
| kod | CAGA |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Ilość biegunów | 2 |
| Oznaczenie koloru | szary |

| Kolor | brązowy |
| Zakres kontroli [bar] | 0.55/0.85BAR |
| nr EAN | 4251475103093 |

| Długość śruby pod główką [mm] | 20 |
| Ciężar [kg] | 0,015 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Oznaczenie koloru | szary |
| nr EAN | 4251475103147 |

| nr EAN | 4251475107190 |

| TECDOC-Nr silnika | 24949 |
| TECDOC-Nr silnika | 26714 |
| Rok prod. od | 201111 |
| Rok prod. do | 201307 |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Liczba przewodów | 5 |
| Długość całkowita [mm] | 750 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 250000 |
| nr EAN | 4047024377004 |

| TECDOC-Nr silnika | 20597 |
| Rok prod. do | 201203 |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| TECDOC-Nr silnika | 23939 |
| Rok prod. od | 201005 |
| Rok prod. do | 201203 |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Liczba przewodów | 5 |
| Długość całkowita [mm] | 490 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 250000 |
| nr EAN | 4047024744325 |

| TECDOC-Nr silnika | 20597 |
| TECDOC-Nr silnika | 23939 |
| Rok prod. do | 201203 |
| zalecane rozszerzenie naprawy | Filtr powietrza |
| nr EAN | 4047024404328 |

| TECDOC-Nr silnika | 24949 |
| TECDOC-Nr silnika | 26714 |
| Rok prod. od | 201111 |
| Rok prod. do | 201307 |
| TECDOC-Nr silnika | 20597 |
| TECDOC-Nr silnika | 23939 |
| Rok prod. do | 201203 |
| nr EAN | 4047024439009 |

| TECDOC-Nr silnika | 24949 |
| TECDOC-Nr silnika | 26714 |
| Rok prod. od | 201111 |
| Rok prod. do | 201307 |
| zalecane rozszerzenie naprawy | Filtr powietrza |
| nr EAN | 4047024438996 |

| Rok prod. do | 201307 |
| nr EAN | 4047025204361 |

| Ilość podłączonych styków | 2 |
| Kolor | szary |
| alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-925 |
| nr EAN | 5012759465455 |

| TECDOC-Nr silnika | 20597 |
| TECDOC-Nr silnika | 23939 |
| Ciśnienie [bar] | 0,55 |
| Kolor | brązowy |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24mm |
| Ciśnienie [bar] do | 0,85 |
| Ciśnienie [bar] od | 0,55 |
| nr EAN | 5012759498187 |

| TECDOC-Nr silnika | 24949 |
| TECDOC-Nr silnika | 26714 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z rurą wlotową |
| Ilość podłączonych styków | 4 |
| nr EAN | 5012759981092 |

| TECDOC-Nr silnika | 20597 |
| TECDOC-Nr silnika | 23939 |
| TECDOC-Nr silnika | 20597 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z rurą wlotową |
| Ilość podłączonych styków | 5 |
| nr EAN | 5012759981375 |

| nie dla normy czystości spalin | Euro 6 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 5012759968970 |

| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Norma emisji spalin | Euro 5 |
| Układ wydechowy | dla katalizatora wstępnego |
| --------------- | |
| Strona zabudowy | z przodu |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| TECDOC-Nr silnika | 24949 |
| Sonda lambda | Sonda lambda szerokopasmowa |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 5012759540459 |

| TECDOC-Nr silnika | 20597 |
| TECDOC-Nr silnika | 24949 |
| TECDOC-Nr silnika | 23939 |
| nr EAN | 5012759987520 |

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.O. |
| Gwintowana złączka | M10 x 1 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,7 |
| Ilość połączeń | 1 |
| nr EAN | 8053379028962 |

| Głębokość zabudowy [mm] | 19,5 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379158850 |

| Ilość połączeń | 5 |
| nr EAN | 8053379163366 |

| TECDOC-Nr silnika | 20597 |
| Kod silnika | CAGA/CMEA |
| TECDOC-Nr silnika | 23939 |
| Kod silnika | CAGA/CMEA |
| Ciśnienie [bar] | 0,70 |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| nr EAN | 8012510081440 |

