Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Bmw » sterowanie silnikiem Bmw 3 coupe (E92) » koło pasowe Bmw 3 coupe (E92)

koło pasowe do BMW 3 coupe (E92)

wybierz typ samochodu BMW 3 coupe (E92):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
428.00 zł
 Kup
Opcja wyposażenia For 1x 6PK
Ilość żeber 5
średnica zewnętrzna [mm] 162
Liczba rowków 6
nr EAN 5027049465510
cena brutto:
592.00 zł
 Kup
Opcja wyposażenia For 1x 6PK
Ilość żeber 5
średnica zewnętrzna [mm] 153
Liczba rowków 6
nr EAN 5027049465817
cena brutto:
642.00 zł
 Kup
Opcja wyposażenia For 1x 6PK
Szerokość [mm] 76,25
Ilość żeber 5
średnica zewnętrzna [mm] 140,50
Liczba rowków 6
średnica zewnętrzna [mm] 180,0
Ciężar [kg] 3,51
Ilość żeber 5
Parametr 6PK
dla numeru OE 11 23 7 823 191 S1
nr EAN 4027816330776
średnica zewnętrzna [mm] 168,00
Szerokość [mm] 77,00
Liczba rowków 6
Drgania z tłumikiem drgań skrętnych
nr EAN 4014870550370
Grubość [mm] 78,0
średnica zewnętrzna [mm] 180,0
Ciężar [kg] 3,35
Ilość żeber 5
Parametr 6PK
nr EAN 5901619507230
średnica zewnętrzna [mm] 180,0
Ciężar [kg] 3,51
Ilość żeber 5
Parametr 6PK
dla numeru OE 11 23 7 823 191 S1
nr EAN 4044688647375
Wyświetlanie od 1 do 7 (z 7 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
koło pasowe

Koło pasowe do napędu paska wieloklinowego


koło pasowe wału korbowegoKoło pasowe osadzone jest na wale korbowym silnika spalinowego. Koło pasowe służy do przekazywania ruchu obrotowego z wału korbowego na pasek wieloklinowy, który napędza pozostałe podzespoły silnika niezbędne do utrzymania jego pracy. Są to zazwyczaj alternator, pompa wspomagania układu kierowniczego lub sprężarka klimatyzacji.

Powierzchnia koła pasowego nie jest gładka, a przypomina powierzchnią strukturę paska wielorowkowego.  Ilość rowków na kole pasowym oraz na pasku wieloklinowym musi być zgodna. Koło pasowe nie stanowi jednolitego elementu a składa się z dwóch części wulkanizowanych gumą. Zadaniem gumy łączącej oba elementy koła pasowego jest tłumienie drgań powstających na wale korbowym silnika. Dzięki temu elementy które są napędzane paskiem wieloklinowym nie ulegają przedwczesnemu zużyciu.

Należy regularnie sprawdzać stan koła pasowego gdy rozwulkanizowane nie połączenia gumowego może doprowadzić do gwałtownej utraty napędu alternatora lub innych napędzanych podzespołów.