
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Ilość biegunów | 2 |
| Oznaczenie koloru | szary |

| Ciśnienie [bar] | 0,55 |
| Kolor | brązowy |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24mm |
| Ciśnienie [bar] do | 0,85 |
| Ciśnienie [bar] od | 0,55 |
| nr EAN | 5012759498187 |

| Rok prod. do | 201006 |
| Długość przewodu [mm] | 245 |
| Ilość podłączonych styków | 3 |
| nr EAN | 5012759513903 |

| Kolor | szary |
| Ciężar [kg] | 0,024 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 19,5 |
| nr EAN | 8053379054282 |

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.O. |
| Gwintowana złączka | M10 x 1 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,7 |
| Ilość połączeń | 1 |
| nr EAN | 8053379028962 |

| Długość przewodu [mm] | 250 |
| Ilość połączeń | 4 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 54 |

| TECDOC-Nr silnika | 22162 |
| TECDOC-Nr silnika | 24548 |
| Długość przewodu [mm] | 310 |
| nr EAN | 8012510017616 |

| TECDOC-Nr silnika | 22162 |
| TECDOC-Nr silnika | 24548 |
| Ciśnienie [bar] | 0,70 |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| nr EAN | 8012510081440 |

| TECDOC-Nr silnika | 22162 |
| TECDOC-Nr silnika | 24548 |
| Wymiar gwintu | M10x1,25 |
| Tryb pracy | mechaniczne |
| Rozmiar klucza | 14 |
| nr EAN | 8012510039151 |

| TECDOC-Nr silnika | 22162 |
| TECDOC-Nr silnika | 24548 |
| TECDOC-Nr silnika | 22162 |
| TECDOC-Nr silnika | 24548 |
| TECDOC-Nr silnika | 22162 |
| TECDOC-Nr silnika | 24548 |
| TECDOC-Nr silnika | 22162 |
| TECDOC-Nr silnika | 24548 |
| nr EAN | 8012510080641 |

| TECDOC-Nr silnika | 22162 |
| TECDOC-Nr silnika | 24548 |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 23,9 |
| nr EAN | 8012510026663 |

| Wymiar gwintu | M 10x1 |
| Kolor obudowy | brązowy |
| Ciśnienie [bar] | 0,70 |
| Techniczny numer informacyjny | Circuit N.O. |
| nr EAN | 8435050614631 |

| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 8435050624319 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor obudowy | szary |
| nr EAN | 8435050617694 |

| TECDOC-Nr silnika | 22162 |
| TECDOC-Nr silnika | 24548 |
| Ilość biegunów | 3 |
| Kolor obudowy | szary |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem |
| Długość [mm] | 330 |
| nr EAN | 8435050637579 |

| Długość [mm] | 335 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Długość przewodu [mm] | 250 |
| Ciężar [kg] | 0,04 |
| dla numeru OE | 03G 957 147 C |
| nr EAN | 4027816398943 |

| Sposób montażu | wciśnięty |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem osadczym sprężynującym |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 20 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | szary |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
| Kolor | czarny |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| nr EAN | 4082300290851 |

| Liczba otworów do mocowania | 1 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Długość przewodu [mm] | 310 |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| nr EAN | 4082300306477 |

| Rok prod. od | 200807 |
| Strona zabudowy | z przodu |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Sonda lambda | Sonda lambda szerokopasmowa |
| Ilość biegunów | 6 |
| Długość przewodu [mm] | 800 |
| nr EAN | 4082300652161 |

| Numer seryjny | K8800144 |
| nr EAN | 5901159269438 |

| Kod silnika | BKD |
| Kod silnika | BWC |
| Ciśnienie [bar] | 0,70 |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| nr EAN | 5907558547993 |

| TECDOC-Nr silnika | 22162 |
| TECDOC-Nr silnika | 24548 |
| nr EAN | 5907558558906 |

| Punkt włączania od [bar] | 0,55 |
| Punkt włączania do [bar] | 0,85 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Oznaczenie koloru | brązowy |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| nr EAN | 5902659723840 |

| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| Liczba przewodów | 5 |
| Długość [mm] | 800 |
| nr EAN | 5903364314866 |

| dla numeru OE | 768652-0001 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
| Kolor wtyczki | ciemnoszary |
| Średnica mocowania [mm] | 25 |
| Średnica obudowy [mm] | 20 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Głębokość zabudowy [mm] | 20 |
| dla numeru OE | 06A 919 501 A |

| Ilość biegunów | 4 |
| Długość przewodu [mm] | 215 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Głębokość zabudowy [mm] | 44,7 |
| dla numeru OE | 02E 927 321 A |
| dla numeru OE | 02E 927 321 C |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem |
| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| nr EAN | 4010326810579 |

| TECDOC-Nr silnika | 22162 |
| Kod silnika | BSY |
| TECDOC-Nr silnika | 24548 |
| Rok prod. od | 200807 |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Liczba przewodów | 5 |
| Długość [mm] | 800 |
| nr EAN | 4010326903929 |

| Ciężar netto [g] | 85 |
| nr EAN | 5902048030733 |


| Długość [mm] | 335 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Długość przewodu [mm] | 250 |
| Ciężar [kg] | 0,04 |
| nr EAN | 4044688398949 |

| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
| Tryb pracy | hydrauliczny |
| Wymiar gwintu | M 10 |
| Skok gwintu [mm] | 1 |
| Ilość biegunów | 1 |
| Oznaczenie koloru | brązowy |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Zakres kontroli [bar] | 0,55 - 0,85 |

| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Ilość biegunów | 2 |
| Oznaczenie koloru | szary |

| dla numeru OE | 038 906 051 C |

| dla numeru OE | 06A 919 501 |

| Rok prod. do | 201006 |
| Kod silnika | BSY |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| Ilość biegunów | 3 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem |
| Ciężar [kg] | 0,06 |
| nr EAN | 3276422538217 |

| Zakres kontroli [bar] | 0,7 |
| Ciężar [kg] | 0,04136 |
| nr EAN | 4046001277191 |

| Wymiar gwintu | 20 mm |
| Liczba styków diagnostycznych (pinów) | 2 |
| nr EAN | 3531650022342 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Mitsubishi LANCER VIII (CY_A, CZ_A) 2.0 DI-D (CY8A).
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Mitsubishi LANCER VIII (CY_A, CZ_A) 2.0 DI-D (CY8A) produkowanego od 2008.01
Jeżeli twoje Mitsubishi dysponuje silnikiem o mocy 140 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak półoś napędowa, chłodnica wody, napinacz paska wieloklinowego
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Mitsubishi LANCER VIII (CY_A, CZ_A)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na osprzęt elektryczny silnika do Mitsubishi LANCER VIII (CY_A, CZ_A) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Mitsubishi z rocznika od 2008.01, i mocy silnika 140 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025