Kształt obudowy wtyczki | owalny |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
Ilość biegunów | 2 |
Oznaczenie koloru | szary |
Długość śruby pod główką [mm] | 20 |
Ciężar [kg] | 0,015 |
Ilość połączeń | 2 |
Oznaczenie koloru | szary |
nr EAN | 4251475103147 |
Wymagana ilość | 1 |
nr EAN | 4251475107190 |
nr EAN | 4251475115263 |
TECDOC-Nr silnika | 25667 |
Rok prod. do | 201404 |
Strona zabudowy | z przodu |
nr EAN | 4047024326729 |
Strona zabudowy | z tyłu |
nr EAN | 4047024400955 |
TECDOC-Nr silnika | 29540 |
Rok prod. od | 201309 |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
Układ wydechowy | za katalizatorem |
dla cylindra | 4 - 6 |
Rodzaj czujnika | Czujnik pojemnościowy |
Liczba przewodów | 4 |
Długość całkowita [mm] | 320 |
nr EAN | 4047025434454 |
TECDOC-Nr silnika | 25667 |
Rok prod. do | 201404 |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
Układ wydechowy | za katalizatorem |
Liczba przewodów | 4 |
Długość całkowita [mm] | 500 |
nr EAN | 4047025648523 |
TECDOC-Nr silnika | 29540 |
Rok prod. od | 201309 |
nr EAN | 4047026511284 |
Ilość podłączonych styków | 2 |
Kolor | szary |
alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-925 |
nr EAN | 5012759465455 |
Rok prod. do | 201404 |
TECDOC-Nr silnika | 25667 |
Ciśnienie [bar] | 0,75 |
Kolor | szary |
Wymiar gwintu | M10x1 |
Rozmiar klucza | 24mm |
Ciśnienie [bar] od | 0,75 |
Ciśnienie [bar] do | 1,05 |
nr EAN | 5012759498194 |
Kolor | zielony |
TECDOC-Nr silnika | 25667 |
--------------- | |
dla cylindra | 4-6 |
TECDOC-Nr silnika | 25667 |
Długość przewodu [mm] | 385 |
Ilość podłączonych styków | 3 |
nr EAN | 5012759963333 |
Kolor | szary |
TECDOC-Nr silnika | 25667 |
Długość przewodu [mm] | 400 |
Ilość podłączonych styków | 3 |
nr EAN | 5012759969250 |
Strona zabudowy | z lewej |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
Układ wydechowy | za katalizatorem |
Strona zabudowy | z prawej |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
Układ wydechowy | za katalizatorem |
Jakość | OE |
Wymiar gwintu | M18x1.5 |
Długość przewodu [mm] | 750 |
Ilość biegunów | 4 |
Masa [g] | 103 |
nr EAN | 8717613018408 |
Strona zabudowy | z prawej |
dla numeru OE | 06E906265AA |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
Układ wydechowy | za katalizatorem |
Strona zabudowy | z lewej |
dla numeru OE | 06E906265AA |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
Układ wydechowy | za katalizatorem |
Jakość | OE |
Wymiar gwintu | M18x1.5 |
Długość przewodu [mm] | 620 |
Ilość biegunów | 4 |
Masa [g] | 107 |
nr EAN | 8717613053591 |
Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. |
Gwintowana złączka | M10 x 1 |
Ciśnienie załączania [bar] | 0,9 |
nr EAN | 8053379028924 |
Techniczny numer informacyjny | circuit N.O. |
Gwintowana złączka | M10 x 1 |
Ciśnienie załączania [bar] | 2,8 |
Ilość połączeń | 2 |
nr EAN | 8053379137992 |
Techniczny numer informacyjny | circuit N.O. |
Gwintowana złączka | M10 x 1 |
Ciśnienie załączania [bar] | 2,5 |
Ilość połączeń | 1 |
nr EAN | 8053379138005 |
Długość przewodu [mm] | 495 |
Ilość połączeń | 3 |
nr EAN | 8053379141180 |
TECDOC-Nr silnika | 25667 |
Kod silnika | CGWD/CREA |
TECDOC-Nr silnika | 29540 |
