kod | CGWA | |
kod | CREG | |
Kształt obudowy wtyczki | owalny | |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC | |
Ilość biegunów | 2 | |
Oznaczenie koloru | szary |
Długość śruby pod główką [mm] | 20 | |
Ciężar [kg] | 0,015 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Oznaczenie koloru | szary | |
nr EAN | 4251475103147 |
Wymagana ilość | 1 | |
nr EAN | 4251475107190 |
nr EAN | 4251475115263 |
TECDOC-Nr silnika | 23971 | |
Strona zabudowy | z przodu | |
nr EAN | 4047024326729 |
TECDOC-Nr silnika | 29539 | |
Rok prod. od | 201309 | |
Strona zabudowy | z tyłu | |
TECDOC-Nr silnika | 23971 | |
Strona zabudowy | z tyłu | |
nr EAN | 4047024400955 |
TECDOC-Nr silnika | 29539 | |
Rok prod. od | 201309 | |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna | |
Układ wydechowy | za katalizatorem | |
dla cylindra | 4 - 6 | |
Rodzaj czujnika | Czujnik pojemnościowy | |
Liczba przewodów | 4 | |
Długość całkowita [mm] | 320 | |
nr EAN | 4047025434454 |
TECDOC-Nr silnika | 23971 | |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna | |
Układ wydechowy | za katalizatorem | |
Liczba przewodów | 4 | |
Długość całkowita [mm] | 500 | |
nr EAN | 4047025648523 |
TECDOC-Nr silnika | 23971 | |
nr EAN | 4047026511352 |
TECDOC-Nr silnika | 29539 | |
Rok prod. od | 201309 | |
nr EAN | 4047026511284 |
TECDOC-Nr silnika | 23971 | |
Ciśnienie [bar] | 0,75 | |
Kolor | szary | |
Wymiar gwintu | M10x1 | |
Rozmiar klucza | 24mm | |
Ciśnienie [bar] od | 0,75 | |
Ciśnienie [bar] do | 1,05 | |
nr EAN | 5012759498194 |
Kolor | zielony | |
TECDOC-Nr silnika | 23971 | |
--------------- | ||
dla cylindra | 1-3 | |
TECDOC-Nr silnika | 23971 | |
Długość przewodu [mm] | 385 | |
Ilość podłączonych styków | 3 | |
nr EAN | 5012759963333 |
Kolor | szary | |
TECDOC-Nr silnika | 23971 | |
Długość przewodu [mm] | 400 | |
Ilość podłączonych styków | 3 | |
nr EAN | 5012759969250 |
TECDOC-Nr silnika | 23971 | |
Kolor | niebieski | |
Ilość połączeń | 3 |
Strona zabudowy | z lewej | |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna | |
Układ wydechowy | za katalizatorem | |
Strona zabudowy | z prawej | |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna | |
Układ wydechowy | za katalizatorem | |
Jakość | OE | |
Wymiar gwintu | M18x1.5 | |
Długość przewodu [mm] | 750 | |
Ilość biegunów | 4 | |
Masa [g] | 103 | |
nr EAN | 8717613018408 |
Strona zabudowy | z prawej | |
dla numeru OE | 06E906265AA | |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna | |
Układ wydechowy | za katalizatorem | |
Strona zabudowy | z lewej | |
dla numeru OE | 06E906265AA | |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna | |
Układ wydechowy | za katalizatorem | |
Jakość | OE | |
Wymiar gwintu | M18x1.5 | |
Długość przewodu [mm] | 620 | |
Ilość biegunów | 4 | |
Masa [g] | 107 | |
nr EAN | 8717613053591 |
TECDOC-Nr silnika | 23971 | |
TECDOC-Nr silnika | 29539 | |
Ciśnienie [bar] | 0,90 | |
Wymiar gwintu | M10x1 | |
Rozmiar klucza | 24 | |
nr EAN | 8012510081457 |
TECDOC-Nr silnika | 23971 | |
Kod silnika | CGWA/CREG | |
TECDOC-Nr silnika | 29539 | |
Kod silnika | CGWA/CREG | |
TECDOC-Nr silnika | 23971 | |
Kod silnika | CGWA/CREG | |
TECDOC-Nr silnika | 29539 | |
Kod silnika | CGWA/CREG | |
TECDOC-Nr silnika | 23971 | |
Kod silnika | CGWA/CREG | |
TECDOC-Nr silnika | 29539 | |
Kod silnika | CGWA/CREG | |
TECDOC-Nr silnika | 23971 | |
Kod silnika | CGWA/CREG | |
TECDOC-Nr silnika | 29539 | |
Kod silnika | CGWA/CREG | |
nr EAN | 8012510080641 |
TECDOC-Nr silnika | 23971 | |
Kod silnika | CGWA/CREG | |
Układ wydechowy | przed turbosprężarką | |
TECDOC-Nr silnika | 29539 | |
Kod silnika | CGWA/CREG | |
Układ wydechowy | przed turbosprężarką | |
