Strona zabudowy | z przodu | |
Wymiar gwintu | FM12X1.25 RHT | |
Wymiar stożka [mm] | 12,5 | |
Długość [mm] | 69 | |
nr EAN | 8717109323719 |
Długość [mm] | 69 | |
Gwint wewnętrzny [mm] | M12 x 1,25 | |
Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,25 | |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Ciężar [kg] | 0,300 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakrętką | |
nr EAN | 5050063887112 |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Strona zabudowy | z obu stron | |
Gwint wewnętrzny [mm] | M12x1,25 RHT | |
nr EAN | 3358960653239 |
Długość [mm] | 88 | |
Szerokość [mm] | 34 | |
Wysokość [mm] | 64 | |
nr EAN | 5012759849910 |
Wymiar stożka [mm] | 12,5 | |
Wymiar gwintu | M12x1,25 | |
nr EAN | 4014870433116 |
Długość [mm] | 275 | |
Gwint wewnętrzny [mm] | M14 x 1,5 | |
Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,25 | |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Ciężar [kg] | 0,457 | |
dla numeru OE | 48830-63B00-000 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakrętką | |
nr EAN | 4027816423010 |
Długość całkowita [mm] | 88 | |
Gwint wewnętrzny [mm] | 12 x 1,25 | |
Długość gwintu [mm] | 42 | |
Wysokość zabudowy | 66 | |
Średnica zabudowy [mm] | 13 | |
Gwint zewn. 1 [mm] | 12 x 1,25 | |
Strona zabudowy | z przodu | |
nr EAN | 8033001171716 |
Wymiar stożka [mm] | 13 | |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Wymiar gwintu | FM12X1.25R | |
Zbieżność stożka | 1/8 | |
Długość [mm] | 71 | |
nr EAN | 5902473024192 |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Długość [mm] | 71 |
Wysokość [mm] | 65 |
Ciężar [kg] | 0,3 |
Wymiar stożka [mm] | 14,1 |
Kształt | prosty |
Materiał | Stal |
Długość 2 [mm] | 18 |
Rozmiar gwintu 1 | M12X1.25 |
Rozmiar gwintu 2 | M12X1.25 |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Strona zabudowy | z obu stron | |
Strona zabudowy | zewnętrzny | |
Wymiar gwintu | M12x1,25 | |
Gwint wewnętrzny [mm] | M12x1,25 | |
Długość [mm] | 72 | |
Wymiar stożka [mm] | 15 | |
nr EAN | 4047437025424 |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Strona zabudowy | z obu stron | |
Wymiar gwintu | M12x1,25 | |
Gwint wewnętrzny [mm] | M12x1,25 | |
Długość [mm] | 72 | |
Wymiar stożka [mm] | 15 | |
nr EAN | 5907558554083 |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Strona zabudowy | z obu stron | |
Gwint wewnętrzny [mm] | M12x1,25 | |
nr EAN | 5903766330143 |
Strona zabudowy | oś przednia, z lewej | |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej | |
Długość [mm] | 71 | |
Rozmiar gwintu 1 | M12x1,25 | |
Rozmiar gwintu 2 | M12x1,25 | |
nr EAN | 4040074160060 |
Ciężar [kg] | 0,300 | |
Gwint wewnętrzny [mm] | 12x1,25 | |
Rodzaj gwintu | z bieżnikiem prawostronnym | |
Długość opakowania [cm] | 14,5 | |
Szerokość opakowania [cm] | 9,5 | |
Wysokość opakowania [cm] | 5 | |
nr EAN | 5412096442063 |
Strona zabudowy | zewnętrzny | |
Strona zabudowy | z obu stron | |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Rodzaj połączenia | Pojemnik | |
Długość 1 [mm] | 274 | |
Długość opakowania [cm] | 13 | |
Szerokość opakowania [cm] | 8,5 | |
Wysokość opakowania [cm] | 6,5 | |
nr EAN | 5010874752658 |
Rodzaj gwintu | z bieżnikiem prawostronnym | |
Wymiar gwintu | 12x1,25 | |
nr EAN | 5703858647407 |
Długość [mm] | 74 | |
Wymiar gwintu | M12 x 1,25 | |
Rozmiar gwintu 1 | M12 x 1,25 | |
parzyste numery artykułów | VKDY 816007 | |
nr EAN | 7316579453226 |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Strona zabudowy | z obu stron | |
Strona zabudowy | zewnętrzny | |
Wymiar gwintu | M12x1,25 | |
Gwint wewnętrzny [mm] | M12x1,25 | |
Długość [mm] | 72 | |
Wymiar stożka [mm] | 15 | |
nr EAN | 3322937906567 |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Strona zabudowy | z obu stron | |
Strona zabudowy | zewnętrzny | |
Rodzaj gwintu | z bieżnikiem prawostronnym | |
Wymiar gwintu | M12x1,25 | |
Długość [mm] | 72 | |
Gwint wewnętrzny [mm] | M12x1,25 | |
nr EAN | 5900427510944 |
Końcówka drążka jest elementem układu kierowniczego. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą koła, przenosząc ruchy wychyleniowe z przekładni kierowniczej na koła pojazdu, umożliwiając tym samym skręcanie samochodem. W zależności od rozwiązania konstrukcji układu kierowniczego, mogą występować końcówki zewnętrzne i wewnętrzne lub tylko zewnętrzne. Końcówki kierownicze mogą też się różnić ze względu na stronę montażu w samochodzie, wystąpi wówczas końcówka lewa i końcówka prawa. Oprócz tego gwin na połączeniu końcówki drążka z drążkiem kierowniczym może być wewnętrzny lub zewnętrzny, jest to dodatkowy opis chararkteryzujący daną końcówkę występujący często z informacją o wymiarze i rodzaju gwintu. W opisie końcówek drążka może też występować adnotacja o jej zastosowaniu do samochodu z układem wspomagania lub bez układu wspomagania.
Końcówka drążka jest dosyć wrażliwym elementem układu kierowniczego, ze względu na to, że przenosi obciążenia powstałe na styku koła i nierówności drogi. Źle wpływające na żywotość końcówki drążka są zwłaszcza siły boczne, postające przy wszelkich uderzeniach w boczną powierzchnię koła. W poddanej takim siłom koncówce drążka może z biegiem czasu powstawać luz, który wyklucza dalsze jej użytkowanie. Luzy układu kierowniczego, w tym końcówek drążka, podlegają badaniom jako jedne z pierwszych podczas okresowego przeglądu technicznego pojazdu. Wymiana uszkodzonej końcówki drążka wiąże się z ustawieniem geometrii układu kierowniczego, co generuje dodatkowe koszty, dlatego dobrze jest zaopatrzyć się podczas wymiany w końcówki drążka markowych producentów, gwarantujących odpowiednią jakość i trwałość.
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025