Kod silnika | CGWD/CREA |
Ciśnienie [bar] | 0,90 |
Wymiar gwintu | M10x1 |
Rozmiar klucza | 24 |
nr EAN | 8012510081457 |
TECDOC-Nr silnika | 25667 |
TECDOC-Nr silnika | 29540 |
kod | A8Quattro |
--------------- | |
kod | A8Quattro |
TECDOC-Nr silnika | 25667 |
TECDOC-Nr silnika | 29540 |
kod | A8Quattro |
--------------- | |
kod | A8Quattro |
TECDOC-Nr silnika | 25667 |
TECDOC-Nr silnika | 29540 |
kod | A8Quattro |
--------------- | |
kod | A8Quattro |
TECDOC-Nr silnika | 25667 |
TECDOC-Nr silnika | 29540 |
kod | A8Quattro |
--------------- | |
kod | A8Quattro |
nr EAN | 8012510080641 |
TECDOC-Nr silnika | 29540 |
Ciśnienie [bar] | 2,5 |
Wymiar gwintu | M10x1 |
Rozmiar klucza | 24 |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | fioletowy |
nr EAN | 8012510025277 |
TECDOC-Nr silnika | 29540 |
Ciśnienie [bar] | 2,30 |
Wymiar gwintu | M10x1 |
Rozmiar klucza | 24 |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | zielony |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | fioletowy |
nr EAN | 8012510035016 |
Ilość biegunów | 2 |
Kolor obudowy | szary |
nr EAN | 8435050617694 |
Długość przewodu [mm] | 500 |
Ilość biegunów | 3 |
Kolor obudowy | zielony |
nr EAN | 8435050633106 |
Długość przewodu [mm] | 570 |
Ilość biegunów | 3 |
Kolor obudowy | szary |
nr EAN | 8435050632642 |
Ilość połączeń | 2 |
Oznaczenie koloru | szary |
Długość śruby pod główką [mm] | 20 |
Ciężar [kg] | 0,015 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
nr EAN | 4027816293187 |
TECDOC-Nr silnika | 25667 |
Długość [mm] | 40 |
Szerokość [mm] | 43,0 |
Grubość [mm] | 18,0 |
Ilość połączeń | 3 |
Ciężar [kg] | 0,011 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
dla numeru OE | 07L 905 163 C |
nr EAN | 4027816437789 |
TECDOC-Nr silnika | 25667 |
Ilość połączeń | 3 |
Kolor | zielony |
Długość przewodu [mm] | 465 |
Ciężar [kg] | 0,062 |
dla numeru OE | 06E 905 377 J |
nr EAN | 4027816463726 |
Kod silnika | CREA |
Sposób montażu | wciśnięty |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem osadczym sprężynującym |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Ilość połączeń | 2 |
Głębokość zabudowy [mm] | 20 |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | szary |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
Kolor | czarny |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
nr EAN | 4082300290851 |
Kod silnika | CREA |
Ilość połączeń | 2 |
Gwint zewn. [mm] | 10 |
Skok gwintu [mm] | 1 |
Ciśnienie załączania [bar] | 2,30 |
Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny |
Rozmiar klucza | 24 |
nr EAN | 4082300620856 |
Kod silnika | CREA |
Ilość połączeń | 1 |
Gwint zewn. [mm] | 10 |
Skok gwintu [mm] | 1 |
Ciśnienie załączania [bar] | 2,5 |
Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny |
Rozmiar klucza | 24 |
nr EAN | 4082300620863 |
Gwarancja | 5 lata gwarancji |
nr EAN | 4044079350143 |
Ilość połączeń | 2 |
Oznaczenie koloru | szary |
Długość śruby pod główką [mm] | 20 |
Ciężar [kg] | 0,015 |
nr EAN | 5907558548266 |
Kod silnika | CGWD/CREA |
Ciśnienie [bar] | 0,90 |
Wymiar gwintu | M10x1 |
Rozmiar klucza | 24 |
nr EAN | 2505820395636 |
Długość [mm] | 480 |
Ilość podłączonych styków | 4 |
Sonda lambda | ogrzewana |