TECDOC-Nr silnika | 23970 | |
Strona zabudowy | z tyłu | |
TECDOC-Nr silnika | 23971 | |
Strona zabudowy | z tyłu | |
TECDOC-Nr silnika | 29539 | |
Strona zabudowy | z tyłu | |
TECDOC-Nr silnika | 23971 | |
Kod silnika | CGWA/CREG | |
Układ wydechowy | przed turbosprężarką | |
TECDOC-Nr silnika | 29539 | |
Kod silnika | CGWA/CREG | |
Układ wydechowy | przed turbosprężarką | |
Ciśnienie od [kPa] | 10 | |
ciśnienie do [kPa] | 117 | |
Napięcie wyjściowe od [V] | 0,405 | |
Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 | |
nr EAN | 8012510008126 |
TECDOC-Nr silnika | 29539 | |
Ciśnienie [bar] | 2,5 | |
Wymiar gwintu | M10x1 | |
Rozmiar klucza | 24 | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | fioletowy | |
nr EAN | 8012510025277 |
TECDOC-Nr silnika | 23971 | |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24 | |
nr EAN | 8012510026625 |
TECDOC-Nr silnika | 23971 | |
Ciśnienie [bar] | 2,30 | |
Wymiar gwintu | M10x1 | |
Rozmiar klucza | 24 | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | zielony | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | fioletowy | |
nr EAN | 8012510035016 |
Ilość biegunów | 2 | |
Kolor obudowy | szary | |
nr EAN | 8435050617694 |
TECDOC-Nr silnika | 29539 | |
TECDOC-Nr silnika | 23971 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Oznaczenie koloru | szary | |
Długość śruby pod główką [mm] | 20 | |
Ciężar [kg] | 0,015 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
nr EAN | 4027816293187 |
TECDOC-Nr silnika | 23971 | |
Długość [mm] | 40 | |
Szerokość [mm] | 43,0 | |
Grubość [mm] | 18,0 | |
Ilość połączeń | 3 | |
Ciężar [kg] | 0,011 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
dla numeru OE | 07L 905 163 C | |
nr EAN | 4027816437789 |
TECDOC-Nr silnika | 23971 | |
Ilość połączeń | 3 | |
Kolor | zielony | |
Długość przewodu [mm] | 465 | |
Ciężar [kg] | 0,062 | |
dla numeru OE | 06E 905 377 J | |
nr EAN | 4027816463726 |
Kod silnika | CGWA/CREG | |
Sposób montażu | wciśnięty | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem osadczym sprężynującym | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Głębokość zabudowy [mm] | 20 | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | szary | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny | |
Kolor | czarny | |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC | |
nr EAN | 4082300290851 |
Kod silnika | CGWA | |
Ilość połączeń | 2 | |
Gwint zewn. [mm] | 10 | |
Skok gwintu [mm] | 1 | |
Ciśnienie załączania [bar] | 2,30 | |
Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny | |
Rozmiar klucza | 24 | |
nr EAN | 4082300620856 |
Kod silnika | CREG | |
Ilość połączeń | 1 | |
Gwint zewn. [mm] | 10 | |
Skok gwintu [mm] | 1 | |
Ciśnienie załączania [bar] | 2,5 | |
Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny | |
Rozmiar klucza | 24 | |
nr EAN | 4082300620863 |
Kod silnika | CGWA | |
Sposób montażu | przykręcany | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniami | |
Ilość biegunów | 3 | |
nr EAN | 4082300714203 |
Gwarancja | 5 lata gwarancji | |
nr EAN | 4044079350143 |
TECDOC-Nr silnika | 29539 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Oznaczenie koloru | szary | |
Długość śruby pod główką [mm] | 20 | |
Ciężar [kg] | 0,015 | |
nr EAN | 5907558548266 |
Kod silnika | CGWA | |
Kod silnika | CREG | |
Ciśnienie [bar] | 0,90 | |
Wymiar gwintu | M10x1 | |
Rozmiar klucza | 24 | |
nr EAN | 2505820395636 |
Kod silnika | CGWA | |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24 | |
nr EAN | 5902659783738 |
Długość [mm] | 480 | |
Ilość podłączonych styków | 4 | |
Sonda lambda | ogrzewana | |
nr EAN | 5903364314873 |
