
| Długość śruby pod główką [mm] | 20 |
| Ciężar [kg] | 0,015 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Oznaczenie koloru | szary |
| nr EAN | 4251475103147 |

| Wymagana ilość | 1 |
| nr EAN | 4251475107190 |

| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Liczba przewodów | 5 |
| Długość całkowita [mm] | 750 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 250000 |
| nr EAN | 4047024377004 |

| nr EAN | 4047024439009 |

| nr EAN | 4047026511352 |

| Ciśnienie [bar] | 0,75 |
| Kolor | szary |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24mm |
| Ciśnienie [bar] od | 0,75 |
| Ciśnienie [bar] do | 1,05 |
| nr EAN | 5012759498194 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z rurą wlotową |
| Ilość podłączonych styków | 5 |
| nr EAN | 5012759981368 |

| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | dla katalizatora wstępnego |
| --------------- | |
| Strona zabudowy | z przodu |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Sonda lambda | Sonda lambda szerokopasmowa |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 5012759540459 |

| Kolor | zielony |
| Ilość czopów | 2 |
| nr EAN | 5012759541609 |

| Wymagana ilość | 2 |
| Kolor | niebieski |
| Ilość połączeń | 3 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Rodzaj korpusu | bez obudowy |
| Liczba zestyków | 5 |
| Kolor obudowy | czarny |
| Rodzaj wtyczki | męski |
| zalecane rozszerzenie naprawy | Filtr powietrza |

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. |
| Gwintowana złączka | M10 x 1 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,9 |
| nr EAN | 8053379028924 |

| Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379058549 |

| Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379551262 |

| TECDOC-Nr silnika | 21029 |
| Ciśnienie [bar] | 0,90 |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| nr EAN | 8012510081457 |

| TECDOC-Nr silnika | 21029 |
| Ciśnienie od [kPa] | 11 |
| ciśnienie do [kPa] | 307 |
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,25 |
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 |
| nr EAN | 8012510026762 |

| TECDOC-Nr silnika | 21029 |
| Wymagana ilość | 2 |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24 |
| nr EAN | 8012510026625 |

| TECDOC-Nr silnika | 21029 |
| Ciśnienie [bar] | 2,30 |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | zielony |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | fioletowy |
| nr EAN | 8012510035016 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Kolor obudowy | czarny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| nr EAN | 8435050634257 |

| Kolor obudowy | zielony |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 8435050643525 |

| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Długość [mm] | 800 |
| Opcja wyposażenia | Con/With Kit 77030 |
| Ilość biegunów | 6 |
| Kolor wtyczki | czarny |
| nr EAN | 8435050639917 |

| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Kolor | szary |
| Punkty zmienne [bar] | 0,9 |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| dla numeru OE | 038 919 081 M |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4027816190165 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,01 |
| dla numeru OE | 059 919 523 A |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4054224063187 |

| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,019 |
| nr EAN | 4054224755242 |

| czujnik cieplny masy powietrza | |
| Dla numeru OE | 059 906 461 N |
| Ciężar [kg] | 0,2 |
| Ilość połączeń | 5 |

| Ciśnienie załączania od [bar] | 0,75 |
| ciśnienie załączania do [bar] | 1,05 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | szary |
| Kolor | szary |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Funkcja przełączania | Zestyk zwierny |
| Rozmiar klucza | 24 |
| nr EAN | 4082300097061 |

| Liczba otworów do mocowania | 3 |
| Ilość połączeń | 6 |
| Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów manualna |
| Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdu z kierownicą z lewej strony |
| nr EAN | 4082300646801 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Gwint zewn. [mm] | 10 |
| Skok gwintu [mm] | 1 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 2,30 |
| Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny |
| Rozmiar klucza | 24 |
| nr EAN | 4082300620856 |

| Strona zabudowy | z przodu |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Sonda lambda | Sonda lambda szerokopasmowa |
| Ilość biegunów | 6 |
| Długość przewodu [mm] | 800 |
| nr EAN | 4082300652161 |

| Sposób montażu | przykręcany |
| Ilość biegunów | 3 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| nr EAN | 4082300678253 |

| Wymagana ilość | 2 |
| Sposób montażu | przykręcany |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniami |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 4082300714203 |

| Sposób montażu | Nasadka rurowa |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez uszczelnienia |
| Ilość połączeń | 5 |
| nr EAN | 4082300777215 |

| Gwarancja | 5 lata gwarancji |
| nr EAN | 4044079350143 |

| TECDOC-Nr silnika | 21029 |
| nr EAN | 4044079050586 |

| Długość [mm] | 750 |
| Ilość przewodów | 5 |
| Liczba przewodów | 5 |
| Długość przewodu [mm] | 750 |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 8001063959245 |

| nr EAN | 8001063870502 |

| Ilość połączeń | 4 |
| nr EAN | 5907558580679 |

| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Liczba przewodów | 5 |
| Długość całkowita [mm] | 750 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 250000 |
| nr EAN | 5902659724465 |

| Kod silnika | CCWB |
| Ciśnienie [bar] | 0,90 |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| nr EAN | 2505820395636 |

| Wymagana ilość | 2 |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24 |
| nr EAN | 5902659783738 |

| TECDOC-Nr silnika | 21029 |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| Liczba przewodów | 5 |
| Długość [mm] | 800 |
| nr EAN | 5903364314866 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,01 |
| nr EAN | 5903766317205 |

| Ilość biegunów | 4 |
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
| Liczba otworów do mocowania | 2 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza |
| Ciśnienie od [kPa] | 20 |
| ciśnienie do [kPa] | 310 |
| dla numeru OE | 038 906 051 C |

| Rok modelowy do | 2012 |
| Numer podwozia od | 8K-8-000 001 |
| Ciśnienie [bar] od | 0,75 |
| Ciśnienie [bar] do | 1,05 |
| Funkcja przełączania | Zestyk zwierny |
| Kolor | szary |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Wymiar gwintu | M10 x 1,0 |
| Ilość biegunów | 1 |
| nr EAN | 4040074551073 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 4040074279779 |

| TECDOC-Nr silnika | 21029 |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Liczba przewodów | 5 |
| Długość [mm] | 800 |
| nr EAN | 4010326903929 |

| Strona zabudowy | z przodu |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Długość przewodu [mm] | 750 |
| Ilość połączeń | 6 |
| Ciężar netto [g] | 150 |
| nr EAN | 5902048081926 |

| TECDOC-Nr silnika | 21029 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Napięcie [V] | 12 |
| Techniczny numer informacyjny | SI 0098 |

| Kolor | chromowy/czarny |
| Rodzaj korpusu | bez obudowy |

| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,15 |
| Kolor | czerwony |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| Liczba przewodów | 5 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Audi A4 B8 (8K2) 3.0 TDI quattro.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Audi A4 B8 (8K2) 3.0 TDI quattro produkowanego od 2008.06 do roku 2010.05
Jeżeli twoje Audi dysponuje silnikiem o mocy 211 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak sprzęgło, układ hamulcowy, amortyzatory
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Audi A4 B8 (8K2)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na osprzęt elektryczny silnika do Audi A4 B8 (8K2) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Audi z rocznika od 2008.06 do roku 2010.05, i mocy silnika 211 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025