Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa Opel ASTRA J GTC 1.7 CDTI (08) (2011.10-2015.10) 110km » 313011300003 magneti marelli
wybrany samochód: 
Opel Astra J Gtc 1.7 Cdti (08) (2011.10-2015.10) 110km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa paliwa 313011300003 MAGNETI MARELLI

313011300003 Pompa paliwa MAGNETI MARELLI
magneti marelli 313011300003
Pompa paliwa 313011300003
313011300003
63.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

MAM00003

numer części:

313011300003

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
Wydatek [l/h]130
Tryb pracyelektryczny
Napięcie na wejściu [V]12
Ciśnienie robocze [bar]0,2
nr EAN8001063657561

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa paliwa 313011300003 MAGNETI MARELLI

Elektryczna pompa paliwa (wkład) pasuje do: MERCEDES C T-MODEL (S203), C (W203), SL (R230), FORD USA AEROSTAR, SEAT IBIZA I, TOLEDO I, VW CORRADO, GOLF I, GOLF II, PASSAT B3/B4 1.0-5.5 10.81-01.12
numery OEM:
VOLKSWAGEN      191 906 092A
VOLKSWAGEN      191 906 092C
VOLKSWAGEN      191 906 092G
VOLKSWAGEN      191 906 092M
VOLKSWAGEN      357 906 092C
VOLKSWAGEN      357906092C
VOLKSWAGEN      533906092N
VOLKSWAGEN      533906092P

Zastosowanie Pompa paliwa 313011300003 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.