Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Volvo » silnik Volvo S40 I (644) » uszczelki Volvo S40 I (644) » pierścień uszczelniający, simmerring Volvo S40 I (644)

pierścień uszczelniający, simmerring do VOLVO S40 I (644)

wybierz typ samochodu VOLVO S40 I (644):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Strona zabudowy Pokrywa głowicy cylindra
Średnica wewnętrzna [mm] 24
średnica zewnętrzna [mm] 39
Wysokość [mm] 8
Rodzaj gwintu Gwint lewoskrętny
nr EAN 8433577124503
Wersja ENCODER
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 85
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 132
Średnica zewnętrzna 2 [mm] 150
Wysokość 1 [mm] 17
Materiał PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk)
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z kołnierzem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z tuleją montażową
Rodzaj gwintu Gwint lewoskrętny
nr EAN 3358960592989
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 28
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 39
Wysokość 1 [mm] 7
Materiał PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk)
Rodzaj gwintu Gwint lewoskrętny
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
nr EAN 3358960603883
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 30
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 40
Wysokość 1 [mm] 7
Materiał PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk)
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
Strona zabudowy od strony czołowej
nr EAN 3358960603890
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 24
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 39
Wysokość 1 [mm] 8
Materiał PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk)
Rodzaj gwintu Gwint lewoskrętny
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
Strona zabudowy Silnik
nr EAN 3358960603876
Średnica wewnętrzna [mm] 24
średnica zewnętrzna [mm] 39
Wysokość [mm] 8
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału ASW
Rodzaj gwintu Gwint lewoskrętny
Materiał PTFE (Polytetrafluorethylen)
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
Przestrzegaj informacji montażowych 
nr EAN 4041248590072
Średnica wewnętrzna [mm] 36
średnica zewnętrzna [mm] 46
Wysokość [mm] 7
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału ASW
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
Materiał PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk)
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
Przestrzegaj informacji montażowych 
nr EAN 4041248590058
Średnica wewnętrzna [mm] 30
średnica zewnętrzna [mm] 40
Wysokość [mm] 7
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału ASW
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
Materiał PTFE (Polytetrafluorethylen)
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
Przestrzegaj informacji montażowych 
nr EAN 4041248593820
Średnica wewnętrzna [mm] 28
średnica zewnętrzna [mm] 39
Wysokość [mm] 7
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału ASW
Rodzaj gwintu Gwint lewoskrętny
Materiał PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk)
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
Przestrzegaj informacji montażowych 
nr EAN 4041248668870
Średnica wewnętrzna [mm] 85
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału IWD
Rodzaj gwintu Gwint lewoskrętny
Materiał PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk)
Rodzaj korpusu z obudową
Przestrzegaj informacji montażowych 
nr EAN 4041248668634
Grubość [mm] 7,0
Średnica wewnętrzna [mm] 30,0
średnica zewnętrzna [mm] 40,0
Materiał ACM (poliakryl-kauczuk)
Materiał PTFE (Polytetrafluorethylen)
Strona zabudowy od strony czołowej
Ciężar [kg] 0,09
dla numeru OE 04C 103 085
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4027816435341
Grubość [mm] 7,0
Średnica wewnętrzna [mm] 36,0
średnica zewnętrzna [mm] 46,0
Materiał ACM (poliakryl-kauczuk)
Materiał PTFE (Polytetrafluorethylen)
Strona zabudowy od strony czołowej
Ciężar [kg] 0,009
dla numeru OE 04E 103 085 AF
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4027816435358
Średnica wewnętrzna [mm] 82,0
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Ciężar [kg] 0,130
dla numeru OE 04E 103 170 A S1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z kołnierzem
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4027816464587
Wysokość [mm] 17,00
Materiał PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk)
Średnica wewnętrzna [mm] 85,00
średnica zewnętrzna [mm] 132,00
Kierunek obrotów przeciwnie do ruchu wskazówek zegara
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 150,00
Materiał PTFE (Polytetrafluorethylen)
Materiał ACM (poliakryl-kauczuk)
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z tuleją montażową
Średnica wewnętrzna [mm] 30
średnica zewnętrzna [mm] 40
Szerokość [mm] 7
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału A SL
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
nr EAN 4026635080695
Materiał PTFE (Polytetrafluorethylen)
Materiał ACM (poliakryl-kauczuk)
Średnica wewnętrzna [mm] 28
średnica zewnętrzna [mm] 39
Szerokość [mm] 7
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału A SL
Rodzaj gwintu Gwint lewoskrętny
nr EAN 4026635080688
Materiał PTFE (Polytetrafluorethylen)
Materiał ACM (poliakryl-kauczuk)
Średnica wewnętrzna [mm] 24
średnica zewnętrzna [mm] 39
Szerokość [mm] 8
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału A SL
Rodzaj gwintu Gwint lewoskrętny
nr EAN 4026635080923
Materiał PTFE (Polytetrafluorethylen)
Materiał ACM (poliakryl-kauczuk)
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z tuleją montażową
Średnica wewnętrzna [mm] 36
średnica zewnętrzna [mm] 46
Szerokość [mm] 7
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału A SL
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
nr EAN 4026635080718
Materiał PTFE (Polytetrafluorethylen)
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z ramką wspornika
nr EAN 4026635106654
Wyświetlanie od 1 do 19 (z 19 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
pierścień uszczelniający, simmerring

Pierścień uszczlniający, simering


Głównym zadaniem simmeringów jest uszczelnienie połączenia obrotowego przed wyciekami olejów i smarów. Uszczelnienia promieniowe zapobiegają również przed dostawaniem się do układu zanieczyszczeń i wilgoci, które nie mogą się tam dostawać. Przez takie czynniki olej może stracić swoje właściwości. Zastosowanie simmeringów jest bardzo powszechne. Są one montowane głównie na wyjściach wału w pojazdach, jak i w maszynach. Na przykład: wałka rozrządu, wału korbowego, wału napędowego itd. Dobre simmeringi powinny zostać wykonane z wysokiej jakości materiałów, wytrzymałych na wahania temperatury i substancje, z którymi będą miały styczność.

Simmering jest zbudowany z metalowego pierścienia, sprężyny zaciskowej, wargi przeciwpyłowej, elastomerowej powłoki i wargi uszczelniającej. Simmeringi należy dobierać w stosunku do warunków, w których będą pracowały, na przykład: temperatury, substancji, kierunku obrotu wału. Gdy uszkodzony zostanie pierścień uszczelniający od strony sprzęgła, może dojść do ślizgania się, co powoduje brak przyspieszania pojazdu. Wtedy należy wymienić uszczelniacz, zaoliwioną tarczę sprzęgłową, lub całe sprzęgło. Kolejnym objawem zniszczenia pierścienia jest ubywanie oleju z miski olejowej, może to doprowadzić do zatarcia jednostki napędowej. Uszkodzenie simmeringów może być spowodowane przez starość (są wymagane z gumy, które z czasem parcieją), lub przez duże wahania temperatur. Można temu zapobiec przez parkowanie samochodu w garażu, podczas dużych mrozów.

Gdy uszczelniacz promieniowy ulegnie wyeksploatowaniu, pasek rozrządu może zostać zalany olejem, przez co powinien zostać wymieniony wraz z simmeringiem, pompą wody, olejem silnikowym, filtrem oleju. Same uszczelniacze nie są drogie, lecz przez trudny dostęp do części i elementy, które powinny być wymienione wraz z simmeringami, naprawa ta jest dość kosztowna, lecz powinna być wykonana jak najszybciej.