Strona zabudowy | z przodu | |
Wymiar gwintu | FM16X1.5 RHT | |
Wymiar stożka [mm] | 13 | |
Długość [mm] | 117 | |
Rodzaj gwintu | z gwintem zewnętrznym | |
Wymiar gwintu | M12x1.75 RHT | |
nr EAN | 8717109567847 |
Strona zabudowy | z przodu | |
Długość [mm] | 309 | |
Rozmiar gwintu 1 | MM16X1.5 RHT | |
Rozmiar gwintu 2 | MM18X1.5 RHT | |
nr EAN | 8717109564280 |
Strona zabudowy | z przodu | |
Długość [mm] | 314 | |
Rozmiar gwintu 1 | MM16X1.5 RHT | |
Rozmiar gwintu 2 | MM16X1.5 RHT | |
nr EAN | 8717109608229 |
Strona zabudowy | z przodu | |
Długość [mm] | 315 | |
Rozmiar gwintu 1 | MM16X1.5 RHT | |
Rozmiar gwintu 2 | MM16X1.5 RHT | |
nr EAN | 8717109631968 |
Długość [mm] | 120 | |
Grubość [mm] | 51,3 | |
Gwint wewnętrzny [mm] | M16 x 1,5 | |
Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 | |
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony | |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Ciężar [kg] | 0,69 | |
dla numeru OE | 13286686 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakrętką | |
nr EAN | 5050063170115 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
nr EAN | 3358960657121 |
Długość [mm] | 325 | |
Szerokość [mm] | 40 | |
Wysokość [mm] | 40 | |
nr EAN | 5012759435090 |
Długość [mm] | 144 | |
Szerokość [mm] | 44 | |
Wysokość [mm] | 122 | |
nr EAN | 5012759452851 |
Długość [mm] | 136 | |
Szerokość [mm] | 40 | |
Wysokość [mm] | 113 | |
nr EAN | 5012759470886 |
Strona zabudowy | Oś przednia, z lewej |
Strona zabudowy | os przednia, z prawej |
Rozmiar gwintu 1 | M16x1,5A | |
Rozmiar gwintu 2 | M18x1,5A | |
Długość przegub osiowy [mm] | 309 | |
nr EAN | 4014870429706 |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Ciężar [kg] | 0,765 | |
Długość opakowania [cm] | 32,5 | |
Szerokość opakowania [cm] | 4,0 | |
Wysokość opakowania [cm] | 4,0 | |
nr EAN | 4056111088747 |
Długość [mm] | 282 | |
Gwint zewn. [mm] | M16 x 1,5 | |
Gwint zewn. [mm] | M18 x 1,5 | |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Ciężar [kg] | 0,79 | |
dla numeru OE | 66 06 030 SK | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakrętką | |
nr EAN | 4027816331315 |
Długość [mm] | 314 | |
Gwint wewnętrzny [mm] | M16 x 1,5 | |
Gwint zewn. [mm] | M16 x 1,5 | |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Ciężar [kg] | 0,7925 | |
dla numeru OE | 16 09 183 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z opaskami zaciskowymi | |
nr EAN | 4027816437925 |
Długość [mm] | 311 | |
Gwint zewn. [mm] | M16 x 1,5 | |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Ciężar [kg] | 0,7265 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z opaskami zaciskowymi | |
dla numeru OE | 16 09 181 | |
nr EAN | 4027816437949 |
Długość [mm] | 120 | |
Grubość [mm] | 51,3 | |
Gwint wewnętrzny [mm] | M16 x 1,5 | |
Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 | |
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony | |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Ciężar [kg] | 0,69 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakrętką | |
dla numeru OE | 13286686 | |
nr EAN | 4027816480587 |
Długość [mm] | 120 | |
Gwint wewnętrzny [mm] | M16 x 1,5 | |
Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,75 | |
Rozmiar klucza | 25 | |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Ciężar [kg] | 0,719 | |
dla numeru OE | 66 06 031 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakrętką | |
nr EAN | 4054224023907 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Numer seryjny | K4301617 | |
nr EAN | 5901159249775 |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Strona zabudowy | z obu stron | |
Rodzaj mocowania | wiszący | |
Rozmiar gwintu 1 | M12x1,75 | |
Rozmiar gwintu 2 | M16x1,5 | |
Długość [mm] | 119 | |
nr EAN | 4047437354265 |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Strona zabudowy | z obu stron | |
Rozmiar gwintu 2 | M16x1,5 | |
nr EAN | 4047437413443 |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Strona zabudowy | z obu stron | |
Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z elektrycznym układem wspomagania kierownicy | |
Długość [mm] | 314 | |
Długość całkowita [mm] | 330 | |
Rozmiar gwintu 1 | M16x1,5 | |
Rozmiar gwintu 2 | M16x1,5 | |
uwzględnić informację serwisową | ||
nr EAN | 4047437461819 |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Strona zabudowy | z obu stron | |
Rodzaj mocowania | wiszący | |
Rozmiar gwintu 1 | M12x1,75 | |
Rozmiar gwintu 2 | M16x1,5 | |
Długość [mm] | 119 | |
nr EAN | 5901619507728 |
Długość [mm] | 282 | |
Gwint zewn. [mm] | M16 x 1,5 | |
Gwint zewn. [mm] | M18 x 1,5 | |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Ciężar [kg] | 0,79 | |
nr EAN | 5901619526118 |
Strona zabudowy | oś przednia, z lewej | |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej | |
Długość [mm] | 308 | |
Rozmiar gwintu 1 | M18x1,5 | |
Rozmiar gwintu 2 | M16x1,5 | |
nr EAN | 4040074012239 |
Strona zabudowy | oś przednia, z lewej | |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej | |
Długość [mm] | 315 | |
Rozmiar gwintu 1 | M16x1,5 | |
Rozmiar gwintu 2 | M16x1,5 | |
nr EAN | 4040074105559 |
Strona zabudowy | oś przednia, z lewej | |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej | |
Długość [mm] | 308 | |
Rozmiar gwintu 1 | M18x1,5 | |
Rozmiar gwintu 2 | M16x1,5 | |
Wersja wzmocniona | ||
nr EAN | 4040074196472 |
Strona zabudowy | oś przednia, z lewej | |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej | |
Długość [mm] | 242 | |
Rozmiar gwintu 1 | M18x1,5 | |
Rozmiar gwintu 2 | M16x1,5 | |
Wersja wzmocniona | ||
nr EAN | 4040074289990 |
Ciężar [kg] | 0,700 | |
Gwint wewnętrzny [mm] | 16x1,5 | |
Rodzaj gwintu | z bieżnikiem prawostronnym | |
Długość opakowania [cm] | 14,5 | |
Szerokość opakowania [cm] | 11 | |
Wysokość opakowania [cm] | 10,5 | |
nr EAN | 5412096424212 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Długość [mm] | 313 | |
Średnica 1 [mm] | 16,6 | |
Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z elektrycznym układem wspomagania kierownicy | |
Rodzaj gwintu | z bieżnikiem prawostronnym | |
Rodzaj połączenia | Pojemnik | |
Rozmiar gwintu 1 | M16X1.5 | |
Rozmiar gwintu 2 | M16X1.5 | |
Długość opakowania [cm] | 34,5 | |
Szerokość opakowania [cm] | 8,5 | |
Wysokość opakowania [cm] | 6,5 | |
nr EAN | 4044197988570 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z elektrycznym układem wspomagania kierownicy | |
Rodzaj połączenia | Pojemnik | |
Rozmiar gwintu 1 | M16X1.5 | |
Rozmiar gwintu 2 | M16X1.5 |
Wymiar gwintu | 16x1,5 | |
nr EAN | 5703858903886 |
Rozmiar gwintu 1 | M16x1,5 | |
Rodzaj sterowania | Sterowanie przełączaniem ciśnienia | |
Długość [mm] | 309 | |
nr EAN | 5703858904838 |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Strona zabudowy | z obu stron |
Strona zabudowy | zewnętrzny |
Strona zabudowy | z obu stron |
Rodzaj gwintu | z gwintem zewnętrznym |
Rozmiar gwintu 1 | M14 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Gwint zewn. 1 [mm] | M18x1,5 | |
Gwint zewn. 2 [mm] | M16x1,5 | |
Długość [mm] | 310 | |
Ciężar [kg] | 0,78 | |
nr EAN | 8435130348463 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Gwint zewn. 1 [mm] | M12x1,75 | |
Gwint zewn. 2 [mm] | M16x1,5 | |
Długość [mm] | 120 | |
Ciężar [kg] | 0,6 | |
nr EAN | 8435130350848 |
Gwint zewn. 1 [mm] | M16x1,5 | |
Gwint zewn. 2 [mm] | M16x1,5 | |
Długość [mm] | 314 | |
Ciężar [kg] | 0,74 | |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
nr EAN | 8435130379184 |
Gwint zewn. 1 [mm] | M16x1,5 | |
Gwint zewn. 2 [mm] | M16x1,5 | |
Długość [mm] | 314 | |
Ciężar [kg] | 0,76 | |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
nr EAN | 8435130379191 |
Strona zabudowy | oś przednia, z lewej | |
Gwint wewnętrzny 1 [mm] | M16x1,5 | |
Gwint zewn. 2 [mm] | M12x1,75 | |
Długość [mm] | 134 | |
Ciężar [kg] | 0,675 | |
nr EAN | 8435130395412 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Zbieżność stożka | 1/6 | |
Długość [mm] | 118 | |
Wymiar gwintu | FM16x1,5R | |
Wymiar stożka [mm] | 13,2 | |
