Ilość połączeń | 4 |
Ciężar [kg] | 0,3 |
dla numeru OE | 90919-02262 |
nr EAN | 5050063314779 |
Napięcie znamionowe [V] | 14 |
nr EAN | 4047026096811 |
Napięcie [V] | 12 |
Ilość podłączonych styków | 4 |
nr EAN | 5012759474143 |
Jakość | OE |
Technika połączeń | SAE |
Ilość biegunów | 4 |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 1 |
nr EAN | 8717613026243 |
Ciężar [kg] | 0,238 |
Ilość połączeń | 3 |
nr EAN | 8053379091355 |
nr EAN | 8012510021293 |
Ilość biegunów | 4 |
Cewka zapłonowa | łącznie ze złączem do świecy |
nr EAN | 8435050636527 |
Długość [mm] | 150 |
Ilość połączeń | 4 |
Ciężar [kg] | 0,22 |
dla numeru OE | 90919-02262 |
nr EAN | 4027816320562 |
Sposób montażu | przykręcany |
Liczba otworów do mocowania | 1 |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Ilość biegunów | 4 |
Cewka zapłonowa | Wtykowa cewka zapłonowa |
nr EAN | 4082300588415 |
Układ zapłonowy cewkowy | dla w pełni elektronicznego układu zapłonowego (VZ) |
Gwarancja | 5 lata gwarancji |
nr EAN | 4044079338462 |
Ciężar [kg] | 0,212 |
nr EAN | 5902925203717 |
nr EAN | 8001063886572 |
nr EAN | 8001063955094 |
Napięcie znamionowe [V] | 14 |
nr EAN | 5907558562583 |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 1 |
Ilość biegunów | 4 |
Cewka zapłonowa | Rodzaj połączenia SAE |
nr EAN | 5903364316174 |
Ilość biegunów | 4 |
Napięcie [V] | 12 |
dla numeru artykułu | 5970C1 |
Technika połączeń | SAE |
Napięcie robocze [V] | 12 |
Układ zapłonowy cewkowy | dla w pełni elektronicznego układu zapłonowego (VZ) |
Cewka zapłonowa | łącznie ze złączem do świecy |
Ilość biegunów | 4 |
nr EAN | 4040074616338 |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 1 |
Ilość biegunów | 4 |
Cewka zapłonowa | Rodzaj połączenia SAE |
nr EAN | 4010326481076 |
Ciężar netto [g] | 420 |
nr EAN | 5902048015549 |
Opcja wyposażenia | COIL ON PLUG |
Ciężar netto [g] | 210 |
nr EAN | 5902048014245 |
Ciężar netto [g] | 160 |
nr EAN | 5902048016065 |
Ciężar netto [g] | 175 |
nr EAN | 5902048908797 |
Napięcie [V] | 12 |
Ciężar [kg] | 0,26 |
Tryb pracy | elektryczny |
Cewka zapłonowa | łącznie ze złączem do świecy |
Mają za zadanie regulować kąt wyprzedzenia zapłonu i natężenie prądu w układach zapłonowych z czujnikiem indukcyjnym lub czujnikiem halla. Dzięki nim następuje precyzyjny rodział napięcia na poszczególne cylindry silnika z zapłonem iskrowym. Właściwy moment podania iskry w silniku benzynowym jest istotny z uwagi na spalanie paliwa i moc osiąganą podczas tego procesu. Moduły zapłonowe zastąpiły inny sposób rodziału napięcie w układzie zapłonowym oparty na kopułkowym rozdzielaczu zapłonu.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025