Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Rover » napęd koła, przeguby Rover 800 coupe » osłona przegubu Rover 800 coupe

osłona przegubu do ROVER 800 coupe

wybierz typ samochodu ROVER 800 coupe:
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Długość [mm] 145
Materiał Termoplast
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy Od strony koła
Ciężar [kg] 0,3
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 34
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 83
dla numeru OE 77 01 466 122
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4027816103530
Długość [mm] 138
Materiał Termoplast
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy Od strony koła
Ciężar [kg] 0,299
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 24
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 81
dla numeru OE 77 01 467 125
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4027816103554
Długość [mm] 110
Materiał Guma
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Ciężar [kg] 0,3
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 20
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 79
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4027816103875
Strona zabudowy Od strony koła
Wysokość [mm] 146
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 86
nr EAN 5903364335038
Strona zabudowy Od strony koła
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 82
Wysokość [mm] 81
dla numeru OE 431407283B
nr EAN 5903364335076
Strona zabudowy Od strony koła
Materiał Termoplast
Jednostka ilości Komplet
dla numeru OE 7701469021
nr EAN 3660872312990
Strona zabudowy Od strony koła
Materiał Termoplast
Jednostka ilości Komplet
dla numeru OE 7701466122
nr EAN 3660872312860
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy Oś tylna
Jednostka ilości Komplet
dla numeru OE 7701469389
nr EAN 3660872312983
Strona zabudowy Od strony koła
Jednostka ilości Komplet
dla numeru OE 7701035088
nr EAN 3660872312884
Strona zabudowy Od strony koła
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 82
Wysokość [mm] 81
dla numeru OE 431407283B
nr EAN 8430320035017
Strona zabudowy Od strony koła
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 82
Wysokość [mm] 81
Specyfikacja ELASTIC
nr EAN 8430320039343
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 20
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 80
Wysokość [mm] 110
nr EAN 8430320057798
Wysokość [mm] 146
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 86
nr EAN 7316574262175
Wysokość [mm] 146
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 86
nr EAN 7316577430519
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Strona zabudowy Od strony koła
Wysokość [mm] 138
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 24
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 82
Zestaw pełny 
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Materiał osłony Termoplast
Wyświetlanie od 1 do 15 (z 15 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
osłona przegubu

Osłona przegubu napędowego


Osłona przegubu napędowego ma za zadanie chronić wrażliwy na zanieczyszczenia przegub napędowy przed wpływem środowiska zewnętrznego. Przegub napędowy pracuje w ciężkich warunkach. Jest położony nisko w układzie napędowym samochodu, około 20 centymetrów nad powierzchnią drogi i tym samym jest narażony na kontakt ze wszelkimi zanieczyszczeniami - wodą, piaskiem, opiłkami metali. Zanieszyszczenia te drastycznie obniżają żywotnośc przegubu jeżeli dostaną się do jego wnętrza na skutek uszkodzenia osłony przegubu.
 

Jak często wymieniać osłonę przegubu


osłona przegubu napędowegoZasadniczo osłonę przegubu powinno sie wymienić po zauważeniu pierwszych oznak jej zużycia albo uszkodzenia. Śladów tych należy wypatrywać przy okresowych przeglądach pojazdu, zwłaszcza przed okresem jesienno-zimowym. Gumowy materiał osłony z czasem traci swoje własciwości, pęka w miejscach zgnięcia i w miejscu kontaktu z opaską zaciskową. Można to sprawdzić przy maksymalnie skręconej kierownicy. Oprócz tego osłona może zostać uszkodzona przez kontakt z kamieniami podczas jazdy. Ten rodzaj uszkodzenia jest dosyć groźny, bo niespodziewany i może upłynąć sporo czasu zanim go zauważymy. Po perforacji osłony przegubu do jej wnętrza dostaje się woda z zanieszyszczeniami i wypłukiwany jest smar przegubu napędowego.