Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Lancia » sterowanie silnikiem Lancia YPSILON (312_) » koło pasowe Lancia YPSILON (312_)

koło pasowe do LANCIA YPSILON (312_)

wybierz typ samochodu LANCIA YPSILON (312_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Ø koła pasowego [mm] 165,0
Wysokość 1 [mm] 32,0
Ciężar [kg] 1,5
nr EAN 8021787548259
cena brutto:
107.99 zł
 Kup
Opcja wyposażenia For 1x 6PK
Ilość żeber 5
średnica zewnętrzna [mm] 153
Liczba rowków 6
nr EAN 5027049465817
Grubość [mm] 30,0
Średnica wewnętrzna [mm] 35,0
średnica zewnętrzna [mm] 165,0
Ciężar [kg] 1,370
Ilość żeber 5
Parametr 6PK
dla numeru OE 55200498
nr EAN 4027816278245
Ilość żeber 6
Średnica wewnętrzna [mm] 35
średnica zewnętrzna [mm] 160
nr EAN 8435398500429
średnica zewnętrzna [mm] 162,00
Szerokość [mm] 29,50
Liczba rowków 6
Drgania z tłumikiem drgań skrętnych
nr EAN 4005108485496
Ciężar netto [g] 2720
nr EAN 5902048010377
Ciężar netto [g] 2620
nr EAN 5908281445945
Ilość żeber 5
Masa [g] 1701
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 164,7
Średnica wewnętrzna [mm] 34,9
Szerokość 1 [mm] 30,8
nr EAN 8033989016023
Ilość żeber 6
Masa [g] 1538
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 165
Szerokość 1 [mm] 32
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze śrubą
nr EAN 3413521416040
Wyświetlanie od 1 do 9 (z 9 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
koło pasowe

Koło pasowe do napędu paska wieloklinowego


koło pasowe wału korbowegoKoło pasowe osadzone jest na wale korbowym silnika spalinowego. Koło pasowe służy do przekazywania ruchu obrotowego z wału korbowego na pasek wieloklinowy, który napędza pozostałe podzespoły silnika niezbędne do utrzymania jego pracy. Są to zazwyczaj alternator, pompa wspomagania układu kierowniczego lub sprężarka klimatyzacji.

Powierzchnia koła pasowego nie jest gładka, a przypomina powierzchnią strukturę paska wielorowkowego.  Ilość rowków na kole pasowym oraz na pasku wieloklinowym musi być zgodna. Koło pasowe nie stanowi jednolitego elementu a składa się z dwóch części wulkanizowanych gumą. Zadaniem gumy łączącej oba elementy koła pasowego jest tłumienie drgań powstających na wale korbowym silnika. Dzięki temu elementy które są napędzane paskiem wieloklinowym nie ulegają przedwczesnemu zużyciu.

Należy regularnie sprawdzać stan koła pasowego gdy rozwulkanizowane nie połączenia gumowego może doprowadzić do gwałtownej utraty napędu alternatora lub innych napędzanych podzespołów.