Rok prod. do | 200512 | |
nr EAN | 4047024267299 |
Rok prod. do | 200512 | |
nr EAN | 4047026507065 |
Rok prod. do | 200709 | |
TECDOC-Nr silnika | 20841 | |
Kod silnika | F9Q650 | |
Ilość podłączonych styków | 3 | |
nr EAN | 5012759376867 |
Rok prod. do | 200709 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z rurą wlotową | |
Ilość podłączonych styków | 6 | |
nr EAN | 5012759981191 |
Rok prod. do | 200709 | |
Rozmiar klucza | 21 | |
nr EAN | 5012759989821 |
Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. | |
Gwintowana złączka | M14 x 1,5 | |
Ciśnienie załączania [bar] | 0,5 | |
Ilość połączeń | 1 | |
nr EAN | 8053379031092 |
Ilość połączeń | 6 | |
nr EAN | 8053379068654 |
Głębokość zabudowy [mm] | 28 | |
Ciężar [kg] | 0,024 | |
Kolor | czarny | |
Ilość połączeń | 3 | |
Opór [kOhm] | 10 | |
nr EAN | 8053379913541 |
Ciężar [kg] | 0,042 | |
Opór [Ohm] | 850 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Głębokość zabudowy [mm] | 32 | |
nr EAN | 8053379054572 |
Ilość połączeń | 6 | |
nr EAN | 8053379412396 |
TECDOC-Nr silnika | 20841 | |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 32 | |
nr EAN | 8012510006528 |
TECDOC-Nr silnika | 20841 | |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 28 | |
nr EAN | 8012510014554 |
TECDOC-Nr silnika | 20841 | |
Tryb pracy | mechaniczne | |
Dopasowanie | z automatycznym nastawianiem | |
nr EAN | 8012510084960 |
TECDOC-Nr silnika | 20841 | |
Ciśnienie [bar] | 0,50 | |
Wymiar gwintu | M14x1,5 | |
Rozmiar klucza | 21 | |
nr EAN | 8012510094044 |
TECDOC-Nr silnika | 20841 | |
Rok prod. do | 200104 | |
TECDOC-Nr silnika | 20841 | |
Rok prod. do | 200104 | |
TECDOC-Nr silnika | 20841 | |
Rok prod. do | 200104 | |
Ciśnienie od [kPa] | 15 | |
ciśnienie do [kPa] | 255 | |
Napięcie wyjściowe od [V] | 0,298 | |
Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 | |
nr EAN | 8012510095133 |
TECDOC-Nr silnika | 20841 | |
Rok prod. od | 200104 | |
Rok prod. do | 200308 | |
TECDOC-Nr silnika | 20841 | |
Rok prod. od | 200105 | |
Ograniczenia producenta | BOSCH | |
TECDOC-Nr silnika | 20841 | |
Rok prod. od | 200104 | |
Rok prod. do | 200308 | |
Ciśnienie od [kPa] | 20 | |
ciśnienie do [kPa] | 256 | |
Napięcie wyjściowe od [V] | 0,386 | |
Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 | |
nr EAN | 8012510095157 |
TECDOC-Nr silnika | 20841 | |
TECDOC-Nr silnika | 20841 | |
TECDOC-Nr silnika | 20841 | |
TECDOC-Nr silnika | 20841 | |
nr EAN | 8012510091104 |
Ilość biegunów | 2 | |
nr EAN | 8435050624470 |
Wymiar gwintu | M 14x1,5 | |
Kolor obudowy | zielony | |
nr EAN | 8435050614600 |
Ilość biegunów | 3 | |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a | |
Kolor obudowy | czarny | |
nr EAN | 8435050622674 |
Opór [Ohm] | 250 | |
Ilość biegunów | 2 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny | |
Kolor obudowy | niebieski | |
nr EAN | 8435050626412 |
Ilość połączeń | 4 | |
Kolor | czarny | |
Ciężar [kg] | 0,020 | |
dla numeru OE | 22 63 094 18R | |
nr EAN | 4027816269366 |
Liczba otworów do mocowania | 1 | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Opór [Ohm] | 840 | |
Ilość biegunów | 2 | |
Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny | |
nr EAN | 4082300252743 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Ilość połączeń | 3 | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny | |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a | |
nr EAN | 4082300243642 |
Sposób montażu | przykręcany | |
