Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Fiat » sterowanie silnikiem Fiat DUCATO Autobus (250_) » koło pasowe Fiat DUCATO Autobus (250_)

koło pasowe do FIAT DUCATO Autobus (250_)

wybierz typ samochodu FIAT DUCATO Autobus (250_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Długość opakowania [cm] 17,5
Szerokość opakowania [cm] 17,5
Wysokość opakowania [cm] 6,5
Ciężar [kg] 2,6
Ilość żeber 6
Ilość żeber 2 4
nr EAN 4010858573775
cena brutto:
218.01 zł
 Kup
Opcja wyposażenia For 1x 4PK, 1x 6PK
Szerokość [mm] 45
Ilość żeber 35
średnica zewnętrzna [mm] 144
Liczba rowków 4
Ilość żeber 2 6
nr EAN 5027049465473
Szerokość [mm] 44,0
Średnica wewnętrzna [mm] 94,0
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 168
Średnica zewnętrzna 2 [mm] 144
Ciężar [kg] 1,33
Ilość żeber 6
Ilość żeber 8
Parametr 4PK + 6PK
dla numeru OE 96 776 081 80
nr EAN 4027816495895
Ilość żeber 6
Średnica wewnętrzna [mm] 40
Średnica 1 [mm] 140
Średnica 2 [mm] 159,71
Ilość żeber 2 4
nr EAN 8435398500887
Grubość [mm] 50,0
Średnica wewnętrzna [mm] 12,5
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 145
Średnica zewnętrzna 2 [mm] 167
Ciężar [kg] 2,690
Ilość żeber 8
Parametr 6PK + 4PK
nr EAN 5907558572957
Ilość żeber 6
Masa [g] 2985
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 167
Szerokość 1 [mm] 49
Ilość żeber 2 4
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze śrubą
nr EAN 3413521671814
Wyświetlanie od 1 do 6 (z 6 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
koło pasowe

Koło pasowe do napędu paska wieloklinowego


koło pasowe wału korbowegoKoło pasowe osadzone jest na wale korbowym silnika spalinowego. Koło pasowe służy do przekazywania ruchu obrotowego z wału korbowego na pasek wieloklinowy, który napędza pozostałe podzespoły silnika niezbędne do utrzymania jego pracy. Są to zazwyczaj alternator, pompa wspomagania układu kierowniczego lub sprężarka klimatyzacji.

Powierzchnia koła pasowego nie jest gładka, a przypomina powierzchnią strukturę paska wielorowkowego.  Ilość rowków na kole pasowym oraz na pasku wieloklinowym musi być zgodna. Koło pasowe nie stanowi jednolitego elementu a składa się z dwóch części wulkanizowanych gumą. Zadaniem gumy łączącej oba elementy koła pasowego jest tłumienie drgań powstających na wale korbowym silnika. Dzięki temu elementy które są napędzane paskiem wieloklinowym nie ulegają przedwczesnemu zużyciu.

Należy regularnie sprawdzać stan koła pasowego gdy rozwulkanizowane nie połączenia gumowego może doprowadzić do gwałtownej utraty napędu alternatora lub innych napędzanych podzespołów.