Długość przewodu [mm] | 330 | |
Ilość połączeń | 3 | |
Opór od [Ohm] | 385 | |
alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-959 | |
nr EAN | 5012759465912 |
Ciśnienie [bar] | 0,5 | |
Wymiar gwintu | M16x1.5 | |
Rozmiar klucza | 22mm | |
nr EAN | 5012759500910 |
Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. | |
Gwintowana złączka | M16 x 1,5 | |
Ciśnienie załączania [bar] | 0,6 | |
nr EAN | 8053379025930 |
TECDOC-Nr silnika | 683 | |
Kod silnika | KDZ (TU3M/Z) | |
Ciężar [kg] | 0,064 | |
Opór [Ohm] | 450 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Głębokość zabudowy [mm] | 17 | |
nr EAN | 8053379052714 |
TECDOC-Nr silnika | 683 | |
Kod silnika | KDZ (TU3M/Z) | |
Ciężar [kg] | 0,024 | |
Ilość połączeń | 3 | |
nr EAN | 8053379054657 |
TECDOC-Nr silnika | 683 | |
Kod silnika | KDZ (TU3M/Z) | |
Ciężar [kg] | 0,064 | |
Opór [Ohm] | 450 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Głębokość zabudowy [mm] | 17 | |
nr EAN | 8053379052721 |
TECDOC-Nr silnika | 683 | |
Kod silnika | KDZ (TU3M/Z) | |
Kolor | czarny | |
Głębokość zabudowy [mm] | 18,3 | |
Ciężar [kg] | 0,046 | |
Ilość połączeń | 2 | |
nr EAN | 8053379053100 |
TECDOC-Nr silnika | 683 | |
Kod silnika | KDZ (TU3M/Z) | |
Ciężar [kg] | 0,024 | |
Ilość połączeń | 3 | |
nr EAN | 8053379054664 |
TECDOC-Nr silnika | 683 | |
Kod silnika | KDZ (TU3M/Z) | |
Ciężar [kg] | 0,024 | |
Kolor | czarny | |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara | |
Ilość połączeń | 3 | |
nr EAN | 8053379054749 |
TECDOC-Nr silnika | 683 | |
Kod silnika | KDZ (TU3M/Z) | |
Ilość połączeń | 2 | |
nr EAN | 8053379060375 |
TECDOC-Nr silnika | 683 | |
TECDOC-Nr silnika | 683 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez uszczelnienia | |
nr EAN | 8012510093436 |
TECDOC-Nr silnika | 683 | |
Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z klimatyzacją | |
TECDOC-Nr silnika | 683 | |
Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z klimatyzacją | |
TECDOC-Nr silnika | 683 | |
Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z klimatyzacją | |
TECDOC-Nr silnika | 683 | |
Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z klimatyzacją | |
Wymiar gwintu | M14x1,25 | |
Rozmiar klucza | 19 | |
nr EAN | 8012510095997 |
Punkt włączania [°C] | 115 | |
nr EAN | 8435050604489 |
Kod silnika | KDZ (TU3M/Z) | |
Ilość biegunów | 3 | |
nr EAN | 8435050622124 |
Wymiar gwintu | M16x1,5 | |
Ciśnienie [bar] | 0,50 | |
nr EAN | 8435050600191 |
Długość przewodu [mm] | 180 | |
Kolor obudowy | szary | |
Ilość biegunów | 2 | |
Napięcie [V] | 12 | |
nr EAN | 8435050618196 |
Ilość biegunów | 2 | |
Kolor obudowy | czarny | |
nr EAN | 8435050632611 |
TECDOC-Nr silnika | 683 | |
TECDOC-Nr silnika | 683 | |
Ograniczenia producenta | Bosch | |
Sposób montażu | przykręcany | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Opór [Ohm] | 2080 | |
Opór [Ohm] | 302 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Gwint zewn. [mm] | 12 | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | niebieski | |
Kolor | niebieski | |
Skok gwintu [mm] | 1,5 | |
Rozmiar klucza | 19 | |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC | |
Zakres temperatury [°C] | 25 | |
Zakres temperatury [°C] | 80 | |
nr EAN | 4082300144550 |
Kod silnika | TU3MC | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Opór [Ohm] | 370 | |
Ilość biegunów | 3 | |
Długość przewodu [mm] | 330 | |
Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny | |
Tolerancja [%] | 10 | |
nr EAN | 4082300144130 |
Sposób montażu | przykręcany | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Kolor | czarny | |
Wymiar gwintu | M16x1,5 | |
Ciśnienie załączania [bar] | 0,6 | |
Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny | |
Rozmiar klucza | 21 | |
nr EAN | 4082300047295 |
Rok prod. od | 199507 | |
Strona zabudowy | z przodu | |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z klimatyzacją | |
Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów ze wspomaganiem układu kierowniczego | |
Układ wydechowy | przed katalizatorem | |
Kod silnika | TU3MC | |
Ilość biegunów | 4 | |
Długość przewodu [mm] | 390 | |
Sonda lambda | ogrzewana | |
nr EAN | 4082300759785 |
Kod silnika | KDZ (TU3M/Z) | |
Opór [Ohm] | 450 | |
Ciężar [kg] | 0,064 | |
