TECDOC-Nr silnika | 18009 | |
TECDOC-Nr silnika | 18748 | |
Rok prod. do | 200806 | |
nr EAN | 4047024812819 |
TECDOC-Nr silnika | 18009 | |
TECDOC-Nr silnika | 18748 | |
TECDOC-Nr silnika | 20598 | |
Tryb pracy | mechaniczne | |
nr EAN | 8012510022368 |
Kształt obudowy wtyczki | owalny | |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC | |
Ilość biegunów | 2 | |
Oznaczenie koloru | szary |
Kolor | brązowy | |
Zakres kontroli [bar] | 0.55/0.85BAR | |
nr EAN | 4251475103093 |
Długość śruby pod główką [mm] | 20 | |
Ciężar [kg] | 0,015 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Oznaczenie koloru | szary | |
nr EAN | 4251475103147 |
nr EAN | 4251475107190 |
TECDOC-Nr silnika | 18009 | |
TECDOC-Nr silnika | 18748 | |
Rok prod. do | 200806 | |
zalecane rozszerzenie naprawy | Filtr powietrza | |
nr EAN | 3165143491607 |
TECDOC-Nr silnika | 20598 | |
Rok prod. od | 200810 | |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
Układ wydechowy | przed katalizatorem | |
Liczba przewodów | 5 | |
Długość całkowita [mm] | 490 | |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 250000 | |
nr EAN | 4047024744325 |
TECDOC-Nr silnika | 20598 | |
Rok prod. od | 200810 | |
zalecane rozszerzenie naprawy | Filtr powietrza | |
nr EAN | 4047024404328 |
TECDOC-Nr silnika | 18009 | |
TECDOC-Nr silnika | 18748 | |
Rok prod. do | 200806 | |
--------------- | ||
TECDOC-Nr silnika | 20598 | |
Rok prod. od | 200810 | |
nr EAN | 4047024439009 |
TECDOC-Nr silnika | 18009 | |
TECDOC-Nr silnika | 18748 | |
Rok prod. do | 200806 | |
nr EAN | 4047024812819 |
TECDOC-Nr silnika | 20598 | |
Rok prod. od | 200810 | |
nr EAN | 4047025204361 |
Rok prod. od | 200501 | |
Rok prod. do | 200701 | |
TECDOC-Nr silnika | 18009 | |
TECDOC-Nr silnika | 18748 | |
Ilość połączeń | 3 | |
alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-935 | |
nr EAN | 5012759405789 |
Rok prod. do | 200907 | |
TECDOC-Nr silnika | 18009 | |
TECDOC-Nr silnika | 18748 | |
TECDOC-Nr silnika | 20598 | |
Ilość podłączonych styków | 2 | |
Kolor | szary | |
alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-925 | |
nr EAN | 5012759465455 |
TECDOC-Nr silnika | 18009 | |
TECDOC-Nr silnika | 18748 | |
Ciśnienie [bar] | 0,55 | |
Kolor | brązowy | |
Wymiar gwintu | M10x1 | |
Rozmiar klucza | 24mm | |
Ciśnienie [bar] do | 0,85 | |
Ciśnienie [bar] od | 0,55 | |
nr EAN | 5012759498187 |
Rok prod. do | 200812 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z rurą wlotową | |
Ilość podłączonych styków | 5 | |
nr EAN | 5012759523216 |
Rok prod. do | 200810 | |
TECDOC-Nr silnika | 18009 | |
TECDOC-Nr silnika | 18748 | |
Długość przewodu [mm] | 245 | |
Ilość podłączonych styków | 3 | |
nr EAN | 5012759513903 |
TECDOC-Nr silnika | 20598 | |
--------------- | ||
Rok prod. od | 200901 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z rurą wlotową | |
Ilość podłączonych styków | 5 | |
nr EAN | 5012759981375 |
TECDOC-Nr silnika | 20598 | |
Ilość połączeń | 3 | |
nr EAN | 5012759968970 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
Układ wydechowy | dla katalizatora wstępnego | |
TECDOC-Nr silnika | 20598 | |
Sonda lambda | Sonda lambda szerokopasmowa | |
Sonda lambda | ogrzewana | |
nr EAN | 5012759540459 |
TECDOC-Nr silnika | 20598 | |
nr EAN | 5012759987520 |
Techniczny numer informacyjny | circuit N.O. | |
Gwintowana złączka | M10 x 1 | |
Ciśnienie załączania [bar] | 0,7 | |
Ilość połączeń | 1 | |
nr EAN | 8053379028962 |
Głębokość zabudowy [mm] | 19,5 | |
Ilość połączeń | 3 | |
nr EAN | 8053379158850 |
Ilość połączeń | 5 | |
nr EAN | 8053379163366 |
TECDOC-Nr silnika | 18009 | |