nr EAN | 5903364314873 |
Ilość biegunów | 2 |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
Kolor wtyczki | ciemnoszary |
Średnica mocowania [mm] | 25 |
Średnica obudowy [mm] | 20 |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
Głębokość zabudowy [mm] | 20 |
dla numeru OE | 06A 919 501 A |
Strona zabudowy | z przodu po prawej |
Opcja wyposażenia | Safe Lock |
Numer podwozia od | 8XB005906 |
Rok prod. od | 201309 |
Napięcie robocze [V] | 12 |
Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
Ilość biegunów | 3 |
nr EAN | 4040074247082 |
Układ wydechowy | za katalizatorem |
Strona zabudowy | z lewej |
TECDOC-Nr silnika | 29540 |
Sonda lambda | Sonda palcowa |
Wymiar gwintu | M18 x 1,5 |
Długość przewodu [mm] | 350 |
Ilość biegunów | 4 |
Strona zabudowy | za katalizatorem |
nr EAN | 4040074306031 |
TECDOC-Nr silnika | 29540 |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
dla cylindra | 1,2,3 |
Sonda lambda | ogrzewana |
Liczba przewodów | 4 |
Długość [mm] | 531 |
nr EAN | 087295930588 |
Napięcie [V] | 12 |
Długość [mm] | 681 |
Ciężar [kg] | 0,13 |
Opór [Ohm] | 6 |
Tryb pracy | elektryczny |
Sonda lambda | Sonda lambda |
Liczba przewodów | 4 |
TECDOC-Nr silnika | 25667 |
Długość [mm] | 40 |
Szerokość [mm] | 43,0 |
Grubość [mm] | 18,0 |
Ilość połączeń | 3 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
nr EAN | 4044688437785 |
Kształt obudowy wtyczki | owalny |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
Ilość biegunów | 2 |
Oznaczenie koloru | szary |
Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
Ilość biegunów | 3 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
Materiał obudowy | GFK (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym) |
Kształt obudowy wtyczki | owalny |
Strona zabudowy | Blok silnika |
dla numeru OE | 059 906 433J |
dla numeru OE | 03C 906 051 |
dla numeru OE | 06A 919 501 |
Kod silnika | CGWD |
Kod silnika | CREA |
Kod silnika | CGWD |
Kod silnika | CREA |
Kod silnika | CGWD |
Kod silnika | CREA |
Średnica [mm] | 26 |
Ilość biegunów | 2 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
Projekt resora | Sprężyna zabezpieczająca |
Długość [mm] | 20 |
Kolor obudowy | niebieski |
Wysokość [mm] | 57 |
Ciężar [kg] | 0,02 |
Kolor | szary |
Ilość połączeń | 2 |
nr EAN | 4046001272837 |
Wymiar gwintu | M10x1 |
Zakres kontroli [bar] | 0,75-1,05 |
Ciężar [kg] | 0,03899 |
nr EAN | 4046001331107 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Audi A8 D4 (4H2, 4H8, 4HC, 4HL) 3.0 TFSI quattro.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Audi A8 D4 (4H2, 4H8, 4HC, 4HL) 3.0 TFSI quattro produkowanego od 2011.11 do roku 2018.01
Jeżeli twoje Audi dysponuje silnikiem o mocy 310 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak przegub napędowy, silnik wycieraczek, łacznik stabilizatora
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Audi A8 D4 (4H2, 4H8, 4HC, 4HL)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na osprzęt elektryczny silnika do Audi A8 D4 (4H2, 4H8, 4HC, 4HL) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Audi z rocznika od 2011.11 do roku 2018.01, i mocy silnika 310 KM
.
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025