Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Honda » układ kierowniczy Honda CBF » osłony i uszczelki, przekładnia kierownicza Honda CBF

osłony i uszczelki, przekładnia kierownicza do HONDA CBF

wybierz typ samochodu HONDA CBF:
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 16
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 48
Materiał Termoplast
Długość [mm] 179
nr EAN 4014870433376
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Wysokość [mm] 210
Ciężar [kg] 0,325
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 10
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 29
Długość opakowania [cm] 22,0
Szerokość opakowania [cm] 15,0
Wysokość opakowania [cm] 7,5
nr EAN 4056111022888
Długość [mm] 186
Materiał Termoplast
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,129
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 15
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 49,5
nr EAN 4027816216988
Długość [mm] 186
Materiał Termoplast
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Wysokość [mm] 186
Ciężar [kg] 0,135
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 15
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 50
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4027816377641
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z obu stron
Długość [mm] 186
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 15
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 49,5
Materiał Termoplast
nr EAN 4047437355415
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Wysokość [mm] 186
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 14,5
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 49
Wyposażenie pojazdu dla pojazdów ze wspomaganiem układu kierowniczego
nr EAN 4040074401316
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Wysokość [mm] 186
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 14,5
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 49
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
Wyposażenie pojazdu dla pojazdów ze wspomaganiem układu kierowniczego
nr EAN 4040074193884
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z lewej
Strona zabudowy z prawej
nr EAN 5703858648091
Wyposażenie pojazdu dla pojazdów ze wspomaganiem układu kierowniczego
Strona zabudowy Oś przednia
Materiał Guma
Masa [g] 115
Wysokość [mm] 179
Średnica 1 [mm] 16,5
Średnica 2 [mm] 48
nr EAN 8033989137520
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
dla numeru OE 1J0422831B
nr EAN 3660872332196
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 17
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 48
Wysokość [mm] 180
Strona zabudowy z obu stron
Zestaw pełny 
nr EAN 8430320109305
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Średnica 1 [mm] 15
Średnica 2 [mm] 50
Długość całkowita [mm] 186
nr EAN 5413978211135
Długość [mm] 186
Średnica wewnętrzna [mm] 15,0
Materiał Termoplast
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Wysokość [mm] 186
Ciężar [kg] 0,129
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 15
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 49,5
nr EAN 4044688216984
Długość [mm] 186
Materiał Termoplast
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Wysokość [mm] 186
Ciężar [kg] 0,135
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 15
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 50
nr EAN 4044688654137
Strona zabudowy z obu stron
Wyposażenie pojazdu dla pojazdów ze wspomaganiem układu kierowniczego
Ilość na oś 2
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 15
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 49,5
Wysokość [mm] 186
Materiał osłony Termoplast
Wyświetlanie od 1 do 16 (z 16 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
osłony i uszczelki, przekładnia kierownicza

Osłony i uszczelki przekładni kierowniczej


Każdy samochód ma układ kierowniczy. Bez niego kierowanie pojazdem byłoby niemożliwe. Jazda autem z uszkodzonym lub wyeksploatowanym układem kierowniczym jest bardzo niebezpieczne i mogłoby spowodować wypadek. Istnieją różne rodzaje układów kierowniczych. Najpopularniejszym rozwiązaniem w samochodach jest zębatkowa przekładnia kierownicza. Służy ona do sterowania drążkami kierowniczymi. Gdy kierowca skręci kierownicą w prawo, lewy drążek zostanie wsunięty w stronę maglownicy, a prawy odsunięty. Aby układ był sprawny, szczelny i precyzyjny, wszystkie części powinny być sprawne i nie posiadać nadmiernych luzów. Przy każdym demontażu drążków, lub ich końcówek potrzebne jest ustawienie zbieżności. Pozwoli to na proste sterowanie samochodem i prawidłowe zużycie bieżnika. Maglownica jest bardzo wygodnym rozwiązaniem, ponieważ nawet bez pompy wspomagania niepotrzebne jest użycie większej siły.

Gdy samochód jest wyposażony w sprawne wspomaganie kierownicy (elektryczne lub hydrauliczne), skręcenie kołami jest możliwe praktycznie bez użycia siły. Układ kierowniczy zbudowany jest z kierownicy, kolumny kierowniczej, która steruje wałem z przegubem krzyżakowym (umożliwia to zmianę ustawienia kierownicy). Przekładnia kierownicza z obu stron posiada osłony i uszczelki. Osłony chronią cały mechanizm przed czynnikami zewnętrznymi. Do przekładni zamontowany jest zębnik wspomagania wraz z silnikiem, kolumna kierownicza z czujnikami położenia i momentu obrotowego kierownicy. Z dwóch stron maglownicy przytwierdzone są drążki kierownicze, a do nich końcówki. Końcówki drążka są przykręcone do zwrotnic sterującymi kołami. Kierownica sprawnego układu kierowniczego po skręcie powinna wracać na swoje miejsce. Podczas jazdy po nierównościach kierownica nie powinna zmieniać swojego położenia, a drgania nie mogą być odczuwalne na kole kierowniczym. W przypadku usterki przekładnia może zostać zregenerowana. W gorszym przypadku potrzebna jest wymiana.