Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Toyota » silnik Toyota CELICA coupe (_A6_) » sterowanie silnikiem Toyota CELICA coupe (_A6_) » koło pasowe Toyota CELICA coupe (_A6_)

koło pasowe do TOYOTA CELICA coupe (_A6_)

wybierz typ samochodu TOYOTA CELICA coupe (_A6_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Ilość żeber 5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca wysprzęglony
Parametr 6PK
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z instrukcją montażu
Ciężar [kg] 1,40
średnica zewnętrzna [mm] 140
nr EAN 3358960216748
cena brutto:
212.00 zł
 Kup
Opcja wyposażenia For 1x 6PK
Szerokość [mm] 46,50
Ilość żeber 5
średnica zewnętrzna [mm] 138,50
Liczba rowków 6
Grubość [mm] 34,5
Średnica wewnętrzna [mm] 30,0
średnica zewnętrzna [mm] 143,0
Ciężar [kg] 1,4
Ilość żeber 5
Parametr 6PK
dla numeru OE 038 105 243 M
nr EAN 4027816268741
Ilość żeber 6
Średnica wewnętrzna [mm] 30
średnica zewnętrzna [mm] 138,3
nr EAN 8435398500757
Ilość żeber 6
Średnica wewnętrzna [mm] 30
średnica zewnętrzna [mm] 138,3
nr EAN 8435398501105
średnica zewnętrzna [mm] 140,00
Szerokość [mm] 46,50
Liczba rowków 6
Drgania z tłumikiem drgań skrętnych
nr EAN 4014870552800
Grubość [mm] 34,5
Średnica wewnętrzna [mm] 30,0
średnica zewnętrzna [mm] 143,0
Ciężar [kg] 1,4
Ilość żeber 5
Parametr 6PK
dla numeru OE 038 105 243 M
nr EAN 5901619543269
Średnica [mm] 138
Ilość żeber 6
dla numeru OE 038105243M
nr EAN 3660872391421
Wyświetlanie od 1 do 8 (z 8 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
koło pasowe

Koło pasowe do napędu paska wieloklinowego


koło pasowe wału korbowegoKoło pasowe osadzone jest na wale korbowym silnika spalinowego. Koło pasowe służy do przekazywania ruchu obrotowego z wału korbowego na pasek wieloklinowy, który napędza pozostałe podzespoły silnika niezbędne do utrzymania jego pracy. Są to zazwyczaj alternator, pompa wspomagania układu kierowniczego lub sprężarka klimatyzacji.

Powierzchnia koła pasowego nie jest gładka, a przypomina powierzchnią strukturę paska wielorowkowego.  Ilość rowków na kole pasowym oraz na pasku wieloklinowym musi być zgodna. Koło pasowe nie stanowi jednolitego elementu a składa się z dwóch części wulkanizowanych gumą. Zadaniem gumy łączącej oba elementy koła pasowego jest tłumienie drgań powstających na wale korbowym silnika. Dzięki temu elementy które są napędzane paskiem wieloklinowym nie ulegają przedwczesnemu zużyciu.

Należy regularnie sprawdzać stan koła pasowego gdy rozwulkanizowane nie połączenia gumowego może doprowadzić do gwałtownej utraty napędu alternatora lub innych napędzanych podzespołów.