
| kod | CAGB | 
| kod | CJCB | 
| Kształt obudowy wtyczki | owalny | 
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC | 
| Ilość biegunów | 2 | 
| Oznaczenie koloru | szary | 

| Kolor | brązowy | 
| Zakres kontroli [bar] | 0.55/0.85BAR | 
| nr EAN | 4251475103093 | 

| nr EAN | 4251475107190 | 

| TECDOC-Nr silnika | 24941 | 
| Rok prod. od | 201011 | 
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna | 
| Układ wydechowy | przed katalizatorem | 
| Liczba przewodów | 5 | 
| Długość całkowita [mm] | 750 | 
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 250000 | 
| nr EAN | 4047024377004 | 

| TECDOC-Nr silnika | 20598 | 
| Rok prod. do | 201203 | 
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna | 
| Układ wydechowy | przed katalizatorem | 
| Liczba przewodów | 5 | 
| Długość całkowita [mm] | 490 | 
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 250000 | 
| nr EAN | 4047024744325 | 

| TECDOC-Nr silnika | 20598 | 
| Rok prod. do | 201203 | 
| zalecane rozszerzenie naprawy | Filtr powietrza | 
| nr EAN | 4047024404328 | 

| TECDOC-Nr silnika | 20598 | 
| TECDOC-Nr silnika | 24941 | 
| nr EAN | 4047024439009 | 

| TECDOC-Nr silnika | 24941 | 
| TECDOC-Nr silnika | 30650 | 
| Rok prod. od | 201011 | 
| zalecane rozszerzenie naprawy | Filtr powietrza | 
| nr EAN | 4047024438996 | 

| TECDOC-Nr silnika | 30650 | 
| Rok prod. od | 201404 | 
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna | 
| Układ wydechowy | przed katalizatorem | 
| Liczba przewodów | 5 | 
| Długość całkowita [mm] | 660 | 
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 250000 | 
| nr EAN | 4047025383257 | 

| TECDOC-Nr silnika | 20598 | 
| TECDOC-Nr silnika | 24941 | 
| nr EAN | 4047025204361 | 

| TECDOC-Nr silnika | 30650 | 
| Rok prod. od | 201404 | 
| nr EAN | 4047026511291 | 

| TECDOC-Nr silnika | 20598 | 
| Ilość podłączonych styków | 2 | 
| Kolor | szary | 
| alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-925 | 
| nr EAN | 5012759465455 | 

| TECDOC-Nr silnika | 20598 | 
| Ciśnienie [bar] | 0,55 | 
| Kolor | brązowy | 
| Wymiar gwintu | M10x1 | 
| Rozmiar klucza | 24mm | 
| Ciśnienie [bar] do | 0,85 | 
| Ciśnienie [bar] od | 0,55 | 
| nr EAN | 5012759498187 | 

| TECDOC-Nr silnika | 24941 | 
| TECDOC-Nr silnika | 30650 | 
| TECDOC-Nr silnika | 24941 | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z rurą wlotową | 
| Ilość podłączonych styków | 4 | 
| nr EAN | 5012759981092 | 

| TECDOC-Nr silnika | 20598 | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z rurą wlotową | 
| Ilość podłączonych styków | 5 | 
| nr EAN | 5012759981375 | 

| nie dla normy czystości spalin | Euro 6 | 
| Ilość połączeń | 3 | 
| nr EAN | 5012759968970 | 

| Sonda lambda | Sonda regulacyjna | 
| Norma emisji spalin | Euro 5 | 
| Układ wydechowy | dla katalizatora wstępnego | 
| --------------- | |
| Strona zabudowy | z przodu | 
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna | 
| Układ wydechowy | przed katalizatorem | 
| TECDOC-Nr silnika | 24941 | 
| Sonda lambda | Sonda lambda szerokopasmowa | 
| Sonda lambda | ogrzewana | 
| nr EAN | 5012759540459 | 

| TECDOC-Nr silnika | 20598 | 
| nr EAN | 5012759987520 | 

| TECDOC-Nr silnika | 30650 | 
| nr EAN | 5012759505632 | 

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.O. | 
| Gwintowana złączka | M10 x 1 | 
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,7 | 
| Ilość połączeń | 1 | 
| nr EAN | 8053379028962 | 

| Głębokość zabudowy [mm] | 19,5 | 
| Ilość połączeń | 3 | 
| nr EAN | 8053379158850 | 

| Ilość połączeń | 5 | 
| nr EAN | 8053379163366 | 

| TECDOC-Nr silnika | 20598 | 
| Ciśnienie [bar] | 0,70 | 
| Wymiar gwintu | M10x1 | 
| Rozmiar klucza | 24 | 
| nr EAN | 8012510081440 | 