Ilość połączeń | 6 | |
nr EAN | 4082300294149 |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Kolor | szary | |
Wymiar gwintu | M14x1,5 | |
Ciśnienie załączania [bar] | 0,5 | |
Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny | |
Rozmiar klucza | 21 | |
nr EAN | 4082300207521 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z materiałami dodatkowymi | |
Ilość połączeń | 4 | |
nr EAN | 4082300306255 |
Rok prod. od | 200409 | |
Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów bez kontroli jazdy | |
Rok prod. do | 200709 | |
Rodzaj skrzyni biegów | Przekładnia manualna 6-biegowa | |
Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów bez kontroli jazdy | |
Liczba otworów do mocowania | 3 | |
Ilość połączeń | 6 | |
Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów manualna | |
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdu z kierownicą z lewej strony | |
nr EAN | 4082300544053 |
Gwarancja | 5 lata gwarancji | |
nr EAN | 4044079381338 |
Wysokość [mm] | 27,95 | |
Gwarancja | 5 lata gwarancji | |
nr EAN | 4044079373807 |
Kod silnika | F9Q 718 | |
dla numeru artykułu | 550020 | |
Kolor | czarny | |
Ilość połączeń | 3 | |
Ciężar [kg] | 0,024 | |
Wysokość [mm] | 28 | |
Opór [kOhm] | 10 | |
nr EAN | 5901779819464 |
Kod silnika | F9Q 718 | |
dla numeru artykułu | 550139 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Opór [Ohm] | 850 | |
Ciężar [kg] | 0,042 | |
Wysokość [mm] | 32 | |
nr EAN | 5901779819532 |
Numer seryjny | K8805075 | |
nr EAN | 5901159270373 |
nr EAN | 8001063867151 |
Ilość połączeń | 4 | |
Kolor | czarny | |
Ciężar [kg] | 0,020 | |
nr EAN | 5907558581003 |
Ilość połączeń | 2 | |
Opór od [Ohm] | 250 | |
nr EAN | 5907558585216 |
Ilość połączeń | 2 | |
Opór od [Ohm] | 720 | |
nr EAN | 5907558572506 |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24 | |
nr EAN | 5907558586091 |
Kod silnika | F9Q754 | |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 32 | |
nr EAN | 5907558581966 |
nr EAN | 5901619512364 |
Kod silnika | F9Q754 | |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 28 | |
nr EAN | 5902659724724 |
Rok prod. do | 200512 | |
Sposób montażu | przykręcany | |
nr EAN | 5902659783271 |
Ilość biegunów | 2 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny | |
Rezystancja znamionowa [Ohm] | 680 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Ilość biegunów | 3 | |
Kształt obudowy wtyczki | ustawiony pod kątem | |
nr EAN | 4010326810159 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Ilość biegunów | 2 | |
Kształt obudowy wtyczki | okrągły | |
nr EAN | 4010326811781 |
Ciężar netto [g] | 95 | |
nr EAN | 5902048030696 |
Rodzaj korpusu | z obudową | |
Ciężar netto [g] | 210 | |
nr EAN | 5902048057747 |
Rok prod. do | 200709 | |
Napięcie [V] | 12 | |
Ciężar [kg] | 0,27 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Rodzaj korpusu | z obudową |
Rok prod. do | 200512 | |
Napięcie [V] | 12 | |
Ciężar [kg] | 0,03 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez cięgna |
Napięcie [V] | 12 | |
Ciężar [kg] | 0,05 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez cięgna |
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023
Smarowanie układu hamulcowego
07-02-2023
Kody wyposażenia w grupie VW
21-09-2022
Rodzaje wycieraczek Valeo
17-02-2022
Jak dobrać żarówki ksenonowe?
30-11-2021
Kody regionów Subaru
23-12-2020
Schaeffler przejmuje Ruville
15-12-2020
Kompresor klimatyzacji, rodzaje i zasada działania.
17-09-2020