Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
Układ wydechowy | przed katalizatorem | |
Liczba przewodów | 3 | |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 | |
Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze | |
nr EAN | 3165143342299 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
Układ wydechowy | przed katalizatorem | |
Liczba przewodów | 3 | |
Długość całkowita [mm] | 1236 | |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 100000 | |
nr EAN | 3165142740881 |
Przestrzegać danych technicznych | ||
nr EAN | 3165143176603 |
nr EAN | 3165142111407 |
Rok prod. do | 198812 | |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
Numer podwozia do | K-038 261 | |
TECDOC-Nr silnika | 296 | |
Sonda lambda | Sonda palcowa | |
Sonda lambda | ogrzewana | |
nr EAN | 5012759387214 |
Rok prod. od | 198811 | |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
Numer podwozia od | K-038 262 | |
TECDOC-Nr silnika | 296 | |
Sonda lambda | Sonda palcowa | |
Sonda lambda | ogrzewana | |
nr EAN | 5012759387221 |
Kolor | czarny | |
Ilość podłączonych styków | 1 | |
Wymiar gwintu | M10 | |
Rozmiar klucza | 14mm | |
nr EAN | 5012759464809 |
Ciśnienie [bar] | 1,2 | |
Kolor | czarny | |
Wymiar gwintu | M10x1 | |
Rozmiar klucza | 24mm | |
Ciśnienie [bar] do | 1,6 | |
Ciśnienie [bar] od | 1,2 | |
nr EAN | 5012759497074 |
Ciśnienie [bar] | 0,75 | |
Kolor | szary | |
Wymiar gwintu | M10x1 | |
Rozmiar klucza | 24mm | |
Ciśnienie [bar] do | 1,05 | |
Ciśnienie [bar] od | 0,75 | |
nr EAN | 5012759497098 |
Ciśnienie [bar] | 0,3 | |
Kolor | niebieski | |
Wymiar gwintu | M10x1 | |
Rozmiar klucza | 24mm | |
nr EAN | 5012759497142 |
Ciśnienie [bar] | 1,8 | |
Kolor | biały | |
Wymiar gwintu | M10x1 | |
Rozmiar klucza | 24mm | |
nr EAN | 5012759505632 |
nr EAN | 5012759505632 |
Długość przewodu [mm] | 690 | |
Ilość połączeń | 3 | |
Głębokość zabudowy [mm] | 41 | |
Opór [kOhm] | 1,28 | |
nr EAN | 8053379058204 |
Sonda lambda | Sonda lambda | |
Długość przewodu [mm] | 1250 | |
Liczba przewodów | 3 | |
nr EAN | 8053379073818 |
Wymiar gwintu | M 10x1 | |
Kolor obudowy | czarny | |
Ciśnienie [bar] | 0,40 | |
nr EAN | 8435050600153 |
Wymiar gwintu | M 10x1 | |
Kolor obudowy | biały | |
Ciśnienie [bar] | 1,80 | |
Techniczny numer informacyjny | Circuit N.O. | |
nr EAN | 8435050600870 |
Wymiar gwintu | M10x1 | |
nr EAN | 8435050601396 |
nr EAN | 8435050603581 |
Długość [mm] | 46 | |
Punkt włączania od [bar] | 0,15 | |
Punkt włączania do [bar] | 0,35 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 2,54 | |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 | |
Długość gwintu [mm] | 13 | |
Rozmiar klucza | 24 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Oznaczenie koloru | niebieski | |
Powierzchnia | ocynkowany | |
Ciężar [kg] | 0,031 | |
dla numeru OE | 028 919 081 H | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
nr EAN | 4027816084662 |
Punkt włączania od [bar] | 1,6 | |
Długość [mm] | 46 | |
Punkt włączania do [bar] | 2 | |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 | |
Długość gwintu [mm] | 13 | |
Rozmiar klucza | 24 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Oznaczenie koloru | biały | |
Powierzchnia | ocynkowany | |
Ciężar [kg] | 0,03 | |
dla numeru OE | 056 919 081 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
nr EAN | 4027816084853 |
Zakres temperatury do [°C] | 125 | |
Długość [mm] | 25 | |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 | |
Długość gwintu [mm] | 10,9 | |
Rozmiar klucza | 14 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Oznaczenie koloru | czarny | |
Ciężar [kg] | 0,012 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
dla numeru OE | 049 919 501 | |
nr EAN | 4027816019398 |
Ilość połączeń | 2 | |
Kolor | niebieski | |
Ciężar [kg] | 0,015 | |
dla numeru OE | 025 906 041 A | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
nr EAN | 4027816347620 |
Moment dokręcenia od [Nm] | 20 | |
Ciśnienie załączania od [bar] | 1,6 | |
ciśnienie załączania do [bar] | 2,0 | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | mlecznobiały | |
Wymiar gwintu | M10x1 | |
Funkcja przełączania | Zestyk zwierny | |
Rozmiar klucza | 24 | |