| TECDOC-Nr silnika | 20598 | 
| TECDOC-Nr silnika | 20598 | 
| TECDOC-Nr silnika | 20598 | 
| TECDOC-Nr silnika | 20598 | 
| nr EAN | 8012510080641 | 

| TECDOC-Nr silnika | 20598 | 
| TECDOC-Nr silnika | 24941 | 
| Ciśnienie od [kPa] | 11 | 
| ciśnienie do [kPa] | 307 | 
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,25 | 
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 | 
| nr EAN | 8012510026762 | 

| TECDOC-Nr silnika | 24941 | 
| Ciśnienie [bar] | 0,50 | 
| Wymiar gwintu | M10x1 | 
| Rozmiar klucza | 24 | 
| nr EAN | 8012510027516 | 

| TECDOC-Nr silnika | 20598 | 
| TECDOC-Nr silnika | 24941 | 
| TECDOC-Nr silnika | 30650 | 
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 23,9 | 
| nr EAN | 8012510026809 | 

| TECDOC-Nr silnika | 24941 | 
| TECDOC-Nr silnika | 24941 | 
| Długość [mm] | 110 | 
| Dolot - Ø [mm] | 80 | 
| Wylot - Ø [mm] | 80 | 
| nr EAN | 8012510034460 | 

| Wymiar gwintu | M 10x1 | 
| Kolor obudowy | brązowy | 
| Ciśnienie [bar] | 0,70 | 
| Techniczny numer informacyjny | Circuit N.O. | 
| nr EAN | 8435050614631 | 

| Ilość biegunów | 3 | 
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a | 
| nr EAN | 8435050624289 | 

| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a | 
| Ilość biegunów | 3 | 
| Kolor obudowy | szary | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem | 
| Długość [mm] | 350 | 
| nr EAN | 8435050636343 | 

| Sonda lambda | Sonda regulacyjna | 
| Układ wydechowy | przed katalizatorem | 
| Długość [mm] | 800 | 
| Opcja wyposażenia | Con/With Kit 77030 | 
| Ilość biegunów | 6 | 
| Kolor wtyczki | czarny | 
| nr EAN | 8435050639917 | 

| Sonda lambda | Sonda regulacyjna | 
| Układ wydechowy | przed katalizatorem | 
| Kod silnika | CSUB | 
| Rok prod. do | 201404 | 
| Długość przewodu [mm] | 700 | 
| nr EAN | 8435050652640 | 

| TECDOC-Nr silnika | 20598 | 
| Punkt włączania od [bar] | 0,55 | 
| Punkt włączania do [bar] | 0,85 | 
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 | 
| Rozmiar klucza | 22 | 
| Ilość połączeń | 1 | 
| Oznaczenie koloru | brązowy | 
| Ciężar [kg] | 0,031 | 
| dla numeru OE | 038 919 081 K | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | 
| nr EAN | 4027816190189 | 

| Ilość połączeń | 2 | 
| Oznaczenie koloru | szary | 
| Długość śruby pod główką [mm] | 20 | 
| Ciężar [kg] | 0,015 | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | 
| nr EAN | 4027816293187 | 

| TECDOC-Nr silnika | 24941 | 
| Punkt włączania od [bar] | 0,3 | 
| Punkt włączania do [bar] | 0,6 | 
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 | 
| Rozmiar klucza | 24 | 
| Ilość połączeń | 2 | 
| Kolor | niebieski | 
| Ciężar [kg] | 0,03 | 
| dla numeru OE | 03C 919 081 | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | 
| nr EAN | 4027816370314 | 

| TECDOC-Nr silnika | 20598 | 
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 30650 | 
| TECDOC-Nr silnika | 24941 | 
| dla numeru PR | 0GC | 
| Długość [mm] | 69 | 
| Szerokość [mm] | 31,0 | 
| Ilość połączeń | 3 | 
| Ciężar [kg] | 0,02 | 
| dla numeru OE | 03C 906 433 E | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze śrubą | 
| nr EAN | 4027816373179 | 

| TECDOC-Nr silnika | 24941 | 
| TECDOC-Nr silnika | 20598 | 
| Długość [mm] | 350 | 
| Ilość połączeń | 3 | 
| Długość przewodu [mm] | 270 | 
| Ciężar [kg] | 0,05 | 
| dla numeru OE | 03L 957 147 | 
| nr EAN | 4027816398691 | 

