
| TECDOC-Nr silnika | 16862 |
| Rok prod. do | 200806 |
| nr EAN | 4047024812819 |

| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Ilość biegunów | 2 |
| Oznaczenie koloru | szary |

| Wymagana ilość | 1 |
| Kolor | brązowy |
| Zakres kontroli [bar] | 0.55/0.85BAR |
| nr EAN | 4251475103093 |

| Kolor | czarny |
| Zakres kontroli [bar] | 1.2/1.6BAR |
| nr EAN | 4251475103109 |

| Wymagana ilość | 1 |
| Długość śruby pod główką [mm] | 20 |
| Ciężar [kg] | 0,015 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Oznaczenie koloru | szary |
| nr EAN | 4251475103147 |

| Numer podwozia do | 1K-9-185 340 |
| Wymagana ilość | 1 |
| Numer podwozia do | 1K-6-899 000 |
| nr EAN | 4251475107190 |

| nr EAN | 4251475115263 |

| TECDOC-Nr silnika | 16862 |
| Rok prod. do | 200806 |
| zalecane rozszerzenie naprawy | Filtr powietrza |
| nr EAN | 3165143491607 |

| TECDOC-Nr silnika | 22715 |
| Rok prod. od | 200807 |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Liczba przewodów | 5 |
| Długość całkowita [mm] | 750 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 250000 |
| nr EAN | 4047024377004 |

| TECDOC-Nr silnika | 22715 |
| Rok prod. od | 200807 |
| zalecane rozszerzenie naprawy | Filtr powietrza |
| nr EAN | 4047024404328 |

| nr EAN | 4047024439009 |

| TECDOC-Nr silnika | 16862 |
| Rok prod. do | 200806 |
| nr EAN | 4047024812819 |

| TECDOC-Nr silnika | 22715 |
| Rok prod. od | 200807 |
| nr EAN | 4047025204361 |

| TECDOC-Nr silnika | 16862 |
| Ilość połączeń | 3 |
| alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-935 |
| nr EAN | 5012759405789 |

| Ilość podłączonych styków | 2 |
| Kolor | szary |
| alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-925 |
| nr EAN | 5012759465455 |

| TECDOC-Nr silnika | 16862 |
| Ciśnienie [bar] | 0,55 |
| Kolor | brązowy |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24mm |
| Ciśnienie [bar] do | 0,85 |
| Ciśnienie [bar] od | 0,55 |
| nr EAN | 5012759498187 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z rurą wlotową |
| Ilość podłączonych styków | 5 |
| nr EAN | 5012759523216 |

| Rok prod. do | 200810 |
| TECDOC-Nr silnika | 16862 |
| Długość przewodu [mm] | 245 |
| Ilość podłączonych styków | 3 |
| nr EAN | 5012759513903 |

| Ilość podłączonych styków | 2 |
| nr EAN | 5012759963210 |

| TECDOC-Nr silnika | 22715 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z rurą wlotową |
| Ilość podłączonych styków | 5 |
| nr EAN | 5012759981375 |

| TECDOC-Nr silnika | 22715 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 5012759968970 |

| Strona zabudowy | z przodu |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Sonda lambda | Sonda lambda szerokopasmowa |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 5012759540459 |

| TECDOC-Nr silnika | 22715 |
| nr EAN | 5012759987520 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Rodzaj korpusu | bez obudowy |
| Liczba zestyków | 5 |
| Kolor obudowy | czarny |
| Rodzaj wtyczki | męski |
| zalecane rozszerzenie naprawy | Filtr powietrza |

| TECDOC-Nr silnika | 16862 |
| Kod silnika | AZV |
| Kolor | szary |
| Ciężar [kg] | 0,024 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 19,5 |
| nr EAN | 8053379054282 |

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.O. |
| Gwintowana złączka | M10 x 1 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,7 |
| Ilość połączeń | 1 |
| nr EAN | 8053379028962 |

| Głębokość zabudowy [mm] | 19,5 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379158850 |

| Ilość połączeń | 5 |
| nr EAN | 8053379163366 |

| Długość przewodu [mm] | 250 |
| Ilość połączeń | 4 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 54 |

| TECDOC-Nr silnika | 16862 |
| Długość przewodu [mm] | 310 |
| nr EAN | 8012510017616 |

| TECDOC-Nr silnika | 16862 |
| TECDOC-Nr silnika | 22715 |
| Ciśnienie [bar] | 0,70 |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| nr EAN | 8012510081440 |

