Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Bmw » napęd koła, przeguby Bmw 5 Touring (E39) » osłona przegubu Bmw 5 Touring (E39)

osłona przegubu do BMW 5 Touring (E39)

wybierz typ samochodu BMW 5 Touring (E39):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Długość [mm] 77
Materiał Guma
Strona zabudowy Od strony koła
Strona zabudowy Oś tylna
Ciężar [kg] 0,3
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 23
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 52
dla numeru OE 33 21 1 229 376
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4027816365594
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 100
Wysokość [mm] 102,00
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pokrywą
Rodzaj przegubu Przegub tarczowy
otwór Ø [mm] 10,50
Ilość otworów 6
Ø rozmieszczenia otworów [mm] 86,00
Materiał osłony Guma / metal
Nowa część 
nr EAN 4019064124580
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 21
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 52
Wysokość [mm] 78
Materiał osłony NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Nowa część 
nr EAN 4019064124597
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 52
Wysokość [mm] 74,00
Materiał osłony NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Nowa część 
nr EAN 5907558586459
Strona zabudowy Od strony koła
Wysokość [mm] 146
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 86
nr EAN 5903364335038
Średnica 1/Średnica 2 [mm] 23/45
Długość [mm] 77
Materiał Guma
nr EAN 5703858599195
Masa [g] 295
Materiał Guma
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
nr EAN 8033989123820
Strona zabudowy Od strony koła
Masa [g] 224
Materiał Guma
nr EAN 8033989123844
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 52
Wysokość [mm] 77
nr EAN 8430320049793
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 100
Wysokość [mm] 104
nr EAN 8430320054520
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 23
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 45
Wysokość [mm] 77
nr EAN 8430320058030
Strona zabudowy Od strony koła
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 81
Wysokość [mm] 130
Specyfikacja UNIVERSAL BOOT KIT
nr EAN 8430320046235
Wysokość [mm] 146
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 86
nr EAN 7316574262175
Wysokość [mm] 146
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 86
nr EAN 7316577430519
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 21
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 52
Wysokość [mm] 78
Materiał osłony NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Nowa część 
nr EAN 4019064062462
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 100
Wysokość [mm] 102,00
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pokrywą
Rodzaj przegubu Przegub tarczowy
otwór Ø [mm] 10,50
Ilość otworów 6
Ø rozmieszczenia otworów [mm] 86,00
Materiał osłony Guma / metal
Nowa część 
nr EAN 4019064062592
Wyświetlanie od 1 do 16 (z 16 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
osłona przegubu

Osłona przegubu napędowego


Osłona przegubu napędowego ma za zadanie chronić wrażliwy na zanieczyszczenia przegub napędowy przed wpływem środowiska zewnętrznego. Przegub napędowy pracuje w ciężkich warunkach. Jest położony nisko w układzie napędowym samochodu, około 20 centymetrów nad powierzchnią drogi i tym samym jest narażony na kontakt ze wszelkimi zanieczyszczeniami - wodą, piaskiem, opiłkami metali. Zanieszyszczenia te drastycznie obniżają żywotnośc przegubu jeżeli dostaną się do jego wnętrza na skutek uszkodzenia osłony przegubu.
 

Jak często wymieniać osłonę przegubu


osłona przegubu napędowegoZasadniczo osłonę przegubu powinno sie wymienić po zauważeniu pierwszych oznak jej zużycia albo uszkodzenia. Śladów tych należy wypatrywać przy okresowych przeglądach pojazdu, zwłaszcza przed okresem jesienno-zimowym. Gumowy materiał osłony z czasem traci swoje własciwości, pęka w miejscach zgnięcia i w miejscu kontaktu z opaską zaciskową. Można to sprawdzić przy maksymalnie skręconej kierownicy. Oprócz tego osłona może zostać uszkodzona przez kontakt z kamieniami podczas jazdy. Ten rodzaj uszkodzenia jest dosyć groźny, bo niespodziewany i może upłynąć sporo czasu zanim go zauważymy. Po perforacji osłony przegubu do jej wnętrza dostaje się woda z zanieszyszczeniami i wypłukiwany jest smar przegubu napędowego.