| TECDOC-Nr silnika | 20597 |
| TECDOC-Nr silnika | 23939 |
| TECDOC-Nr silnika | 24949 |
| TECDOC-Nr silnika | 26714 |
| TECDOC-Nr silnika | 20597 |
| TECDOC-Nr silnika | 23939 |
| TECDOC-Nr silnika | 24949 |
| TECDOC-Nr silnika | 26714 |
| TECDOC-Nr silnika | 20597 |
| TECDOC-Nr silnika | 23939 |
| TECDOC-Nr silnika | 24949 |
| TECDOC-Nr silnika | 26714 |
| TECDOC-Nr silnika | 20597 |
| TECDOC-Nr silnika | 23939 |
| TECDOC-Nr silnika | 24949 |
| TECDOC-Nr silnika | 26714 |
| nr EAN | 8012510080641 |

| TECDOC-Nr silnika | 20597 |
| Kod silnika | CAGA/CMEA |
| TECDOC-Nr silnika | 23939 |
| Kod silnika | CAGA/CMEA |
| TECDOC-Nr silnika | 24949 |
| Kod silnika | CMFA |
| TECDOC-Nr silnika | 26714 |
| Kod silnika | CJCA |
| Ciśnienie od [kPa] | 11 |
| ciśnienie do [kPa] | 307 |
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,25 |
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 |
| nr EAN | 8012510026762 |

| TECDOC-Nr silnika | 24949 |
| Kod silnika | CMFA |
| TECDOC-Nr silnika | 26714 |
| Kod silnika | CJCA |
| Ciśnienie [bar] | 0,50 |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| nr EAN | 8012510027516 |

| TECDOC-Nr silnika | 20597 |
| TECDOC-Nr silnika | 23939 |
| TECDOC-Nr silnika | 24949 |
| TECDOC-Nr silnika | 26714 |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 23,9 |
| nr EAN | 8012510026809 |

| TECDOC-Nr silnika | 24949 |
| Kod silnika | CMFA |
| TECDOC-Nr silnika | 26714 |
| Kod silnika | CJCA |
| TECDOC-Nr silnika | 24949 |
| Kod silnika | CMFA |
| TECDOC-Nr silnika | 26714 |
| Kod silnika | CJCA |
| Długość [mm] | 110 |
| Dolot - Ø [mm] | 80 |
| Wylot - Ø [mm] | 80 |
| nr EAN | 8012510034460 |

| Wymiar gwintu | M 10x1 |
| Kolor obudowy | brązowy |
| Ciśnienie [bar] | 0,70 |
| Techniczny numer informacyjny | Circuit N.O. |
| nr EAN | 8435050614631 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| nr EAN | 8435050624289 |

| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| Ilość biegunów | 3 |
| Kolor obudowy | szary |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem |
| Długość [mm] | 350 |
| nr EAN | 8435050636343 |

| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Długość [mm] | 800 |
| Opcja wyposażenia | Con/With Kit 77030 |
| Ilość biegunów | 6 |
| Kolor wtyczki | czarny |
| nr EAN | 8435050639917 |

| TECDOC-Nr silnika | 23939 |
| TECDOC-Nr silnika | 20597 |
| Punkt włączania od [bar] | 0,55 |
| Punkt włączania do [bar] | 0,85 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Oznaczenie koloru | brązowy |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| dla numeru OE | 038 919 081 K |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4027816190189 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Oznaczenie koloru | szary |
| Długość śruby pod główką [mm] | 20 |
| Ciężar [kg] | 0,015 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| nr EAN | 4027816293187 |

| TECDOC-Nr silnika | 26714 |
| TECDOC-Nr silnika | 24949 |
| Punkt włączania od [bar] | 0,3 |
| Punkt włączania do [bar] | 0,6 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | niebieski |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| dla numeru OE | 03C 919 081 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4027816370314 |

| TECDOC-Nr silnika | 23939 |
| TECDOC-Nr silnika | 20597 |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 26714 |
| TECDOC-Nr silnika | 24949 |
| dla numeru PR | 0GC |
| Długość [mm] | 69 |
| Szerokość [mm] | 31,0 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,02 |
| dla numeru OE | 03C 906 433 E |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze śrubą |
| nr EAN | 4027816373179 |

| Długość [mm] | 350 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Długość przewodu [mm] | 270 |
| Ciężar [kg] | 0,05 |
| dla numeru OE | 03L 957 147 |
| nr EAN | 4027816398691 |

| TECDOC-Nr silnika | 26714 |
| TECDOC-Nr silnika | 24949 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,013 |
| dla numeru OE | 04E 919 501 B |
| nr EAN | 4054224041727 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,01 |
| dla numeru OE | 059 919 523 A |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4054224063187 |