dla numeru artykułu | 550015 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Wysokość [mm] | 17 | |
nr EAN | 5901779818962 |
Specyfikacja | 768|SPI (iniezione c | |
Tryb pracy | elektryczny | |
nr EAN | 8001063211985 |
nr EAN | 8001063707860 |
Kod silnika | KDZ(TU3M/Z) | |
Kod silnika | KDZ(TU3M/Z) | |
Kod silnika | KDZ(TU3M/Z) | |
Kod silnika | KDZ(TU3M/Z) | |
Wymiar gwintu | M14x1,25 | |
Rozmiar klucza | 19 | |
nr EAN | 5907558580778 |
Kod silnika | KDZ(TU3M/Z) | |
Kod silnika | KDZ(TU3M/Z) | |
nr EAN | 5907558558517 |
Kod silnika | KDZ(TU3M/Z) | |
Długość przewodu [mm] | 330 | |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24 | |
nr EAN | 5907558573947 |
Ilość biegunów | 2 | |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny | |
Kolor wtyczki | jasnoszary | |
Liczba otworów do mocowania | 1 | |
Długość przewodu [mm] | 160 | |
Średnica obudowy [mm] | 12 | |
Sposób montażu | wciskany |
Ilość biegunów | 3 | |
Kształt obudowy wtyczki | owalny | |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Jakość | EQUIVALENT |
Kod silnika | KDZ (TU3M/Z) | |
Kod silnika | KDZ (TU3M/Z) | |
Kod silnika | KDZ (TU3M/Z) | |
Kod silnika | KDZ (TU3M/Z) | |
Napięcie robocze [V] | 12 | |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC | |
Wymiar gwintu | M14x1,25 | |
Rozmiar klucza | 19 | |
Ilość biegunów | 1 | |
nr EAN | 4040074286944 |
Kod silnika | TU3MC | |
Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów ze wspomaganiem układu kierowniczego | |
Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z klimatyzacją | |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
Układ wydechowy | przed katalizatorem | |
Sonda lambda | ogrzewana | |
Liczba przewodów | 4 | |
Długość [mm] | 380 | |
nr EAN | 087295179796 |
TECDOC-Nr silnika | 683 | |
Numer pozycji od | 06809 | |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
Liczba przewodów | 4 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez wtyczki | |
nr EAN | 087295119525 |
TECDOC-Nr silnika | 683 | |
Numer pozycji od | 05349 | |
Numer pozycji do | 06808 | |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
Sonda lambda | ogrzewana | |
Liczba przewodów | 4 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez wtyczki | |
nr EAN | 087295913581 |
Rok prod. od | 199507 | |
Strona zabudowy | z przodu | |
Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z klimatyzacją | |
Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów ze wspomaganiem układu kierowniczego | |
Układ wydechowy | przed katalizatorem | |
Kod silnika | TU3MC | |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
nr EAN | 5902048081933 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
nr EAN | 5902048081940 |
Ciężar netto [g] | 160 | |
nr EAN | 5902048063816 |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna | |
nr EAN | 5902048081261 |
Kod silnika | TU3MC | |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
nr EAN | 5902048063823 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
nr EAN | 5902048063830 |
Ciężar netto [g] | 130 | |
nr EAN | 5902048063878 |
Ciężar netto [g] | 100 | |
nr EAN | 5902048023339 |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna | |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
Sonda lambda | ogrzewana | |
nr EAN | 5902048023346 |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna | |
Ciężar netto [g] | 105 | |
nr EAN | 5902048923950 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
nr EAN | 5902048063991 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna | |
nr EAN | 5902048897275 |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna | |
nr EAN | 5902048925923 |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna | |
nr EAN | 5902048907042 |
Sonda lambda | Sonda lambda | |
nr EAN | 5902048897282 |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna | |
Ciężar netto [g] | 185 | |
nr EAN | 5902048064059 |
Napięcie [V] | 12 | |
Ciężar [kg] | 0,03 | |
Tryb pracy | elektryczny |
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023
Smarowanie układu hamulcowego
07-02-2023
Kody wyposażenia w grupie VW
21-09-2022
Rodzaje wycieraczek Valeo
17-02-2022
Jak dobrać żarówki ksenonowe?
30-11-2021
Kody regionów Subaru
23-12-2020
Schaeffler przejmuje Ruville
15-12-2020
Kompresor klimatyzacji, rodzaje i zasada działania.
17-09-2020