Kod silnika | BNA/BRF | |
TECDOC-Nr silnika | 18748 | |
Kod silnika | BNA/BRF | |
Długość przewodu [mm] | 310 | |
nr EAN | 8012510017616 |
TECDOC-Nr silnika | 18009 | |
TECDOC-Nr silnika | 18748 | |
TECDOC-Nr silnika | 20598 | |
Ciśnienie [bar] | 0,70 | |
Wymiar gwintu | M10x1 | |
Rozmiar klucza | 24 | |
nr EAN | 8012510081440 |
TECDOC-Nr silnika | 18009 | |
Rok prod. do | 200907 | |
Kod silnika | BNA/BRF/CAGB | |
TECDOC-Nr silnika | 18748 | |
Rok prod. do | 200907 | |
Kod silnika | BNA/BRF/CAGB | |
TECDOC-Nr silnika | 20598 | |
Rok prod. do | 200907 | |
Kod silnika | BNA/BRF/CAGB | |
TECDOC-Nr silnika | 18009 | |
Rok prod. do | 200907 | |
Kod silnika | BNA/BRF/CAGB | |
TECDOC-Nr silnika | 18748 | |
Rok prod. do | 200907 | |
Kod silnika | BNA/BRF/CAGB | |
TECDOC-Nr silnika | 20598 | |
Rok prod. do | 200907 | |
Kod silnika | BNA/BRF/CAGB | |
TECDOC-Nr silnika | 18009 | |
Rok prod. do | 200907 | |
Kod silnika | BNA/BRF/CAGB | |
TECDOC-Nr silnika | 18748 | |
Rok prod. do | 200907 | |
Kod silnika | BNA/BRF/CAGB | |
TECDOC-Nr silnika | 20598 | |
Rok prod. do | 200907 | |
Kod silnika | BNA/BRF/CAGB | |
TECDOC-Nr silnika | 18009 | |
Rok prod. do | 200907 | |
Kod silnika | BNA/BRF/CAGB | |
TECDOC-Nr silnika | 18748 | |
Rok prod. do | 200907 | |
Kod silnika | BNA/BRF/CAGB | |
TECDOC-Nr silnika | 20598 | |
Rok prod. do | 200907 | |
Kod silnika | BNA/BRF/CAGB | |
nr EAN | 8012510080641 |
TECDOC-Nr silnika | 18009 | |
Kod silnika | BNA/BRF | |
Ograniczenia producenta | KACO | |
TECDOC-Nr silnika | 18748 | |
Kod silnika | BNA/BRF | |
Ograniczenia producenta | KACO | |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 23,9 | |
nr EAN | 8012510026663 |
TECDOC-Nr silnika | 18009 | |
TECDOC-Nr silnika | 18748 | |
TECDOC-Nr silnika | 20598 | |
Tryb pracy | mechaniczne | |
nr EAN | 8012510022368 |
TECDOC-Nr silnika | 20598 | |
Długość przewodu [mm] | 320 | |
nr EAN | 8012510026748 |
TECDOC-Nr silnika | 20598 | |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 23,9 | |
nr EAN | 8012510026809 |
TECDOC-Nr silnika | 20598 | |
Rok prod. od | 200908 | |
TECDOC-Nr silnika | 20598 | |
Rok prod. od | 200908 | |
TECDOC-Nr silnika | 20598 | |
Rok prod. od | 200908 | |
TECDOC-Nr silnika | 20598 | |
Rok prod. od | 200908 | |
Wymiar gwintu | M12x1,5 | |
Rozmiar klucza | 17 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez króćca przyłączeniowego | |
nr EAN | 8012510035979 |
Wymiar gwintu | M 10x1 | |
Kolor obudowy | brązowy | |
Ciśnienie [bar] | 0,70 | |
Techniczny numer informacyjny | Circuit N.O. | |
nr EAN | 8435050614631 |
Kod silnika | BNA | |
Ilość biegunów | 3 | |
nr EAN | 8435050624319 |
Ilość biegunów | 2 | |
Kolor obudowy | szary | |
nr EAN | 8435050617694 |
Kod silnika | CAGB | |
Ilość biegunów | 3 | |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a | |
nr EAN | 8435050624289 |
Kod silnika | CAGB | |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a | |
Ilość biegunów | 3 | |
Kolor obudowy | szary | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem | |
Długość [mm] | 350 | |
nr EAN | 8435050636343 |
Kod silnika | BNA/BRF | |
Ilość biegunów | 3 | |
Kolor obudowy | szary | |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem | |
Długość [mm] | 330 | |
nr EAN | 8435050637579 |
TECDOC-Nr silnika | 20598 | |
Punkt włączania od [bar] | 0,55 | |
Punkt włączania do [bar] | 0,85 | |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 | |
Rozmiar klucza | 22 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Oznaczenie koloru | brązowy | |
Ciężar [kg] | 0,031 | |
dla numeru OE | 038 919 081 K | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