| TECDOC-Nr silnika | 16862 |
| TECDOC-Nr silnika | 22715 |
| TECDOC-Nr silnika | 16862 |
| TECDOC-Nr silnika | 22715 |
| TECDOC-Nr silnika | 16862 |
| TECDOC-Nr silnika | 22715 |
| TECDOC-Nr silnika | 16862 |
| TECDOC-Nr silnika | 22715 |
| nr EAN | 8012510080641 |

| TECDOC-Nr silnika | 16862 |
| Ograniczenia producenta | KACO |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 23,9 |
| nr EAN | 8012510026663 |

| TECDOC-Nr silnika | 16862 |
| TECDOC-Nr silnika | 22715 |
| TECDOC-Nr silnika | 16862 |
| TECDOC-Nr silnika | 22715 |
| Ciśnienie od [kPa] | 11 |
| ciśnienie do [kPa] | 307 |
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,25 |
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 |
| nr EAN | 8012510026762 |

| TECDOC-Nr silnika | 22715 |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 23,9 |
| nr EAN | 8012510026809 |

| Wymiar gwintu | M 10x1 |
| Kolor obudowy | brązowy |
| Ciśnienie [bar] | 0,70 |
| Techniczny numer informacyjny | Circuit N.O. |
| nr EAN | 8435050614631 |

| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 8435050624319 |

| Kod silnika | CBDA |
| Ilość biegunów | 3 |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| nr EAN | 8435050624289 |

| Kod silnika | CBDA |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| Ilość biegunów | 3 |
| Kolor obudowy | szary |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem |
| Długość [mm] | 350 |
| nr EAN | 8435050636343 |

| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Długość [mm] | 800 |
| Opcja wyposażenia | Con/With Kit 77030 |
| Ilość biegunów | 6 |
| Kolor wtyczki | czarny |
| nr EAN | 8435050639917 |

| Kod silnika | AZV |
| Ilość biegunów | 3 |
| Kolor obudowy | szary |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem |
| Długość [mm] | 330 |
| nr EAN | 8435050637579 |

| TECDOC-Nr silnika | 16862 |
| Punkt włączania od [bar] | 0,55 |
| Punkt włączania do [bar] | 0,85 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Oznaczenie koloru | brązowy |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| dla numeru OE | 038 919 081 K |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4027816190189 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Oznaczenie koloru | szary |
| Długość śruby pod główką [mm] | 20 |
| Ciężar [kg] | 0,015 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| nr EAN | 4027816293187 |

| TECDOC-Nr silnika | 16862 |
| Długość [mm] | 48 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,02 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze śrubą |
| dla numeru OE | 036 906 433 E |
| nr EAN | 4027816370932 |

| TECDOC-Nr silnika | 22715 |
| Długość [mm] | 69 |
| Szerokość [mm] | 31,0 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,02 |
| dla numeru OE | 03C 906 433 E |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze śrubą |
| nr EAN | 4027816373179 |

| TECDOC-Nr silnika | 22715 |
| Przestrzegać danych technicznych | |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,48 |
| dla numeru OE | 030 905 377 C |
| nr EAN | 4027816271529 |

| TECDOC-Nr silnika | 22715 |
| Długość [mm] | 350 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Długość przewodu [mm] | 270 |
| Ciężar [kg] | 0,05 |
| dla numeru OE | 03L 957 147 |
| nr EAN | 4027816398691 |

| TECDOC-Nr silnika | 16862 |
| Długość [mm] | 335 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Długość przewodu [mm] | 250 |
| Ciężar [kg] | 0,04 |
| dla numeru OE | 03G 957 147 C |
| nr EAN | 4027816398943 |

| Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem |
| Liczba przełożeń | 6-biegowa |
| Długość [mm] | 215 |
| Szerokość [mm] | 55,0 |
| Grubość [mm] | 15,0 |
| Ilość połączeń | 4 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z czujnikiem temperatury |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| dla numeru OE | 02E 927 321 C |
| nr EAN | 4027816443513 |

| Kod silnika | AZV |
| Liczba otworów do mocowania | 1 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość biegunów | 3 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 23,9 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | mlecznobiały |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| nr EAN | 4082300243857 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Volkswagen JETTA III (1K2) 2.0 TDI.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Volkswagen JETTA III (1K2) 2.0 TDI produkowanego od 2005.09 do roku 2010.10
Jeżeli twój Volkswagen dysponuje silnikiem o mocy 136 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak świeca zapłonowa, filtr oleju, wahacze
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Volkswagen JETTA III (1K2)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na osprzęt elektryczny silnika do Volkswagen JETTA III (1K2) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Volkswagen z rocznika od 2005.09 do roku 2010.10, i mocy silnika 136 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025