Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Lexus » silnik Lexus SC kabriolet (UZZ40_) » sterowanie silnikiem Lexus SC kabriolet (UZZ40_) » koło pasowe Lexus SC kabriolet (UZZ40_)

koło pasowe do LEXUS SC kabriolet (UZZ40_)

wybierz typ samochodu LEXUS SC kabriolet (UZZ40_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Ilość żeber 3
średnica zewnętrzna [mm] 194
Ilość żeber 5
Parametr 4PK+6PK
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z instrukcją montażu
Ciężar [kg] 4,17
nr EAN 3358960368836
Ilość żeber 4
średnica zewnętrzna [mm] 194
Ilość żeber 5
Parametr 5PK+6PK
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z instrukcją montażu
Ciężar [kg] 4,03
nr EAN 3358960368829
Ilość żeber 4
Średnica wewnętrzna [mm] 32
Średnica 1 [mm] 124,3
Średnica 2 [mm] 140,3
Ilość żeber 2 6
nr EAN 8435398501242
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca dla wału korbowego
nr EAN 4031185060646
Ilość żeber 4
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 138,88
Ilość żeber 5
Masa [g] 4294
Średnica zewnętrzna 2 [mm] 125,48
Średnica wewnętrzna [mm] 32
Szerokość 1 [mm] 70,82
Szerokość 2 [mm] 39,58
nr EAN 8033989190174
Wyświetlanie od 1 do 5 (z 5 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
koło pasowe

Koło pasowe do napędu paska wieloklinowego


koło pasowe wału korbowegoKoło pasowe osadzone jest na wale korbowym silnika spalinowego. Koło pasowe służy do przekazywania ruchu obrotowego z wału korbowego na pasek wieloklinowy, który napędza pozostałe podzespoły silnika niezbędne do utrzymania jego pracy. Są to zazwyczaj alternator, pompa wspomagania układu kierowniczego lub sprężarka klimatyzacji.

Powierzchnia koła pasowego nie jest gładka, a przypomina powierzchnią strukturę paska wielorowkowego.  Ilość rowków na kole pasowym oraz na pasku wieloklinowym musi być zgodna. Koło pasowe nie stanowi jednolitego elementu a składa się z dwóch części wulkanizowanych gumą. Zadaniem gumy łączącej oba elementy koła pasowego jest tłumienie drgań powstających na wale korbowym silnika. Dzięki temu elementy które są napędzane paskiem wieloklinowym nie ulegają przedwczesnemu zużyciu.

Należy regularnie sprawdzać stan koła pasowego gdy rozwulkanizowane nie połączenia gumowego może doprowadzić do gwałtownej utraty napędu alternatora lub innych napędzanych podzespołów.