
| kod | CGWA |
| kod | CREG |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Ilość biegunów | 2 |
| Oznaczenie koloru | szary |

| Długość śruby pod główką [mm] | 20 |
| Ciężar [kg] | 0,015 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Oznaczenie koloru | szary |
| nr EAN | 4251475103147 |

| Wymagana ilość | 1 |
| nr EAN | 4251475107190 |

| nr EAN | 4251475115263 |

| TECDOC-Nr silnika | 23971 |
| Strona zabudowy | z przodu |
| nr EAN | 4047024326729 |

| TECDOC-Nr silnika | 29539 |
| Rok prod. od | 201309 |
| Strona zabudowy | z tyłu |
| TECDOC-Nr silnika | 23971 |
| Strona zabudowy | z tyłu |
| nr EAN | 4047024400955 |

| TECDOC-Nr silnika | 29539 |
| Rok prod. od | 201309 |
| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| Układ wydechowy | za katalizatorem |
| dla cylindra | 4 - 6 |
| Rodzaj czujnika | Czujnik pojemnościowy |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość całkowita [mm] | 320 |
| nr EAN | 4047025434454 |

| TECDOC-Nr silnika | 29539 |
| Rok prod. od | 201309 |
| Strona zabudowy | z przodu |
| nr EAN | 4047025657204 |

| TECDOC-Nr silnika | 23971 |
| nr EAN | 4047026511352 |

| TECDOC-Nr silnika | 29539 |
| Rok prod. od | 201309 |
| nr EAN | 4047026511284 |

| TECDOC-Nr silnika | 23971 |
| Ciśnienie [bar] | 0,75 |
| Kolor | szary |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24mm |
| Ciśnienie [bar] od | 0,75 |
| Ciśnienie [bar] do | 1,05 |
| nr EAN | 5012759498194 |

| Kolor | zielony |
| TECDOC-Nr silnika | 23971 |
| --------------- | |
| dla cylindra | 1-3 |
| TECDOC-Nr silnika | 23971 |
| Długość przewodu [mm] | 385 |
| Ilość podłączonych styków | 3 |
| nr EAN | 5012759963333 |

| Kolor | szary |
| TECDOC-Nr silnika | 23971 |
| Długość przewodu [mm] | 400 |
| Ilość podłączonych styków | 3 |
| nr EAN | 5012759969250 |

| TECDOC-Nr silnika | 23971 |
| Kolor | niebieski |
| Ilość połączeń | 3 |

| Strona zabudowy | z lewej |
| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| Układ wydechowy | za katalizatorem |
| Strona zabudowy | z prawej |
| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| Układ wydechowy | za katalizatorem |
| Jakość | OE |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 750 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Masa [g] | 103 |
| nr EAN | 8717613018408 |

| Strona zabudowy | z prawej |
| dla numeru OE | 06E906265AA |
| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| Układ wydechowy | za katalizatorem |
| Strona zabudowy | z lewej |
| dla numeru OE | 06E906265AA |
| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| Układ wydechowy | za katalizatorem |
| Jakość | OE |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 620 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Masa [g] | 107 |
| nr EAN | 8717613053591 |

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. |
| Gwintowana złączka | M10 x 1 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,9 |
| nr EAN | 8053379028924 |

| Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379058549 |

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.O. |
| Gwintowana złączka | M10 x 1 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 2,5 |
| Ilość połączeń | 1 |
| nr EAN | 8053379138005 |

| Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379551262 |

| Długość przewodu [mm] | 495 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379141180 |

| TECDOC-Nr silnika | 23971 |
| TECDOC-Nr silnika | 29539 |
| Ciśnienie [bar] | 0,90 |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| nr EAN | 8012510081457 |

| TECDOC-Nr silnika | 23971 |
| Kod silnika | CGWA/CREG |
| TECDOC-Nr silnika | 29539 |
| Kod silnika | CGWA/CREG |
| TECDOC-Nr silnika | 23971 |
| Kod silnika | CGWA/CREG |
| TECDOC-Nr silnika | 29539 |
| Kod silnika | CGWA/CREG |
| TECDOC-Nr silnika | 23971 |
| Kod silnika | CGWA/CREG |
| TECDOC-Nr silnika | 29539 |
| Kod silnika | CGWA/CREG |
| TECDOC-Nr silnika | 23971 |
| Kod silnika | CGWA/CREG |
| TECDOC-Nr silnika | 29539 |
| Kod silnika | CGWA/CREG |
| nr EAN | 8012510080641 |

| TECDOC-Nr silnika | 23971 |
| Kod silnika | CGWA/CREG |
| Układ wydechowy | przed turbosprężarką |
| TECDOC-Nr silnika | 29539 |
| Kod silnika | CGWA/CREG |
| Układ wydechowy | przed turbosprężarką |
| TECDOC-Nr silnika | 23970 |
| Strona zabudowy | z tyłu |
| TECDOC-Nr silnika | 23971 |
| Strona zabudowy | z tyłu |
| TECDOC-Nr silnika | 29539 |
| Strona zabudowy | z tyłu |
| TECDOC-Nr silnika | 23971 |
| Kod silnika | CGWA/CREG |
| Układ wydechowy | przed turbosprężarką |
| TECDOC-Nr silnika | 29539 |
| Kod silnika | CGWA/CREG |
| Układ wydechowy | przed turbosprężarką |
| Ciśnienie od [kPa] | 10 |
| ciśnienie do [kPa] | 117 |
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,405 |
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 |
| nr EAN | 8012510008126 |

