Strona zabudowy | z przodu |
Wymiar gwintu | FM16X1.5 RHT |
Wymiar stożka [mm] | 15,4 |
Długość [mm] | 153 |
nr EAN | 8717109544312 |
Strona zabudowy | z przodu |
Długość [mm] | 240 |
Rozmiar gwintu 1 | MM16X1.5 RHT |
Rozmiar gwintu 2 | MM18X1.5 RHT |
nr EAN | 8717109346091 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
nr EAN | 3358960642356 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
nr EAN | 3358960648181 |
Rozmiar gwintu 1 | M16x1,5 A |
Rozmiar gwintu 2 | M18x1,5 A |
Długość przegub osiowy [mm] | 240 |
nr EAN | 4014870432782 |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Strona zabudowy | z obu stron |
Strona zabudowy | wewnątrz |
Numer seryjny | 4302505 |
nr EAN | 5901159130493 |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Strona zabudowy | z obu stron |
nr EAN | 4047437310421 |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Strona zabudowy | z obu stron |
nr EAN | 4047437096530 |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Strona zabudowy | z obu stron |
nr EAN | 5901619593912 |
Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
Długość [mm] | 156 |
Rozmiar gwintu 1 | M14x1,5 |
Rozmiar gwintu 2 | M16x1,5 |
nr EAN | 4040074471838 |
Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
Długość [mm] | 239 |
Rozmiar gwintu 1 | M18x1,5 |
Rozmiar gwintu 2 | M16x1,5 |
nr EAN | 4040074420218 |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
Długość [mm] | 239 |
Rozmiar gwintu 1 | M18x1,5 |
Rozmiar gwintu 2 | M16x1,5 |
Wersja wzmocniona | |
nr EAN | 4040074196281 |
Strona zabudowy | z obu stron |
Strona zabudowy | wewnątrz |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Długość [mm] | 262 |
Rodzaj gwintu | z bieżnikiem prawostronnym |
Rodzaj połączenia | Pojemnik |
Rozmiar gwintu 1 | M18X1.5 |
Rozmiar gwintu 2 | M16X1.5 |
Długość opakowania [cm] | 31,5 |
Szerokość opakowania [cm] | 5 |
Wysokość opakowania [cm] | 5 |
nr EAN | 4044197316861 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
Średnica 1 [mm] | 18,2 |
Kształt | prosty |
Rodzaj połączenia | Pojemnik |
Długość 1 [mm] | 160 |
Rozmiar gwintu 1 | M16X1.5 |
Rozmiar gwintu 2 | M14X1.5 |
Długość opakowania [cm] | 20 |
Szerokość opakowania [cm] | 9,5 |
Wysokość opakowania [cm] | 5 |
nr EAN | 4044197486205 |
Rodzaj gwintu | z bieżnikiem prawostronnym |
Wymiar gwintu | 16x1,5 |
nr EAN | 5703858668075 |
Strona zabudowy | wewnątrz |
Strona zabudowy | z obu stron |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Wymagana ilość | 2 |
Długość całkowita [mm] | 262,6 |
Gwint zewn. 1 [mm] | M18 x 1,50 RHT M |
Gwint zewn. 2 [mm] | M16 x 1,50 RHT M |
nr EAN | 4031185182263 |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Strona zabudowy | z obu stron |
Długość [mm] | 160 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
Gwint zewn. 1 [mm] | M16x1,5 |
Gwint zewn. 2 [mm] | M14x1,5 |
Długość [mm] | 160 |
Ciężar [kg] | 0,681 |
nr EAN | 8435130338686 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
Wymiar gwintu | + |
Rozmiar gwintu 1 | MM16X1,5R |
Długość przegub osiowy [mm] | 240 |
Tylko w połączeniu z | NUT |
nr EAN | 5413978170883 |
Strona zabudowy | z lewej |
Strona zabudowy | z prawej |
Zbieżność stożka | 1/6 |
Długość [mm] | 160 |
Wymiar gwintu | FM16x1,5R |
Wymiar stożka [mm] | 15,5 |
Rozmiar gwintu 1 | MM14X1,5R |
nr EAN | 5413978211531 |
Długość [mm] | 160 |
Rozmiar gwintu 1 | M14x1,5 |
Rozmiar gwintu 2 | M16x1,5 |
Wymiar stożka [mm] | 15,3 |
Zbieżność stożka | 1:6 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z dodatkami |
nr EAN | 3322938211387 |
Końcówka drążka jest elementem układu kierowniczego. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą koła, przenosząc ruchy wychyleniowe z przekładni kierowniczej na koła pojazdu, umożliwiając tym samym skręcanie samochodem. W zależności od rozwiązania konstrukcji układu kierowniczego, mogą występować końcówki zewnętrzne i wewnętrzne lub tylko zewnętrzne. Końcówki kierownicze mogą też się różnić ze względu na stronę montażu w samochodzie, wystąpi wówczas końcówka lewa i końcówka prawa. Oprócz tego gwin na połączeniu końcówki drążka z drążkiem kierowniczym może być wewnętrzny lub zewnętrzny, jest to dodatkowy opis chararkteryzujący daną końcówkę występujący często z informacją o wymiarze i rodzaju gwintu. W opisie końcówek drążka może też występować adnotacja o jej zastosowaniu do samochodu z układem wspomagania lub bez układu wspomagania.
Końcówka drążka jest dosyć wrażliwym elementem układu kierowniczego, ze względu na to, że przenosi obciążenia powstałe na styku koła i nierówności drogi. Źle wpływające na żywotość końcówki drążka są zwłaszcza siły boczne, postające przy wszelkich uderzeniach w boczną powierzchnię koła. W poddanej takim siłom koncówce drążka może z biegiem czasu powstawać luz, który wyklucza dalsze jej użytkowanie. Luzy układu kierowniczego, w tym końcówek drążka, podlegają badaniom jako jedne z pierwszych podczas okresowego przeglądu technicznego pojazdu. Wymiana uszkodzonej końcówki drążka wiąże się z ustawieniem geometrii układu kierowniczego, co generuje dodatkowe koszty, dlatego dobrze jest zaopatrzyć się podczas wymiany w końcówki drążka markowych producentów, gwarantujących odpowiednią jakość i trwałość.
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025