Strona zabudowy | z przodu | |
Wymiar gwintu | FM12X1.5 RHT | |
Wymiar stożka [mm] | 12 | |
Długość [mm] | 127 | |
nr EAN | 8717109320190 |
Strona zabudowy | z obu stron | |
Gwint zewn. [mm] | M12x1,5 | |
Rodzaj gwintu | z bieżnikiem prawostronnym | |
nr EAN | 3358960645968 |
Rozmiar gwintu 1 | M12x1,5 A | |
Rozmiar gwintu 2 | M14x1,5 | |
Długość przegub osiowy [mm] | 275 | |
nr EAN | 4014870439446 |
Wymiar stożka [mm] | 12 | |
Wymiar gwintu | M12x1,5 | |
nr EAN | 4014870430405 |
Długość [mm] | 197 | |
Gwint wewnętrzny [mm] | M14 x 1,5 | |
Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 | |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Ciężar [kg] | 0,430 | |
dla numeru OE | 5960321 | |
nr EAN | 4027816125716 |
Długość [mm] | 280 | |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Ciężar [kg] | 0,430 | |
dla numeru OE | 7633721 | |
nr EAN | 4027816112822 |
Gwint wewnętrzny [mm] | M12 x 1,5 | |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Ciężar [kg] | 0,420 | |
dla numeru OE | 7543028 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakrętką | |
nr EAN | 4027816125556 |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1,25 | |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Ciężar [kg] | 0,331 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakrętką | |
dla numeru OE | 5958246 | |
nr EAN | 4027816107903 |
Długość [mm] | 280 | |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Ciężar [kg] | 0,430 | |
nr EAN | 5907558552881 |
Ciężar [kg] | 0,420 | |
Wymagana ilość | 2 | |
Gwint wewnętrzny [mm] | 12x1,5 | |
Rodzaj gwintu | z bieżnikiem prawostronnym | |
Długość opakowania [cm] | 21,5 | |
Szerokość opakowania [cm] | 8 | |
Wysokość opakowania [cm] | 8 | |
nr EAN | 5412096275708 |
Ciężar [kg] | 0,600 | |
Wymagana ilość | 2 | |
Wymiar gwintu | M12x1,5 / F14x1,5 | |
Rodzaj gwintu przegub osiowy | z bieżnikiem prawostronnym | |
Długość opakowania [cm] | 31 | |
Szerokość opakowania [cm] | 8 | |
Wysokość opakowania [cm] | 4 | |
nr EAN | 5412096275715 |
Strona zabudowy | zewnętrzny | |
Strona zabudowy | z obu stron | |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Średnica 1 [mm] | 13 | |
Kształt | prosty | |
Rodzaj połączenia | Pojemnik | |
Długość 1 [mm] | 125 | |
Długość 2 [mm] | 24,5 | |
Rozmiar gwintu 1 | M12X1.5 | |
Rozmiar gwintu 2 | M10X1.25 | |
Długość opakowania [cm] | 20 | |
Szerokość opakowania [cm] | 9,5 | |
Wysokość opakowania [cm] | 5 | |
nr EAN | 5010874758834 |
Rodzaj gwintu | z bieżnikiem prawostronnym | |
Wymiar gwintu | 12x1,5 | |
Długość [mm] | 127 | |
nr EAN | 5703858462505 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Gwint wewnętrzny 1 [mm] | M12x1,5 | |
Gwint zewn. 2 [mm] | M10x1,25 | |
Długość [mm] | 127 | |
Ciężar [kg] | 0,38 | |
nr EAN | 8435130302052 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Gwint wewnętrzny 1 [mm] | M14x1,5 | |
Gwint zewn. 2 [mm] | M12x1,5 | |
Długość [mm] | 277 | |
Ciężar [kg] | 0,47 | |
nr EAN | 8435130307767 |
Strona zabudowy | z przodu | |
Wymiar gwintu | FM14X1,5R | |
Rozmiar gwintu 1 | MM12X1,5R | |
Długość przegub osiowy [mm] | 278 | |
Tylko w połączeniu z | NUT | |
nr EAN | 5413978106783 |
Długość [mm] | 128 | |
Wymiar gwintu | M12 x 1,5 | |
Rozmiar gwintu 1 | M10 x 1,25 | |
parzyste numery artykułów | VKDY 312039 | |
nr EAN | 7316579291781 |
Końcówka drążka jest elementem układu kierowniczego. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą koła, przenosząc ruchy wychyleniowe z przekładni kierowniczej na koła pojazdu, umożliwiając tym samym skręcanie samochodem. W zależności od rozwiązania konstrukcji układu kierowniczego, mogą występować końcówki zewnętrzne i wewnętrzne lub tylko zewnętrzne. Końcówki kierownicze mogą też się różnić ze względu na stronę montażu w samochodzie, wystąpi wówczas końcówka lewa i końcówka prawa. Oprócz tego gwin na połączeniu końcówki drążka z drążkiem kierowniczym może być wewnętrzny lub zewnętrzny, jest to dodatkowy opis chararkteryzujący daną końcówkę występujący często z informacją o wymiarze i rodzaju gwintu. W opisie końcówek drążka może też występować adnotacja o jej zastosowaniu do samochodu z układem wspomagania lub bez układu wspomagania.
Końcówka drążka jest dosyć wrażliwym elementem układu kierowniczego, ze względu na to, że przenosi obciążenia powstałe na styku koła i nierówności drogi. Źle wpływające na żywotość końcówki drążka są zwłaszcza siły boczne, postające przy wszelkich uderzeniach w boczną powierzchnię koła. W poddanej takim siłom koncówce drążka może z biegiem czasu powstawać luz, który wyklucza dalsze jej użytkowanie. Luzy układu kierowniczego, w tym końcówek drążka, podlegają badaniom jako jedne z pierwszych podczas okresowego przeglądu technicznego pojazdu. Wymiana uszkodzonej końcówki drążka wiąże się z ustawieniem geometrii układu kierowniczego, co generuje dodatkowe koszty, dlatego dobrze jest zaopatrzyć się podczas wymiany w końcówki drążka markowych producentów, gwarantujących odpowiednią jakość i trwałość.
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025
Klimatyzacja i czynniki chłodnicze
23-03-2025
Ile trzeba zapłacić za wymianę tarcz i kloców hamulcowych.
14-03-2025
Ile kosztuje wymiana rozrządu?
07-03-2025
Kiedy należy wymieniać świece żarowe i zapłonowe?
04-03-2025
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023