Parzyste numery artykułów | 180278 |
Długość [mm] | 181 |
Wymiar gwintu wewnętrznego | M14 x 1,5 |
Wymiar gwintu zewnętrznego | M12 x 1,25 |
Rozmiar klucza | 19 |
Lokalizacja w aucie | Oś przednia, z prawej |
Ciężar [kg] | 0,702 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 | Z nakrętką |
EAN | 4054224802717 |
Stan | Fabrycznie nowy |
Parzyste numery artykułów | 180271 |
Długość [mm] | 181 |
Wymiar gwintu wewnętrznego | M14 x 1,5 |
Wymiar gwintu zewnętrznego | M12 x 1,25 |
Rozmiar klucza | 19 |
Lokalizacja w aucie | Oś przednia, z lewej strony |
Ciężar [kg] | 0,702 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 | Z nakrętką koronową |
EAN | 4054224802786 |
Stan | Fabrycznie nowy |
Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
Średnica 1 [mm] | 15,5 |
Kształt | ustawiony pod kątem |
Rodzaj połączenia | Pojemnik |
Długość 1 [mm] | 181,5 |
Długość 2 [mm] | 25 |
Rozmiar gwintu 1 | M14X1.5 |
Rozmiar gwintu 2 | M12X1.25 |
Długość opakowania [cm] | 21,5 |
Szerokość opakowania [cm] | 12,5 |
Wysokość opakowania [cm] | 6 |
nr EAN | 4060426308612 |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
Średnica 1 [mm] | 15,5 |
Kształt | ustawiony pod kątem |
Rodzaj połączenia | Pojemnik |
Długość 1 [mm] | 181,5 |
Długość 2 [mm] | 25 |
Rozmiar gwintu 1 | M14X1.5 |
Rozmiar gwintu 2 | M12X1.25 |
Długość opakowania [cm] | 21,5 |
Szerokość opakowania [cm] | 12,5 |
Wysokość opakowania [cm] | 6 |
nr EAN | 4060426308629 |
Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
Kształt | ustawiony pod kątem |
Rodzaj połączenia | Pojemnik |
Długość 1 [mm] | 181,5 |
Długość 2 [mm] | 31,5 |
Rozmiar gwintu 1 | M14X1.5 |
Rozmiar gwintu 2 | M12x1.25 |
Długość opakowania [cm] | 21,5 |
Szerokość opakowania [cm] | 13 |
Wysokość opakowania [cm] | 6 |
nr EAN | 4060426314149 |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
Kształt | ustawiony pod kątem |
Rodzaj połączenia | Pojemnik |
Długość 1 [mm] | 181,5 |
Długość 2 [mm] | 31,5 |
Rozmiar gwintu 1 | M14X1.5 |
Rozmiar gwintu 2 | M12x1.25 |
Długość opakowania [cm] | 21,5 |
Szerokość opakowania [cm] | 13 |
Wysokość opakowania [cm] | 6 |
nr EAN | 4060426314156 |
Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
Zbieżność stożka | 1/6 |
Długość [mm] | 182 |
Wymiar gwintu | FM14X1,5R |
Wymiar stożka [mm] | 12,6 |
Rozmiar gwintu 1 | MM12X1,25R |
parzyste numery artykułów | 51041 |
nr EAN | 5413978260720 |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
Zbieżność stożka | 1/6 |
Długość [mm] | 182 |
Wymiar gwintu | FM14X1,5R |
Wymiar stożka [mm] | 12,6 |
Rozmiar gwintu 1 | MM12X1,25R |
parzyste numery artykułów | 51040 |
nr EAN | 5413978260737 |
Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
Zbieżność stożka | 1/6 |
Długość [mm] | 181 |
Wymiar gwintu | FM14X1,5R |
Wymiar stożka [mm] | 12,7 |
Rozmiar gwintu 1 | MM12X1,5R |
parzyste numery artykułów | 51939 |
nr EAN | 5413978260706 |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
Zbieżność stożka | 1/6 |
Długość [mm] | 181 |
Wymiar gwintu | FM14X1,5R |
Wymiar stożka [mm] | 12,7 |
Rozmiar gwintu 1 | MM12X1,5R |
parzyste numery artykułów | 51938 |
nr EAN | 5413978260713 |
parzyste numery artykułów | VKDY 814024 |
nr EAN | 7316579313872 |
parzyste numery artykułów | VKDY 814025 |
nr EAN | 7316579313872 |
Końcówka drążka jest elementem układu kierowniczego. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą koła, przenosząc ruchy wychyleniowe z przekładni kierowniczej na koła pojazdu, umożliwiając tym samym skręcanie samochodem. W zależności od rozwiązania konstrukcji układu kierowniczego, mogą występować końcówki zewnętrzne i wewnętrzne lub tylko zewnętrzne. Końcówki kierownicze mogą też się różnić ze względu na stronę montażu w samochodzie, wystąpi wówczas końcówka lewa i końcówka prawa. Oprócz tego gwin na połączeniu końcówki drążka z drążkiem kierowniczym może być wewnętrzny lub zewnętrzny, jest to dodatkowy opis chararkteryzujący daną końcówkę występujący często z informacją o wymiarze i rodzaju gwintu. W opisie końcówek drążka może też występować adnotacja o jej zastosowaniu do samochodu z układem wspomagania lub bez układu wspomagania.
Końcówka drążka jest dosyć wrażliwym elementem układu kierowniczego, ze względu na to, że przenosi obciążenia powstałe na styku koła i nierówności drogi. Źle wpływające na żywotość końcówki drążka są zwłaszcza siły boczne, postające przy wszelkich uderzeniach w boczną powierzchnię koła. W poddanej takim siłom koncówce drążka może z biegiem czasu powstawać luz, który wyklucza dalsze jej użytkowanie. Luzy układu kierowniczego, w tym końcówek drążka, podlegają badaniom jako jedne z pierwszych podczas okresowego przeglądu technicznego pojazdu. Wymiana uszkodzonej końcówki drążka wiąże się z ustawieniem geometrii układu kierowniczego, co generuje dodatkowe koszty, dlatego dobrze jest zaopatrzyć się podczas wymiany w końcówki drążka markowych producentów, gwarantujących odpowiednią jakość i trwałość.
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025