| TECDOC-Nr silnika | 29539 |
| Ciśnienie [bar] | 2,5 |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | fioletowy |
| nr EAN | 8012510025277 |

| TECDOC-Nr silnika | 23971 |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24 |
| nr EAN | 8012510026625 |

| TECDOC-Nr silnika | 23971 |
| Ciśnienie [bar] | 2,30 |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | zielony |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | fioletowy |
| nr EAN | 8012510035016 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor obudowy | szary |
| nr EAN | 8435050617694 |

| TECDOC-Nr silnika | 29539 |
| TECDOC-Nr silnika | 23971 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Oznaczenie koloru | szary |
| Długość śruby pod główką [mm] | 20 |
| Ciężar [kg] | 0,015 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| nr EAN | 4027816293187 |

| TECDOC-Nr silnika | 23971 |
| Długość [mm] | 40 |
| Szerokość [mm] | 43,0 |
| Grubość [mm] | 18,0 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,011 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| dla numeru OE | 07L 905 163 C |
| nr EAN | 4027816437789 |

| TECDOC-Nr silnika | 23971 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Kolor | zielony |
| Długość przewodu [mm] | 465 |
| Ciężar [kg] | 0,062 |
| dla numeru OE | 06E 905 377 J |
| nr EAN | 4027816463726 |

| Kod silnika | CGWA/CREG |
| Sposób montażu | wciśnięty |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem osadczym sprężynującym |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 20 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | szary |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
| Kolor | czarny |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| nr EAN | 4082300290851 |

| Kod silnika | CGWA |
| Ilość połączeń | 2 |
| Gwint zewn. [mm] | 10 |
| Skok gwintu [mm] | 1 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 2,30 |
| Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny |
| Rozmiar klucza | 24 |
| nr EAN | 4082300620856 |

| Kod silnika | CREG |
| Ilość połączeń | 1 |
| Gwint zewn. [mm] | 10 |
| Skok gwintu [mm] | 1 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 2,5 |
| Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny |
| Rozmiar klucza | 24 |
| nr EAN | 4082300620863 |

| Kod silnika | CGWA |
| Sposób montażu | przykręcany |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniami |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 4082300714203 |

| Gwarancja | 5 lata gwarancji |
| nr EAN | 4044079350143 |

| TECDOC-Nr silnika | 29539 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Oznaczenie koloru | szary |
| Długość śruby pod główką [mm] | 20 |
| Ciężar [kg] | 0,015 |
| nr EAN | 5907558548266 |

| Kod silnika | CGWA |
| Kod silnika | CREG |
| Ciśnienie [bar] | 0,90 |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| nr EAN | 2505820395636 |

| Kod silnika | CGWA |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24 |
| nr EAN | 5902659783738 |

| Długość [mm] | 480 |
| Ilość podłączonych styków | 4 |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 5903364314873 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
| Kolor wtyczki | ciemnoszary |
| Średnica mocowania [mm] | 25 |
| Średnica obudowy [mm] | 20 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Głębokość zabudowy [mm] | 20 |
| dla numeru OE | 06A 919 501 A |

| Kod silnika | CGWA |
| dla cylindra | 4-6 |
| Ilość biegunów | 3 |
| Długość przewodu [mm] | 500 |
| Kolor obudowy | zielony |

| Strona zabudowy | z przodu po prawej |
| Opcja wyposażenia | Safe Lock |
| Numer podwozia od | 8XB005906 |

| Układ wydechowy | za katalizatorem |
| Strona zabudowy | z lewej |
| TECDOC-Nr silnika | 29539 |
| Sonda lambda | Sonda palcowa |
| Wymiar gwintu | M18 x 1,5 |
| Długość przewodu [mm] | 350 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Strona zabudowy | za katalizatorem |
| nr EAN | 4040074306031 |

| TECDOC-Nr silnika | 29539 |
| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| dla cylindra | 1,2,3 |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość [mm] | 531 |
| nr EAN | 087295930588 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Długość [mm] | 681 |
| Ciężar [kg] | 0,13 |
| Opór [Ohm] | 6 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Sonda lambda | Sonda lambda |
| Liczba przewodów | 4 |

| TECDOC-Nr silnika | 23971 |

| TECDOC-Nr silnika | 23971 |
| Długość [mm] | 40 |
| Szerokość [mm] | 43,0 |
| Grubość [mm] | 18,0 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4044688437785 |

| kod | CGWA |
| kod | CREG |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Ilość biegunów | 2 |
| Oznaczenie koloru | szary |

| kod | CGWA |
| kod | CREG |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Ilość biegunów | 3 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Materiał obudowy | GFK (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym) |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Strona zabudowy | Blok silnika |
| dla numeru OE | 059 906 433J |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii Osprzęt elektryczny silnika do Audi A8 D4 (4H2, 4H8, 4HC, 4HL) 3.0 TFSI quattro.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Audi A8 D4 (4H2, 4H8, 4HC, 4HL) 3.0 TFSI quattro produkowanego od 2010.07 do roku 2014.04
Jeżeli twoje Audi dysponuje silnikiem o mocy 290 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak przegub napędowy, silnik wycieraczek, łacznik stabilizatora
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii Osprzęt elektryczny silnika do Audi A8 D4 (4H2, 4H8, 4HC, 4HL)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na Osprzęt elektryczny silnika do Audi A8 D4 (4H2, 4H8, 4HC, 4HL) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Audi z rocznika od 2010.07 do roku 2014.04, i mocy silnika 290 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025