Natężenie prądu [A] | 0,250 | |
Tolerancja [%] | 15 | |
nr EAN | 4082300038668 |
Ciśnienie załączania od [bar] | 0,15 | |
ciśnienie załączania do [bar] | 0,35 | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | niebieski | |
Wymiar gwintu | M10x1 | |
Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny | |
Rozmiar klucza | 24 | |
Rodzaj wtyczki | Wtyk płaski | |
Natężenie prądu [A] | 0,25 | |
nr EAN | 4082300148299 |
Długość [mm] | 1215 | |
Liczba przewodów | 3 | |
Ilość przewodów | 3 | |
Opór [Ohm] | 4,5 | |
Długość przewodu [mm] | 1215 | |
Sonda lambda | ogrzewana | |
nr EAN | 8001063700830 |
Numer podwozia od | J022596 | |
Kod silnika | MC | |
nr EAN | 5907558563269 |
Długość [mm] | 46 | |
Punkt włączania od [bar] | 0,15 | |
Punkt włączania do [bar] | 0,35 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 2,54 | |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 | |
Długość gwintu [mm] | 13 | |
Rozmiar klucza | 24 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Oznaczenie koloru | niebieski | |
Powierzchnia | ocynkowany | |
Ciężar [kg] | 0,031 | |
nr EAN | 5907558547900 |
Ciśnienie [bar] | 0,30 | |
Wymiar gwintu | M10x1 | |
Rozmiar klucza | 24 | |
nr EAN | 5907558547917 |
Punkt włączania od [bar] | 1,2 | |
Długość [mm] | 46 | |
Punkt włączania do [bar] | 1,5 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 2,54 | |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 | |
Długość gwintu [mm] | 13 | |
Rozmiar klucza | 24 | |
Oznaczenie koloru | czarny | |
Powierzchnia | ocynkowany | |
Ciężar [kg] | 0,031 | |
nr EAN | 5907558548006 |
Punkt włączania od [bar] | 1,6 | |
Długość [mm] | 46 | |
Punkt włączania do [bar] | 2 | |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 | |
Długość gwintu [mm] | 13 | |
Rozmiar klucza | 24 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Oznaczenie koloru | biały | |
Powierzchnia | ocynkowany | |
Ciężar [kg] | 0,03 | |
nr EAN | 5907558548013 |
Długość [mm] | 46 | |
Punkt włączania od [bar] | 0,75 | |
Punkt włączania do [bar] | 1,05 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 2,48 | |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 | |
Długość gwintu [mm] | 13 | |
Rozmiar klucza | 24 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Oznaczenie koloru | szary | |
Powierzchnia | ocynkowany | |
Ciężar [kg] | 0,031 | |
nr EAN | 5907558548020 |
Ilość połączeń | 2 | |
Kolor | niebieski | |
Ciężar [kg] | 0,015 | |
nr EAN | 5907558548181 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
Numer podwozia do | K-038261 | |
Sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany | |
Liczba przewodów | 3 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez wtyczki | |
nr EAN | 5907558577907 |
Sonda lambda | ogrzewana | |
Liczba przewodów | 3 | |
Długość całkowita [mm] | 989 | |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 80000 | |
nr EAN | 5907558578089 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
Sonda lambda | ogrzewana | |
Liczba przewodów | 3 | |
Długość całkowita [mm] | 1236 | |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 100000 | |
nr EAN | 5907558577983 |
Ilość biegunów | 3 | |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny | |
Kolor wtyczki | jasnozielony | |
Długość całkowita [mm] | 730 | |
Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny | |
Opór [Ohm] | 900 | |
Głębokość zabudowy [mm] | 41 | |
dla numeru OE | 078 905 381 A |
Rok modelowy od | 1988 | |
Rok modelowy do | 1989 | |
Numer podwozia od | 44-J-200 100 | |
Ciśnienie [bar] od | 0,75 | |
Ciśnienie [bar] do | 1 | |
Funkcja przełączania | Zestyk zwierny | |
Kolor | szary | |
Rozmiar klucza | 24 | |
Wymiar gwintu | M10 x 1,0 | |
Ilość biegunów | 1 | |
nr EAN | 4040074345832 |
Napięcie robocze [V] | 12 | |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC | |
Punkt włączania [°C] | -40 | |
Punkt włączania [°C] | 150 | |
Wymiar gwintu | M10 x 1 | |
Rozmiar klucza | 13 | |
Kolor | czarny | |
Ilość biegunów | 1 | |
nr EAN | 4040074333761 |
Rok modelowy od | 1988 | |
Rok modelowy do | 1989 | |
Numer podwozia od | 44-J-200 100 | |
Ciśnienie [bar] od | 1,2 | |
Ciśnienie [bar] do | 1,6 | |
Funkcja przełączania | Zestyk zwierny | |