Ilość biegunów | 2 | |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D | |
Kolor wtyczki | ciemnoszary | |
Średnica mocowania [mm] | 25 | |
Średnica obudowy [mm] | 20 | |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC | |
Głębokość zabudowy [mm] | 20 | |
dla numeru OE | 06A 919 501 A |
Kod silnika | CGWA | |
Strona zabudowy | z tyłu | |
Ilość biegunów | 4 | |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D | |
Liczba otworów do mocowania | 2 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza | |
Ciśnienie od [kPa] | 10 | |
ciśnienie do [kPa] | 117 | |
dla numeru OE | 03C 906 051 F |
Kod silnika | CGWA | |
dla cylindra | 4-6 | |
Ilość biegunów | 3 | |
Długość przewodu [mm] | 500 | |
Kolor obudowy | zielony |
Ilość biegunów | 3 | |
Kształt obudowy wtyczki | owalny | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
dla numeru OE | 04C 907 601 |
Strona zabudowy | z przodu po prawej | |
Opcja wyposażenia | Safe Lock | |
Numer podwozia od | 8XB005906 |
Układ wydechowy | za katalizatorem | |
Strona zabudowy | z lewej | |
TECDOC-Nr silnika | 29539 | |
Sonda lambda | Sonda palcowa | |
Wymiar gwintu | M18 x 1,5 | |
Długość przewodu [mm] | 350 | |
Ilość biegunów | 4 | |
Strona zabudowy | za katalizatorem | |
nr EAN | 4040074306031 |
TECDOC-Nr silnika | 23971 | |
TECDOC-Nr silnika | 23970 | |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
Liczba przewodów | 5 | |
Długość [mm] | 619 | |
nr EAN | 087295938096 |
TECDOC-Nr silnika | 23971 | |
TECDOC-Nr silnika | 23970 | |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna | |
Liczba przewodów | 4 | |
Długość [mm] | 501 | |
nr EAN | 087295963463 |
TECDOC-Nr silnika | 29539 | |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna | |
dla cylindra | 1,2,3 | |
Sonda lambda | ogrzewana | |
Liczba przewodów | 4 | |
Długość [mm] | 531 | |
nr EAN | 087295930588 |
Napięcie [V] | 12 | |
Ciężar [kg] | 0,09 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Sonda lambda | ogrzewana |
Napięcie [V] | 12 | |
Długość [mm] | 681 | |
Ciężar [kg] | 0,13 | |
Opór [Ohm] | 6 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Sonda lambda | Sonda lambda | |
Liczba przewodów | 4 |
TECDOC-Nr silnika | 23971 |
TECDOC-Nr silnika | 29539 | |
TECDOC-Nr silnika | 23971 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Oznaczenie koloru | szary | |
Długość śruby pod główką [mm] | 20 | |
Ciężar [kg] | 0,03 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
nr EAN | 4044688546616 |
TECDOC-Nr silnika | 23971 | |
Długość [mm] | 40 | |
Szerokość [mm] | 43,0 | |
Grubość [mm] | 18,0 | |
Ilość połączeń | 3 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
nr EAN | 4044688437785 |
kod | CGWA | |
Kształt obudowy wtyczki | owalny | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a | |
Ilość biegunów | 3 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
dla numeru OE | 07L 905 163C | |
dla numeru OE | 958 606 106 01 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Audi A8 D4 (4H2, 4H8, 4HC, 4HL) 3.0 TFSI quattro.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Audi A8 D4 (4H2, 4H8, 4HC, 4HL) 3.0 TFSI quattro produkowanego od 2010.07 do roku 2014.04
Jeżeli twoje Audi dysponuje silnikiem o mocy 290 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak przegub napędowy, silnik wycieraczek, łacznik stabilizatora
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Audi A8 D4 (4H2, 4H8, 4HC, 4HL)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na osprzęt elektryczny silnika do Audi A8 D4 (4H2, 4H8, 4HC, 4HL) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Audi z rocznika od 2010.07 do roku 2014.04, i mocy silnika 290 KM
.
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025