Rozmiar gwintu 1 | MM12x1,75R | |
nr EAN | 5413978213955 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Zbieżność stożka | 1/6 | |
Długość [mm] | 119 | |
Wymiar gwintu | FM16x1,5R | |
Wymiar stożka [mm] | 13,1 | |
Rozmiar gwintu 1 | MM12x1,75R | |
nr EAN | 5413978213719 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Wymiar gwintu | MM16X1,5R | |
Rozmiar gwintu 1 | MM18X1,5R | |
Długość przegub osiowy [mm] | 248 | |
Tylko w połączeniu z | NUT | |
nr EAN | 5413978227037 |
Strona zabudowy | oś przednia, z lewej | |
Zbieżność stożka | 1/6 | |
Długość [mm] | 134 | |
Wymiar gwintu | FM16X1,5R | |
Wymiar stożka [mm] | 13 | |
Rozmiar gwintu 1 | MM12X1,75R | |
parzyste numery artykułów | 9133 | |
nr EAN | 5413978227044 |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej | |
Zbieżność stożka | 1/6 | |
Długość [mm] | 134 | |
Wymiar gwintu | FM16X1,5R | |
Wymiar stożka [mm] | 13 | |
Rozmiar gwintu 1 | MM12X1,75R | |
parzyste numery artykułów | 9132 | |
nr EAN | 5413978227051 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Wymiar gwintu | MM16X1,5R | |
Rozmiar gwintu 1 | MM16X1,5R | |
Długość przegub osiowy [mm] | 315 | |
Tylko w połączeniu z | NUT | |
nr EAN | 5413978226986 |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Wymiar gwintu | MM16X1,5R | |
Rozmiar gwintu 1 | MM16X1,5R | |
Długość przegub osiowy [mm] | 315 | |
Tylko w połączeniu z | NUT | |
nr EAN | 5413978227006 |
parzyste numery artykułów | VKDY 315007 | |
nr EAN | 7316577892324 |
Długość [mm] | 325 | |
Wymiar gwintu | M18 x 1,5 | |
Rozmiar gwintu 1 | M16 x 1,5 | |
parzyste numery artykułów | VKDY 325023 | |
nr EAN | 7316579301619 |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Strona zabudowy | z obu stron | |
Rodzaj mocowania | wiszący | |
Rozmiar gwintu 1 | M12x1,75 | |
Rozmiar gwintu 2 | M16x1,5 | |
Długość [mm] | 119 | |
nr EAN | 3322938099602 |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Strona zabudowy | z obu stron | |
Rozmiar gwintu 2 | M16x1,5 | |
nr EAN | 3322938213633 |
Końcówka drążka jest elementem układu kierowniczego. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą koła, przenosząc ruchy wychyleniowe z przekładni kierowniczej na koła pojazdu, umożliwiając tym samym skręcanie samochodem. W zależności od rozwiązania konstrukcji układu kierowniczego, mogą występować końcówki zewnętrzne i wewnętrzne lub tylko zewnętrzne. Końcówki kierownicze mogą też się różnić ze względu na stronę montażu w samochodzie, wystąpi wówczas końcówka lewa i końcówka prawa. Oprócz tego gwin na połączeniu końcówki drążka z drążkiem kierowniczym może być wewnętrzny lub zewnętrzny, jest to dodatkowy opis chararkteryzujący daną końcówkę występujący często z informacją o wymiarze i rodzaju gwintu. W opisie końcówek drążka może też występować adnotacja o jej zastosowaniu do samochodu z układem wspomagania lub bez układu wspomagania.
Końcówka drążka jest dosyć wrażliwym elementem układu kierowniczego, ze względu na to, że przenosi obciążenia powstałe na styku koła i nierówności drogi. Źle wpływające na żywotość końcówki drążka są zwłaszcza siły boczne, postające przy wszelkich uderzeniach w boczną powierzchnię koła. W poddanej takim siłom koncówce drążka może z biegiem czasu powstawać luz, który wyklucza dalsze jej użytkowanie. Luzy układu kierowniczego, w tym końcówek drążka, podlegają badaniom jako jedne z pierwszych podczas okresowego przeglądu technicznego pojazdu. Wymiana uszkodzonej końcówki drążka wiąże się z ustawieniem geometrii układu kierowniczego, co generuje dodatkowe koszty, dlatego dobrze jest zaopatrzyć się podczas wymiany w końcówki drążka markowych producentów, gwarantujących odpowiednią jakość i trwałość.
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025
Klimatyzacja i czynniki chłodnicze
23-03-2025
Ile trzeba zapłacić za wymianę tarcz i kloców hamulcowych.
14-03-2025
Ile kosztuje wymiana rozrządu?
07-03-2025
Kiedy należy wymieniać świece żarowe i zapłonowe?
04-03-2025
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024