| TECDOC-Nr silnika | 30650 | 
| TECDOC-Nr silnika | 24941 | 
| Ilość połączeń | 2 | 
| Kolor | czarny | 
| Ciężar [kg] | 0,013 | 
| dla numeru OE | 04E 919 501 B | 
| nr EAN | 4054224041727 | 

| Ilość połączeń | 2 | 
| Kolor | czarny | 
| Ciężar [kg] | 0,01 | 
| dla numeru OE | 059 919 523 A | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | 
| nr EAN | 4054224063187 | 

| TECDOC-Nr silnika | 30650 | 
| Ilość połączeń | 3 | 
| Ciężar [kg] | 0,024 | 
| dla numeru OE | 04L 906 433 B | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze śrubą | 
| nr EAN | 4054224068410 | 

| TECDOC-Nr silnika | 30650 | 
| Długość [mm] | 53 | 
| Gwint zewn. [mm] | M8 x 1 | 
| Rozmiar klucza | 24 | 
| Ilość połączeń | 2 | 
| Punkty zmienne [bar] | 3 | 
| Ciężar [kg] | 0,037 | 
| dla numeru OE | 04L 919 081 B | 
| nr EAN | 4054224079744 | 

| Kod silnika | CAGB | 
| Sposób montażu | wciśnięty | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem osadczym sprężynującym | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | 
| Napięcie znamionowe [V] | 12 | 
| Ilość połączeń | 2 | 
| Głębokość zabudowy [mm] | 20 | 
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | szary | 
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny | 
| Kolor | czarny | 
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC | 
| nr EAN | 4082300290851 | 

| Kod silnika | CAGB | 
| Moment dokręcenia od [Nm] | 20 | 
| Ciśnienie załączania od [bar] | 0,555 | 
| ciśnienie załączania do [bar] | 0,85 | 
| Napięcie znamionowe [V] | 12 | 
| Ilość połączeń | 1 | 
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | brązowy | 
| Wymiar gwintu | M10x1 | 
| Funkcja przełączania | Zestyk zwierny | 
| Rozmiar klucza | 24 | 
| Natężenie prądu [A] | 0,150 | 
| Tolerancja [%] | 15 | 
| nr EAN | 4082300097085 | 

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze śrubą | 
| Ilość biegunów | 3 | 
| Głębokość zabudowy [mm] | 20 | 
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a | 
| nr EAN | 4082300408089 | 

| Kod silnika | CJCB | 
| Ciśnienie załączania od [bar] | 0,30 | 
| ciśnienie załączania do [bar] | 0,60 | 
| Napięcie znamionowe [V] | 12 | 
| Ilość połączeń | 1 | 
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | zielony | 
| Wymiar gwintu | M 10x1 | 
| Funkcja przełączania | Zestyk zwierny | 
| Rozmiar klucza | 24 | 
| nr EAN | 4082300341072 | 

| Kod silnika | CAGB | 
| Sposób montażu | Nasadka rurowa | 
| Ilość połączeń | 5 | 
| Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] | 80 | 
| nr EAN | 4082300474077 | 

| Kod silnika | CJCB | 
| Kod silnika | CAGB | 
| Liczba otworów do mocowania | 1 | 
| Ilość połączeń | 3 | 
| Kolor obudowy | czarny | 
| Długość przewodu [mm] | 330 | 
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a | 
| Układ wtryskowy | Wtrysk bezpośredni Common-Rail | 
| dla numeru OE | 03L 957 147 | 
| nr EAN | 4082300452426 | 

| Kod silnika | CJCB | 
| Sposób montażu | Nasadka rurowa | 
| Ilość połączeń | 4 | 
| Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] | 80 | 
| nr EAN | 4082300587135 | 

| dla numeru PR | TQ0 | 
| dla numeru PR | TB3 | 
| dla numeru PR | TR0 | 
| Liczba otworów do mocowania | 3 | 
| Ilość połączeń | 6 | 
| Rodzaj skrzyni biegów | Automatyczna skrzynia biegów | 
| Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie | 
| nr EAN | 4082300646818 | 
Przeglądasz części samochodowe z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Audi A4 B8 (8K2) 2.0 TDI.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Audi A4 B8 (8K2) 2.0 TDI produkowanego od 2007.11 do roku 2015.12
Jeżeli twoje Audi dysponuje silnikiem o mocy 136 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak sprzęgło, układ hamulcowy, amortyzatory
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Audi A4 B8 (8K2)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na osprzęt elektryczny silnika do Audi A4 B8 (8K2) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Audi z rocznika od 2007.11 do roku 2015.12, i mocy silnika 136 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych 
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów 
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie 
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać? 
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta? 
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych. 
15-04-2025