| TECDOC-Nr silnika | 26714 |
| TECDOC-Nr silnika | 24949 |
| Długość [mm] | 53 |
| Gwint zewn. [mm] | M8 x 1 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Punkty zmienne [bar] | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,037 |
| dla numeru OE | 04L 919 081 B |
| nr EAN | 4054224079744 |

| Sposób montażu | wciśnięty |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem osadczym sprężynującym |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 20 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | szary |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
| Kolor | czarny |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| nr EAN | 4082300290851 |

| Kod silnika | CAGA/CMEA |
| Moment dokręcenia od [Nm] | 20 |
| Ciśnienie załączania od [bar] | 0,555 |
| ciśnienie załączania do [bar] | 0,85 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | brązowy |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Funkcja przełączania | Zestyk zwierny |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Natężenie prądu [A] | 0,150 |
| Tolerancja [%] | 15 |
| nr EAN | 4082300097085 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze śrubą |
| Ilość biegunów | 3 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 20 |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| nr EAN | 4082300408089 |

| Kod silnika | CJCA/CMFA |
| Ciśnienie załączania od [bar] | 0,30 |
| ciśnienie załączania do [bar] | 0,60 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | zielony |
| Wymiar gwintu | M 10x1 |
| Funkcja przełączania | Zestyk zwierny |
| Rozmiar klucza | 24 |
| nr EAN | 4082300341072 |

| Kod silnika | CAGA/CMEA |
| Sposób montażu | Nasadka rurowa |
| Ilość połączeń | 5 |
| Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] | 80 |
| nr EAN | 4082300474077 |

| Kod silnika | CAGA/CJCA/CMEA |
| Kod silnika | CMFA |
| Liczba otworów do mocowania | 1 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Kolor obudowy | czarny |
| Długość przewodu [mm] | 330 |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| Układ wtryskowy | Wtrysk bezpośredni Common-Rail |
| dla numeru OE | 03L 957 147 |
| nr EAN | 4082300452426 |

| Kod silnika | CJCA/CMFA |
| Sposób montażu | Nasadka rurowa |
| Ilość połączeń | 4 |
| Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] | 80 |
| nr EAN | 4082300587135 |

| Rok prod. do | 201202 |
| Rodzaj skrzyni biegów | Przekładnia manualna 6-biegowa |
| --------------- | |
| Rok prod. od | 201203 |
| Rok prod. do | 201310 |
| Rodzaj skrzyni biegów | Przekładnia manualna 6-biegowa |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z odzyskiwaniem energii podczas hamowania |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z funkcją Start-Stop |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów bez systemu Drive-Select |
| --------------- | |
| Rok prod. od | 201311 |
| Rodzaj skrzyni biegów | Przekładnia manualna 6-biegowa |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z odzyskiwaniem energii podczas hamowania |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z funkcją Start-Stop |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów bez systemu Drive-Select |
| dla numeru PR | 7L8 |
| Liczba otworów do mocowania | 3 |
| Ilość połączeń | 6 |
| Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów manualna |
| Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdu z kierownicą z lewej strony |
| nr EAN | 4082300646801 |

| Strona zabudowy | z przodu |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Kod silnika | CJCA |
| Sonda lambda | Sonda lambda szerokopasmowa |
| Ilość biegunów | 6 |
| Długość przewodu [mm] | 800 |
| nr EAN | 4082300652161 |

| dla numeru PR | TD0 |
| dla numeru PR | T1K |
| Liczba otworów do mocowania | 3 |
| Ilość połączeń | 6 |
| Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów manualna |
| Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdu z kierownicą z lewej strony |
| nr EAN | 4082300652970 |

| Rok prod. do | 201307 |
| Gwarancja | 5 lata gwarancji |
| nr EAN | 4044079380805 |

| Ilość połączeń | 5 |
| dla numeru artykułu | 558142 |
| nr EAN | 5901779827810 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Audi A4 B8 Avant (8K5) 2.0 TDI.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Audi A4 B8 Avant (8K5) 2.0 TDI produkowanego od 2008.04 do roku 2015.12
Jeżeli twoje Audi dysponuje silnikiem o mocy 143 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak wycieraczki szyb, układ wydechowy, części silnikowe, filtr kabiny
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Audi A4 B8 Avant (8K5)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na osprzęt elektryczny silnika do Audi A4 B8 Avant (8K5) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Audi z rocznika od 2008.04 do roku 2015.12, i mocy silnika 143 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025