Strona zabudowy | Przewód paliwowy | |
Tryb pracy | elektryczny | |
nr EAN | 3165141769708 |
Nowa część | ||
Rok prod. od | 198911 | |
TECDOC-Nr silnika | 9389 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Długość [mm] | 179 | |
Szerokość [mm] | 52 | |
Wysokość [mm] | 54 | |
nr EAN | 5012759462584 |
Napięcie [V] | 12 |
Średnica [mm] | 36 |
Długość [mm] | 100 |
Ciśnienie [bar] | 0,2 |
Tryb pracy | elektryczny |
Wydatek [l/h] | 130 |
Natężenie prądu do [A] | 1 |
Napięcie [V] | 12 |
Średnica [mm] | 52 |
Długość [mm] | 183 |
Ciśnienie [bar] | 3 |
Tryb pracy | elektryczny |
Liczba połączeń | 2 |
Wydatek [l/h] | 155 |
Natężenie prądu do [A] | 6,8 |
Ciśnienie [bar] | 5 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Ilość połączeń | 2 | |
Wydatek [l/h] | 120 | |
Ciężar [kg] | 0,665 | |
nr EAN | 8053379081431 |
Wydatek [l/h] | 130 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Napięcie na wejściu [V] | 12 | |
Ciśnienie robocze [bar] | 0,2 | |
nr EAN | 8001063657561 |
Wydatek [l/h] | 155 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Napięcie na wejściu [V] | 12 | |
Ciśnienie robocze [bar] | 3 | |
nr EAN | 8001063723624 |
nr EAN | 5907558526660 |
Ciśnienie robocze [bar] | 0,24 | |
Wydatek [l/h] | 75 | |
Układ wtryskowy | Wtrysk jednopunktowy (SPI) |
Tryb pracy | elektryczny | |
Ciśnienie robocze [bar] | 3 | |
Wydatek [l/h] | 130 | |
Układ wtryskowy | Wtrysk wielopunktowy (MPI) | |
Jakość | EQUIVALENT |
Napięcie [V] | 12 | |
Strona zabudowy | Przewód paliwowy | |
Średnica [mm] | 52 | |
Ciężar [kg] | 0,78 | |
Średnica 1 [mm] | 8 | |
Średnica 2 [mm] | 12 | |
Ciśnienie robocze [bar] | 4 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Rodzaj paliwa | benzyna | |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 1/1 | |
Wydatek [l/h] | 130 | |
Długość 1 [mm] | 124 | |
Długość 2 [mm] | 182 |
Napięcie [V] | 12 | |
Strona zabudowy | w zbiorniku paliwa | |
Średnica [mm] | 36 | |
Ciężar [kg] | 0,22 | |
Średnica 1 [mm] | 8 | |
Średnica 2 [mm] | 19 | |
Ciśnienie robocze [bar] | 0,3 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 1/1 | |
Wydatek [l/h] | 75 | |
Długość 1 [mm] | 66 | |
Długość 2 [mm] | 97 | |
Układ wtryskowy | Wtrysk jednopunktowy (SPI) | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z filtrem |
Szerokość [mm] | 36 | |
Napięcie [V] | 12 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Długość [mm] | 36 | |
Wysokość [mm] | 105 | |
Ciśnienie [bar] | 0,24 | |
Ilość biegunów | 2 | |
Ciężar [kg] | 0,241 | |
nr EAN | 4046001301254 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii pompa paliwa do Seat IBIZA I (21A) 1.5 i.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Seat IBIZA I (21A) 1.5 i produkowanego od 1986.10 do roku 1993.05
Jeżeli twój Seat dysponuje silnikiem o mocy 89 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak układ chłodzenia, hamulce, filtry
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii pompa paliwa do Seat IBIZA I (21A)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na pompa paliwa do Seat IBIZA I (21A) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Seat z rocznika od 1986.10 do roku 1993.05, i mocy silnika 89 KM
.
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025
Klimatyzacja i czynniki chłodnicze
23-03-2025
Ile trzeba zapłacić za wymianę tarcz i kloców hamulcowych.
14-03-2025
Ile kosztuje wymiana rozrządu?
07-03-2025
Kiedy należy wymieniać świece żarowe i zapłonowe?
04-03-2025
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024