Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Porsche » układ kierowniczy Porsche 911 kabriolet (996) » końcówki drążków kierowniczych Porsche 911 kabriolet (996)

końcówki drążków kierowniczych do PORSCHE 911 kabriolet (996)

wybierz typ samochodu PORSCHE 911 kabriolet (996):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Strona zabudowy z przodu
Długość [mm] 198
Rozmiar gwintu 1 MM14X1.5 RHT
Rozmiar gwintu 2 MM16X1.5 RHT
nr EAN 8717109567908
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Gwint zewn. [mm] M 14x1,5
nr EAN 3358960650061
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Gwint wewnętrzny [mm] M 14x1,5
Materiał Aluminium
nr EAN 3358960651631
Długość [mm] 215
Szerokość [mm] 37
Wysokość [mm] 37
nr EAN 5012759500644
Długość 1 [mm]195
Rozmiar gwintu 1M14x1,5
Rozmiar gwintu 2M16x1,5
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,4
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
nr EAN 4027816388869
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z obu stron
nr EAN 4047437097841
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z obu stron
Długość [mm] 176
nr EAN 4047437523302
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Długość [mm] 192
Rozmiar gwintu 1 16x1,5
Rozmiar gwintu 2 14x1,5
Wersja wzmocniona 
nr EAN 4040074234112
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Długość [mm] 216
Rozmiar gwintu 1 M12x1,5
Rozmiar gwintu 2 M14x1,5
Wersja wzmocniona 
nr EAN 4040074298862
Długość [mm] 198
Ciężar [kg] 0,465
Wymagana ilość 2
Wymiar gwintu M14x1,5/M16x1,5
Rodzaj gwintu przegub osiowy z bieżnikiem prawostronnym
Długość opakowania [cm] 21,5
Szerokość opakowania [cm] 8
Wysokość opakowania [cm] 8
nr EAN 5412096548017
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Rodzaj połączenia Pojemnik
Rozmiar gwintu 1 M16X1.5
Rozmiar gwintu 2 M14X1.5
Długość opakowania [cm] 31,5
Szerokość opakowania [cm] 5
Wysokość opakowania [cm] 5
nr EAN 4060426278298
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z obu stron
Strona zabudowy zewnętrzny
Długość [mm] 216,5
Wymagana ilość 2
Wymiar stożka [mm] 15
Gwint wewnętrzny [mm] M14 x 1,50 RHT M
Gwint zewn. [mm] M12 x 1,50 RHT M
nr EAN 4058787028638
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]215
Wymiar gwintuM12x1,5
Gwint wewnętrzny [mm]M14x1,5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz dodatkami
Rozmiar gwintu 1M12
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
Rozmiar gwintu 1 M16x1,5
Rozmiar gwintu 2 M14x1,5
Długość całkowita [mm] 213,8
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937753147
Długość [mm] 215
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
Gwint wewnętrzny [mm] M14x1,5
Wymiar gwintu M12x1,5
nr EAN 3322937337323
Wyświetlanie od 1 do 16 (z 16 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
końcówki drążków kierowniczych

Końcówka drążka kierowniczego

 

Końcówka drążka jest elementem układu kierowniczego. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą koła, przenosząc ruchy wychyleniowe z przekładni kierowniczej na koła pojazdu, umożliwiając tym samym skręcanie samochodem. W zależności od rozwiązania konstrukcji układu kierowniczego, mogą występować końcówki zewnętrzne i wewnętrzne lub tylko zewnętrzne. Końcówki kierownicze mogą też się różnić ze względu na stronę montażu w samochodzie, wystąpi wówczas końcówka lewa i końcówka prawa. Oprócz tego gwin na połączeniu końcówki drążka z drążkiem kierowniczym może być wewnętrzny lub zewnętrzny, jest to dodatkowy opis chararkteryzujący daną końcówkę występujący często z informacją o wymiarze i rodzaju gwintu. W opisie końcówek drążka może też występować adnotacja o jej zastosowaniu do samochodu z układem wspomagania lub bez układu wspomagania.

Jak często wymienia się końcówki drążka


Końcówka drążka jest dosyć wrażliwym elementem układu kierowniczego, ze względu na to, że przenosi obciążenia powstałe na styku koła i nierówności drogi. Źle wpływające na żywotość końcówki drążka są zwłaszcza siły boczne, postające przy wszelkich uderzeniach w boczną powierzchnię koła. W poddanej takim siłom koncówce drążka może z biegiem czasu powstawać luz, który wyklucza dalsze jej użytkowanie. Luzy układu kierowniczego, w tym końcówek drążka, podlegają badaniom jako jedne z pierwszych podczas okresowego przeglądu technicznego pojazdu. Wymiana uszkodzonej końcówki drążka wiąże się z ustawieniem geometrii układu kierowniczego, co generuje dodatkowe koszty, dlatego dobrze jest zaopatrzyć się podczas wymiany w końcówki drążka markowych producentów, gwarantujących odpowiednią jakość i trwałość.