
| Długość [mm] | 86 |
| Materiał | Guma |
| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Ciężar [kg] | 0,212 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 20 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 80 |
| dla numeru OE | 1 710 250 SK1 |
| nr EAN | 4054224732106 |

| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 24,5 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 81,6 |
| Wysokość [mm] | 121,50 |
| Materiał osłony | TPE (elastomer termoplastyczny) |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064151937 |

| Średnica wewnętrzna 1 od [mm] | 19 |
| Średnica wewnętrzna 1 do [mm] | 21 |
| Średnica wewnętrzna 2 od [mm] | 69 |
| Średnica wewnętrzna 2 do [mm] | 72 |
| Wysokość [mm] | 100 |
| Materiał osłony | Polychloropren (Neopren) |
| Wersja | FlexBoot |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064341789 |

| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 19 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 70 |
| Wysokość [mm] | 86,00 |
| Rodzaj przegubu | Przegub statywu trójnożnego |
| Materiał osłony | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064363842 |

| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Wysokość [mm] | 146 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 22 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 86 |
| nr EAN | 5903364335038 |

| Wymiar gwintu | M10 x 1,5 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 23 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 77 |
| Materiał | Guma |
| Wysokość [mm] | 105 |
| nr EAN | 8032747088463 |

| Średnica 1/Średnica 2 [mm] | 21/78 |
| Długość [mm] | 86 |
| Materiał | Guma |
| nr EAN | 5703858454364 |

| Materiał | Termoplast |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 23,5 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 79 |
| Wysokość [mm] | 123 |
| nr EAN | 4058787070576 |

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Masa [g] | 287 |
| Materiał | Guma |
| nr EAN | 8033989223797 |

| Masa [g] | 112 |
| Materiał | Guma |
| Wysokość [mm] | 87 |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Średnica 1 [mm] | 19 |
| Średnica 2 [mm] | 66,5 |
| nr EAN | 8033989224084 |

| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 22 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 81 |
| Wysokość [mm] | 130 |
| Specyfikacja | UNIVERSAL BOOT KIT |
| nr EAN | 8430320046235 |

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 28 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 64 |
| Wysokość [mm] | 92 |
| nr EAN | 8430320125626 |

| Wysokość [mm] | 120 |
| Materiał | Termoplast |
| Rodzaj przegubu | Przegub równobieżny |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 24 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 80 |
| nr EAN | 7316572901939 |

| Wysokość [mm] | 146 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 22 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 86 |
| nr EAN | 7316574262175 |

| Wysokość [mm] | 97 |
| Materiał | Guma |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 22 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 72 |
| Średnica wewnętrzna 1 od [mm] | 22 |
| Średnica wewnętrzna 1 do [mm] | 29 |
| Średnica wewnętrzna 2 od [mm] | 72 |
| Średnica wewnętrzna 2 do [mm] | 84 |
| nr EAN | 7316575893576 |

| Wysokość [mm] | 146 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 22 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 86 |
| nr EAN | 7316577430519 |

| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 24,5 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 81,6 |
| Wysokość [mm] | 121,50 |
| Materiał osłony | TPE (elastomer termoplastyczny) |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064049289 |

| Średnica wewnętrzna 1 od [mm] | 19 |
| Średnica wewnętrzna 1 do [mm] | 21 |
| Średnica wewnętrzna 2 od [mm] | 69 |
| Średnica wewnętrzna 2 do [mm] | 72 |
| Wysokość [mm] | 100 |
| Materiał osłony | Polychloropren (Neopren) |
| Wersja | FlexBoot |
| Nowa część |

| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 19 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 70 |
| Wysokość [mm] | 86,00 |
| Rodzaj przegubu | Przegub statywu trójnożnego |
| Materiał osłony | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064363279 |

| Długość [mm] | 86 |
| Materiał | Guma |
| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Ciężar [kg] | 0,212 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 20 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 80 |
| nr EAN | 4054228732102 |

| Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Zestaw pełny | |
| Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
| Ilość na oś | 2 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 21 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 78 |
| Wysokość [mm] | 86 |
| Materiał osłony | Guma |

| Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Zestaw pełny | |
| Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
| Ilość na oś | 2 |
| Materiał osłony | Guma |
Zasadniczo osłonę przegubu powinno sie wymienić po zauważeniu pierwszych oznak jej zużycia albo uszkodzenia. Śladów tych należy wypatrywać przy okresowych przeglądach pojazdu, zwłaszcza przed okresem jesienno-zimowym. Gumowy materiał osłony z czasem traci swoje własciwości, pęka w miejscach zgnięcia i w miejscu kontaktu z opaską zaciskową. Można to sprawdzić przy maksymalnie skręconej kierownicy. Oprócz tego osłona może zostać uszkodzona przez kontakt z kamieniami podczas jazdy. Ten rodzaj uszkodzenia jest dosyć groźny, bo niespodziewany i może upłynąć sporo czasu zanim go zauważymy. Po perforacji osłony przegubu do jej wnętrza dostaje się woda z zanieszyszczeniami i wypłukiwany jest smar przegubu napędowego.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025