Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Hyundai » układ kierowniczy Hyundai i40 I (VF) » końcówki drążków kierowniczych Hyundai i40 I (VF)

końcówki drążków kierowniczych do HYUNDAI i40 I (VF)

wybierz typ samochodu HYUNDAI i40 I (VF):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
parzyste numery artykułów 174567
Długość [mm] 233
Gwint wewnętrzny [mm] M16 x 1,5
Gwint zewn. [mm] M10 x 1,25
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Ciężar [kg] 0,795
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką koronową
nr EAN 4054224745663
parzyste numery artykułów 174566
Długość [mm] 233
Gwint wewnętrzny [mm] M16 x 1,5
Gwint zewn. [mm] M10 x 1,25
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Ciężar [kg] 0,795
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką koronową
nr EAN 4054224745670
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Długość [mm] 230
Rozmiar gwintu 1 M16X1,5
Rozmiar gwintu 2 M16X1,5
Wersja wzmocniona 
nr EAN 4040074302637
Strona zabudowy zewnętrzny
Strona zabudowy z lewej
Strona zabudowy Oś przednia
Średnica 1 [mm] 15
Kształt ustawiony pod kątem
Rodzaj połączenia Pojemnik
Długość 1 [mm] 233
Długość 2 [mm] 20,5
Rozmiar gwintu 1 M16X1.5
Rozmiar gwintu 2 M10X1.25
Długość opakowania [cm] 26,5
Szerokość opakowania [cm] 15,5
Wysokość opakowania [cm] 8,5
nr EAN 4044197664443
Strona zabudowy zewnętrzny
Strona zabudowy z prawej
Strona zabudowy Oś przednia
Rodzaj połączenia Pojemnik
Długość opakowania [cm] 26,5
Szerokość opakowania [cm] 15,5
Wysokość opakowania [cm] 8,5
nr EAN 4044197664450
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Gwint wewnętrzny 1 [mm] M16x1,5
Gwint zewn. 2 [mm] M10x1,25
Długość [mm] 234
Ciężar [kg] 0,75
nr EAN 8435130389442
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Gwint wewnętrzny 1 [mm] M16x1,5
Gwint zewn. 2 [mm] M10x1,25
Długość [mm] 234
Ciężar [kg] 0,75
nr EAN 8435130389459
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Gwint zewn. 1 [mm] M16x1,5
Gwint zewn. 2 [mm] M16x1,5
Długość [mm] 226
Ciężar [kg] 0,527
nr EAN 8435130365392
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Zbieżność stożka 1/8
Długość [mm] 233
Wymiar gwintu FM16X1,5R
Wymiar stożka [mm] 13,4
Rozmiar gwintu 1 MM10X1,25R
parzyste numery artykułów 81236
nr EAN 5413978231959
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Wymiar gwintu MM16X1,5R
Rozmiar gwintu 1 MM16X1,5R
Długość przegub osiowy [mm] 230
Tylko w połączeniu z NUT
nr EAN 5413978273768
Długość [mm] 233,5
Wymiar stożka [mm] 15
Zbieżność stożka 1:8
Rozmiar gwintu 1 M10x1,25
Rozmiar gwintu 2 M16x1,5
parzyste numery artykułów JTE434
nr EAN 3322938267759
Długość [mm] 233,5
Wymiar stożka [mm] 15
Zbieżność stożka 1:8
Rozmiar gwintu 1 M10x1,25
Rozmiar gwintu 2 M16x1,5
parzyste numery artykułów JTE431
nr EAN 3322938267766
Wyświetlanie od 1 do 16 (z 16 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
końcówki drążków kierowniczych

Końcówka drążka kierowniczego

 

Końcówka drążka jest elementem układu kierowniczego. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą koła, przenosząc ruchy wychyleniowe z przekładni kierowniczej na koła pojazdu, umożliwiając tym samym skręcanie samochodem. W zależności od rozwiązania konstrukcji układu kierowniczego, mogą występować końcówki zewnętrzne i wewnętrzne lub tylko zewnętrzne. Końcówki kierownicze mogą też się różnić ze względu na stronę montażu w samochodzie, wystąpi wówczas końcówka lewa i końcówka prawa. Oprócz tego gwin na połączeniu końcówki drążka z drążkiem kierowniczym może być wewnętrzny lub zewnętrzny, jest to dodatkowy opis chararkteryzujący daną końcówkę występujący często z informacją o wymiarze i rodzaju gwintu. W opisie końcówek drążka może też występować adnotacja o jej zastosowaniu do samochodu z układem wspomagania lub bez układu wspomagania.

Jak często wymienia się końcówki drążka


Końcówka drążka jest dosyć wrażliwym elementem układu kierowniczego, ze względu na to, że przenosi obciążenia powstałe na styku koła i nierówności drogi. Źle wpływające na żywotość końcówki drążka są zwłaszcza siły boczne, postające przy wszelkich uderzeniach w boczną powierzchnię koła. W poddanej takim siłom koncówce drążka może z biegiem czasu powstawać luz, który wyklucza dalsze jej użytkowanie. Luzy układu kierowniczego, w tym końcówek drążka, podlegają badaniom jako jedne z pierwszych podczas okresowego przeglądu technicznego pojazdu. Wymiana uszkodzonej końcówki drążka wiąże się z ustawieniem geometrii układu kierowniczego, co generuje dodatkowe koszty, dlatego dobrze jest zaopatrzyć się podczas wymiany w końcówki drążka markowych producentów, gwarantujących odpowiednią jakość i trwałość.