
| Nowa część | |
| Rok prod. do | 199606 | 
| Numer pozycji do | 7146 | 
| Tryb pracy | elektryczny | 
| Długość [mm] | 150 | 
| Szerokość [mm] | 105 | 
| Wysokość [mm] | 117 | 
| nr EAN | 5012759963869 | 

| Napięcie [V] | 12 | 
| Ciśnienie [bar] | 3 | 
| Tryb pracy | elektryczny | 
| Wydatek [l/h] | 90 | 
| Natężenie prądu do [A] | 6 | 

| Ciśnienie [bar] | 3 | 
| Tryb pracy | elektryczny | 
| Ilość połączeń | 2 | 
| Wydatek [l/h] | 100 | 
| Ciężar [kg] | 0,298 | 
| nr EAN | 8053379082308 | 

| Rok prod. do | 199606 | 
| Numer pozycji do | 7146 | 
| TECDOC-Nr silnika | 5080 | 
| Gwarancja | 5 lata gwarancji | 
| Ciśnienie [bar] | 1,1 | 
| Rodzaj paliwa | benzyna | 
| Przestrzegaj informacji montażowych | |
| Tryb pracy | elektryczny | 
| nr EAN | 4044079333603 | 

| Dla numeru OE | 142504 | 

| Dla numeru OE | 170421W700 | 

| Wydatek [l/h] | 90 | 
| Tryb pracy | elektryczny | 
| Napięcie na wejściu [V] | 12 | 
| Ciśnienie robocze [bar] | 3 | 
| nr EAN | 8001063919263 | 

| Kod silnika | KFX (TU3JP) | 
| Rok prod. do | 199606 | 
| Opcja wyposażenia | DELCO | 
| nie dla kodu silnika | KDY (TU3M) | 
| Tryb pracy | elektryczny | 
| Ciśnienie robocze [bar] | 3,5 | 
| Wydatek [l/h] | 80 | 
| Układ wtryskowy | Wtrysk wielopunktowy (MPI) | 

| Kod silnika | KFX (TU3JP) | 
| Rok prod. od | 199607 | 
| nie dla kodu silnika | KDY (TU3M) | 
| Tryb pracy | elektryczny | 
| Ciśnienie robocze [bar] | 3,8 | 
| Wydatek [l/h] | 90 | 
| Układ wtryskowy | Wtrysk wielopunktowy (MPI) | 


| Rok prod. do | 199606 | 
| nie dla kodu silnika | KFX (TU3JP) | 
| Napięcie [V] | 12 | 
| Strona zabudowy | w zbiorniku paliwa | 
| Średnica [mm] | 36 | 
| Ciężar [kg] | 0,35 | 
| Średnica 1 [mm] | 8 | 
| Średnica 2 [mm] | 22 | 
| Ciśnienie robocze [bar] | 1,5 | 
| Tryb pracy | elektryczny | 
| Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 1/1 | 
| Wydatek [l/h] | 100 | 
| Długość 1 [mm] | 64 | 
| Długość 2 [mm] | 138 | 
| Układ wtryskowy | Wtrysk jednopunktowy (SPI) | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z filtrem | 

| Rok prod. do | 199606 | 
| nie dla kodu silnika | KDY (TU3M) | 
| Strona zabudowy | w zbiorniku paliwa | 
| Tryb pracy | elektryczny | 

| Rok prod. do | 199606 | 
| nie dla kodu silnika | KDY (TU3M) | 
| Napięcie [V] | 12 | 
| Strona zabudowy | w zbiorniku paliwa | 
| Średnica [mm] | 37 | 
| Ciężar [kg] | 0,34 | 
| Średnica 1 [mm] | 8 | 
| Średnica 2 [mm] | 19 | 
| Ciśnienie robocze [bar] | 3,5 | 
| Tryb pracy | elektryczny | 
| Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 1/1 | 
| Wydatek [l/h] | 80 | 
| Długość 1 [mm] | 82 | 
| Długość 2 [mm] | 128 | 
| Układ wtryskowy | Wtrysk wielopunktowy (MPI) | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z filtrem | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z elementami przyłączeniowymi | 

| Rok prod. do | 199606 | 
| Napięcie [V] | 12 | 
| Strona zabudowy | w zbiorniku paliwa | 
| Średnica [mm] | 43 | 
| Ciężar [kg] | 0,36 | 
| Średnica 1 [mm] | 8 | 
| Średnica 2 [mm] | 12 | 
| Ciśnienie robocze [bar] | 1,1 | 
| Tryb pracy | elektryczny | 
| Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 1/1 | 
| Wydatek [l/h] | 85 | 
| Długość 1 [mm] | 74 | 
| Długość 2 [mm] | 125 | 
| Układ wtryskowy | Wtrysk jednopunktowy (SPI) | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z filtrem | 

| Rok prod. od | 199607 | 
| nie dla kodu silnika | KDY (TU3M) | 
| Napięcie [V] | 12 | 
| Strona zabudowy | w zbiorniku paliwa | 
| Średnica [mm] | 38 | 
| Ciężar [kg] | 0,32 | 
| Średnica 1 [mm] | 9 | 
| Średnica 2 [mm] | 11 | 
| Ciśnienie robocze [bar] | 3,8 | 
| Tryb pracy | elektryczny | 
| Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 1/1 | 
| Wydatek [l/h] | 90 | 
| Długość 1 [mm] | 67 | 
| Długość 2 [mm] | 114 | 
| Układ wtryskowy | Wtrysk wielopunktowy (MPI) | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z filtrem | 

| Szerokość [mm] | 38 | 
| Tryb pracy | elektryczny | 
| Długość [mm] | 38 | 
| Wysokość [mm] | 114 | 
| Ciężar [kg] | 0,35 | 
| Ciśnienie [bar] | 3,8 | 
| nr EAN | 4046001310225 | 
Przeglądasz części samochodowe z kategorii pompa paliwa do Citroën ZX Break (N2) 1.4 i.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Citroën ZX Break (N2) 1.4 i produkowanego od 1993.10 do roku 1997.10
Jeżeli twój Citroën dysponuje silnikiem o mocy 75 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak wycieraczki szyb, układ wydechowy, części silnikowe, filtr kabiny
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii pompa paliwa do Citroën ZX Break (N2)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na pompa paliwa do Citroën ZX Break (N2) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Citroën z rocznika od 1993.10 do roku 1997.10, i mocy silnika 75 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych 
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów 
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie 
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać? 
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta? 
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych. 
15-04-2025