TECDOC-Nr silnika | 17998 | |
Strona zabudowy | Pokrywa głowicy cylindra | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 30 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 47 | |
Wysokość [mm] | 7 | |
nr EAN | 8427769120039 |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
TECDOC-Nr silnika | 17998 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 34 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 47 | |
Wysokość [mm] | 5,5 | |
nr EAN | 8427769443886 |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
TECDOC-Nr silnika | 17998 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 98 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 110 | |
Wysokość [mm] | 8,5 | |
nr EAN | 8427769708008 |
TECDOC-Nr silnika | 17998 | |
--------------- | ||
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 45 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 65 | |
Wysokość [mm] | 7 | |
nr EAN | 8427769707988 |
TECDOC-Nr silnika | 17998 | |
Strona zabudowy | Pokrywa głowicy cylindra | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 51 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 66 | |
Wysokość [mm] | 7 | |
nr EAN | 8427769723940 |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 98 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 110 | |
Wysokość [mm] | 8,5 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A | |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 35 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 47 | |
Wysokość [mm] | 5,6 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | AS | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 45 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 65 | |
Wysokość [mm] | 7 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
Materiał | FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 51 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 65 | |
Wysokość [mm] | 7 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 30 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 47 | |
Wysokość [mm] | 7 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A | |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny | |
Materiał | FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | bez uszczelki przeciwpyłowej |
Grubość [mm] | 7,0 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 45,0 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 57,0 | |
Materiał | FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Ciężar [kg] | 0,16 | |
dla numeru OE | 6842272 | |
nr EAN | 4027816149859 |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
TECDOC-Nr silnika | 17998 | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 35 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 47 | |
Szerokość [mm] | 5,6 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
Strona zabudowy | Głowica silnika | |
TECDOC-Nr silnika | 17998 | |
Materiał | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 30 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 47 | |
Szerokość [mm] | 7 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | B | |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
Strona zabudowy | Głowica silnika | |
TECDOC-Nr silnika | 17998 | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 51 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 65 | |
Szerokość [mm] | 7 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
Strona zabudowy | Głowica silnika | |
TECDOC-Nr silnika | 17998 | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 45 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 65 | |
Szerokość [mm] | 7 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
TECDOC-Nr silnika | 17998 | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 98 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 110 | |
Szerokość [mm] | 8,5 | |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
Szerokość [mm] | 7,0 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 30,0 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 47,0 | |
Materiał | FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) | |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
Ciężar [kg] | 0,12 | |
nr EAN | 4044688149848 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii pierścień uszczelniający, simmerring do Volvo S40 I (644) 1.8 LPG.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Volvo S40 I (644) 1.8 LPG produkowanego od 1999.03 do roku 2004.12
Jeżeli twój Volvo dysponuje silnikiem o mocy 122 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak układ chłodzenia, hamulce, filtry
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii pierścień uszczelniający, simmerring do Volvo S40 I (644)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na pierścień uszczelniający, simmerring do Volvo S40 I (644) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Volvo z rocznika od 1999.03 do roku 2004.12, i mocy silnika 122 KM
.
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025
Klimatyzacja i czynniki chłodnicze
23-03-2025
Ile trzeba zapłacić za wymianę tarcz i kloców hamulcowych.
14-03-2025
Ile kosztuje wymiana rozrządu?
07-03-2025
Kiedy należy wymieniać świece żarowe i zapłonowe?
04-03-2025
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023