Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Saab » układ kierowniczy Saab 900 I kabriolet » końcówki drążków kierowniczych Saab 900 I kabriolet

końcówki drążków kierowniczych do SAAB 900 I kabriolet

wybierz typ samochodu SAAB 900 I kabriolet:
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Strona zabudowy z przodu
Wymiar gwintu FM12X1.5 RHT
Wymiar stożka [mm] 11,9
Długość [mm] 128
nr EAN 8717109319347
Strona zabudowy z przodu
Wymiar gwintu FM12X1.5 RHT
Wymiar stożka [mm] 11,9
Długość [mm] 128
nr EAN 8717109319354
Strona zabudowy z przodu
Długość [mm] 288,5
Rozmiar gwintu 1 MM12X1.5 RHT
Rozmiar gwintu 2 MM14X1.5 RHT
nr EAN 8717109324884
Długość [mm] 302
Szerokość [mm] 36
Wysokość [mm] 36
nr EAN 5012759161739
Długość [mm] 147
Szerokość [mm] 38
Wysokość [mm] 65
nr EAN 5012759850114
Długość [mm] 147
Szerokość [mm] 38
Wysokość [mm] 65
nr EAN 5012759850121
Wymiar stożka [mm] 12,2
Rozmiar gwintu 1 M12x1,5
Rozmiar gwintu 2 M10x1,25 A
parzyste numery artykułów 840 0896 10
nr EAN 4014870433901
Wymiar stożka [mm] 12,2
Rozmiar gwintu 1 M12x1,5
Rozmiar gwintu 2 M10x1,25 A
parzyste numery artykułów 840 0895 10
nr EAN 4014870430290
parzyste numery artykułów 12476
Gwint zewn. [mm] M12 x 1,25
Wymiar stożka [mm] 22
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Ciężar [kg] 0,400
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
nr EAN 4027816124757
parzyste numery artykułów 12475
Gwint zewn. [mm] M12 x 1,25
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Ciężar [kg] 0,400
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
nr EAN 4027816124764
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z prawej
Strona zabudowy zewnętrzny
Rozmiar gwintu 2 M12x1.5
Numer seryjny 4313020
nr EAN 5901159096447
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z obu stron
Strona zabudowy zewnętrzny
Numer seryjny 4313080
nr EAN 5901159146524
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z obu stron
nr EAN 4047437096646
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z prawej
Wyposażenie pojazdu dla pojazdów ze wspomaganiem układu kierowniczego
Gwint wewnętrzny [mm] M12x1,5
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
Długość [mm] 130
Wymiar stożka [mm] 13
parzyste numery artykułów 37843 01
nr EAN 4047437435148
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Drążek / rozpórka Podpora ochronna
nr EAN 8001063920375
Strona zabudowy Oś przednia
Drążek / rozpórka Podpora ochronna
nr EAN 8001063871806
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z obu stron
nr EAN 5907558553451
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z prawej
Wyposażenie pojazdu dla pojazdów ze wspomaganiem układu kierowniczego
Gwint wewnętrzny [mm] M12x1,5
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
Długość [mm] 130
Wymiar stożka [mm] 13
parzyste numery artykułów 37843 01
nr EAN 5907558553499
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z lewej
Wyposażenie pojazdu dla pojazdów ze wspomaganiem układu kierowniczego
Gwint wewnętrzny [mm] M12x1,5
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
Długość [mm] 130
Wymiar stożka [mm] 13
parzyste numery artykułów 37844 01
nr EAN 5907558553505
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Długość [mm] 127
Rozmiar gwintu 1 M10x1,25
Rozmiar gwintu 2 M12x1,5
parzyste numery artykułów 216 020 0003
nr EAN 4040074257432
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Długość [mm] 108
Rozmiar gwintu 1 M10x1,25
Rozmiar gwintu 2 M14x1,5
nr EAN 4040074503607
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Długość [mm] 283
Rozmiar gwintu 1 M14x1,5
Rozmiar gwintu 2 M12x1,5
nr EAN 4040074198216
Strona zabudowyOś przednia
Strona zabudowyz prawej
Strona zabudowyzewnętrzny
Wymiar gwintuM12
Gwint wewnętrzny [mm]M12X1,5
Rodzaj gwintuz bieżnikiem prawostronnym
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Gwint zewn. 1 [mm] M14x1,5
Gwint zewn. 2 [mm] M12x1,5
Długość [mm] 285
Ciężar [kg] 0,440
nr EAN 8435130307750
Ciężar [kg] 0,568
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Gwint zewn. 1 [mm] M14x1,5
Gwint zewn. 2 [mm] M14x1,5
Długość [mm] 292
nr EAN 8435130352095
parzyste numery artykułów 70 71 0037
Gwint zewn. [mm] M12 x 1,25
Wymiar stożka [mm] 22
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Ciężar [kg] 0,4
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
nr EAN 4044688511713
parzyste numery artykułów 70 71 0036
Gwint zewn. [mm] M12 x 1,25
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Ciężar [kg] 0,4
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
nr EAN 4044688511720
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z lewej
Wyposażenie pojazdu dla pojazdów ze wspomaganiem układu kierowniczego
Gwint wewnętrzny [mm] M12x1,5
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
Długość [mm] 130
Wymiar stożka [mm] 13
parzyste numery artykułów JTE187
nr EAN 3322937905461
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z prawej
Wyposażenie pojazdu dla pojazdów ze wspomaganiem układu kierowniczego
Gwint wewnętrzny [mm] M12x1,5
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
Długość [mm] 130
Wymiar stożka [mm] 13
parzyste numery artykułów JTE182
nr EAN 3322937905492
Wyświetlanie od 1 do 29 (z 29 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
końcówki drążków kierowniczych

Końcówka drążka kierowniczego

 

Końcówka drążka jest elementem układu kierowniczego. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą koła, przenosząc ruchy wychyleniowe z przekładni kierowniczej na koła pojazdu, umożliwiając tym samym skręcanie samochodem. W zależności od rozwiązania konstrukcji układu kierowniczego, mogą występować końcówki zewnętrzne i wewnętrzne lub tylko zewnętrzne. Końcówki kierownicze mogą też się różnić ze względu na stronę montażu w samochodzie, wystąpi wówczas końcówka lewa i końcówka prawa. Oprócz tego gwin na połączeniu końcówki drążka z drążkiem kierowniczym może być wewnętrzny lub zewnętrzny, jest to dodatkowy opis chararkteryzujący daną końcówkę występujący często z informacją o wymiarze i rodzaju gwintu. W opisie końcówek drążka może też występować adnotacja o jej zastosowaniu do samochodu z układem wspomagania lub bez układu wspomagania.

Jak często wymienia się końcówki drążka


Końcówka drążka jest dosyć wrażliwym elementem układu kierowniczego, ze względu na to, że przenosi obciążenia powstałe na styku koła i nierówności drogi. Źle wpływające na żywotość końcówki drążka są zwłaszcza siły boczne, postające przy wszelkich uderzeniach w boczną powierzchnię koła. W poddanej takim siłom koncówce drążka może z biegiem czasu powstawać luz, który wyklucza dalsze jej użytkowanie. Luzy układu kierowniczego, w tym końcówek drążka, podlegają badaniom jako jedne z pierwszych podczas okresowego przeglądu technicznego pojazdu. Wymiana uszkodzonej końcówki drążka wiąże się z ustawieniem geometrii układu kierowniczego, co generuje dodatkowe koszty, dlatego dobrze jest zaopatrzyć się podczas wymiany w końcówki drążka markowych producentów, gwarantujących odpowiednią jakość i trwałość.