do przekazywania ruchu obrotowego z wału korbowego na pasek wieloklinowy, który napędza pozostałe podzespoły silnika niezbędne do utrzymania jego pracy. Są to zazwyczaj alternator, pompa wspomagania układu kierowniczego lub sprężarka klimatyzacji.

Powierzchnia koła pasowego nie jest gładka, a przypomina powierzchnią strukturę paska wielorowkowego.  Ilość rowków na kole pasowym oraz na pasku wieloklinowym musi być zgodna. Koło pasowe nie stanowi jednolitego elementu a składa się z dwóch części wulkanizowanych gumą. Zadaniem gumy łączącej oba elementy koła pasowego jest tłumienie drgań powstających na wale korbowym silnika. Dzięki temu elementy które są napędzane paskiem wieloklinowym nie ulegają przedwczesnemu zużyciu.

Należy regularnie sprawdzać stan koła pasowego gdy rozwulkanizowane nie połączenia gumowego może doprowadzić do gwałtownej utraty napędu alternatora lub innych napędzanych podzespołów.