nr EAN | 4027816190189 |
Ilość połączeń | 2 | |
Oznaczenie koloru | szary | |
Długość śruby pod główką [mm] | 20 | |
Ciężar [kg] | 0,015 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
nr EAN | 4027816293187 |
TECDOC-Nr silnika | 20598 | |
Długość [mm] | 69 | |
Szerokość [mm] | 31,0 | |
Ilość połączeń | 3 | |
Ciężar [kg] | 0,02 | |
dla numeru OE | 03C 906 433 E | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze śrubą | |
nr EAN | 4027816373179 |
TECDOC-Nr silnika | 20598 | |
Długość [mm] | 350 | |
Ilość połączeń | 3 | |
Długość przewodu [mm] | 270 | |
Ciężar [kg] | 0,05 | |
dla numeru OE | 03L 957 147 | |
nr EAN | 4027816398691 |
TECDOC-Nr silnika | 18748 | |
TECDOC-Nr silnika | 18009 | |
Długość [mm] | 335 | |
Ilość połączeń | 3 | |
Długość przewodu [mm] | 250 | |
Ciężar [kg] | 0,04 | |
dla numeru OE | 03G 957 147 C | |
nr EAN | 4027816398943 |
TECDOC-Nr silnika | 20598 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Kolor | czarny | |
Ciężar [kg] | 0,01 | |
dla numeru OE | 059 919 523 A | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
nr EAN | 4054224063187 |
Kod silnika | BNA/BRF | |
Liczba otworów do mocowania | 1 | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Ilość biegunów | 3 | |
Głębokość zabudowy [mm] | 23,9 | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | mlecznobiały | |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a | |
nr EAN | 4082300243857 |
Rok prod. do | 200812 | |
Sposób montażu | przykręcany | |
Ilość połączeń | 5 | |
nr EAN | 4082300273243 |
Rok prod. do | 200907 | |
Kod silnika | BNA/BRF/CAGB | |
Sposób montażu | wciśnięty | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem osadczym sprężynującym | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Głębokość zabudowy [mm] | 20 | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | szary | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny | |
Kolor | czarny | |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC | |
nr EAN | 4082300290851 |
Moment dokręcenia od [Nm] | 20 | |
Ciśnienie załączania od [bar] | 0,555 | |
ciśnienie załączania do [bar] | 0,85 | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | brązowy | |
Wymiar gwintu | M10x1 | |
Funkcja przełączania | Zestyk zwierny | |
Rozmiar klucza | 24 | |
Natężenie prądu [A] | 0,150 | |
Tolerancja [%] | 15 | |
nr EAN | 4082300097085 |
Kod silnika | BNA/BRF | |
Liczba otworów do mocowania | 1 | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Ilość połączeń | 3 | |
Długość przewodu [mm] | 310 | |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a | |
nr EAN | 4082300306477 |
Kod silnika | CAGB | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze śrubą | |
Ilość biegunów | 3 | |
Głębokość zabudowy [mm] | 20 | |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a | |
nr EAN | 4082300408089 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii Osprzęt elektryczny silnika do Audi A6 C6 (4F2) 2.0 TDI.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Audi A6 C6 (4F2) 2.0 TDI produkowanego od 2004.07 do roku 2011.03
Jeżeli twoje Audi dysponuje silnikiem o mocy 136 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak sprzęgło, układ hamulcowy, amortyzatory
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii Osprzęt elektryczny silnika do Audi A6 C6 (4F2)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na Osprzęt elektryczny silnika do Audi A6 C6 (4F2) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Audi z rocznika od 2004.07 do roku 2011.03, i mocy silnika 136 KM
.
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025