Kolor | czarny | |
Rozmiar klucza | 24 | |
Wymiar gwintu | M10 x 1 | |
Ilość biegunów | 1 | |
nr EAN | 4040074333419 |
Rok modelowy od | 1988 | |
Rok modelowy do | 1989 | |
Numer podwozia od | 44-J-200 100 | |
Ciśnienie [bar] od | 0,15 | |
Ciśnienie [bar] do | 0,35 | |
Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny | |
Kolor | niebieski | |
Rozmiar klucza | 24 | |
Wymiar gwintu | M10 x 1,0 | |
Ilość biegunów | 1 | |
nr EAN | 4040074346693 |
Rok modelowy od | 1988 | |
Rok modelowy do | 1989 | |
Numer podwozia od | 44-J-200 100 | |
Ciśnienie [bar] od | 1,6 | |
Ciśnienie [bar] do | 2 | |
Funkcja przełączania | Zestyk zwierny | |
Kolor | biały | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
Rozmiar klucza | 24 | |
Wymiar gwintu | M10 x 1,0 | |
Ilość biegunów | 1 | |
nr EAN | 4040074345412 |
TECDOC-Nr silnika | 296 | |
Rok prod. od | 198811 | |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
Numer podwozia od | K-038 262 | |
TECDOC-Nr silnika | 296 | |
Rok prod. do | 198811 | |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
Numer podwozia do | K-038 261 | |
Liczba przewodów | 3 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez wtyczki | |
nr EAN | 087295931110 |
Rok prod. od | 198811 | |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
Napięcie [V] | 12 | |
Długość [mm] | 1215 | |
Ciężar [kg] | 0,13 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Liczba przewodów | 3 |
Napięcie [V] | 12 | |
Ciężar [kg] | 0,08 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Sonda lambda | ogrzewana | |
Liczba przewodów | 3 |
Rok prod. do | 198811 | |
TECDOC-Nr silnika | 296 | |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
Napięcie [V] | 12 | |
Długość [mm] | 985 | |
Ciężar [kg] | 0,18 | |
Opór [Ohm] | 4,5 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Liczba przewodów | 3 |
Punkt włączania od [bar] | 0,15 | |
Długość [mm] | 46 | |
Punkt włączania do [bar] | 0,35 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 2,54 | |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 | |
Długość gwintu [mm] | 13 | |
Rozmiar klucza | 24 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Oznaczenie koloru | niebieski | |
Powierzchnia | ocynkowany | |
Ciężar [kg] | 0,031 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
nr EAN | 4044688084668 |
Długość [mm] | 46 | |
Punkt włączania od [bar] | 1,6 | |
Punkt włączania do [bar] | 2 | |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 | |
Długość gwintu [mm] | 13 | |
Rozmiar klucza | 24 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Oznaczenie koloru | biały | |
Powierzchnia | ocynkowany | |
Ciężar [kg] | 0,03 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
nr EAN | 4044688084859 |
Zakres temperatury do [°C] | 125 | |
Długość [mm] | 25 | |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 | |
Długość gwintu [mm] | 10,9 | |
Rozmiar klucza | 14 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Oznaczenie koloru | czarny | |
Ciężar [kg] | 0,012 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
nr EAN | 4044688534156 |
Ilość połączeń | 2 | |
Kolor | niebieski | |
Ciężar [kg] | 0,015 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
nr EAN | 4044688347626 |
dla numeru OE | 028 919 081 D | |
Wymiar gwintu | M10 x 1 | |
Kolor | niebieski | |
Punkt włączania od [bar] | 0,15 | |
Punkt włączania do [bar] | 0,35 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii Osprzęt elektryczny silnika do Audi 100 C3 Avant (445, 446) 2.2 Turbo quattro.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Audi 100 C3 Avant (445, 446) 2.2 Turbo quattro produkowanego od 1986.08 do roku 1990.11
Jeżeli twoje Audi dysponuje silnikiem o mocy 165 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak świeca zapłonowa, filtr oleju, wahacze
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii Osprzęt elektryczny silnika do Audi 100 C3 Avant (445, 446)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na Osprzęt elektryczny silnika do Audi 100 C3 Avant (445, 446) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Audi z rocznika od 1986.08 do roku 1990.11, i mocy silnika 165 KM
.
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025