Strona zabudowy | Przewód paliwowy |
Tryb pracy | elektryczny |
nr EAN | 4047024168107 |
Ciśnienie [bar] | 5 |
Tryb pracy | elektryczny |
Ilość połączeń | 2 |
Wydatek [l/h] | 120 |
Ciężar [kg] | 0,526 |
nr EAN | 8053379081950 |
Ciśnienie [bar] | 3 |
Tryb pracy | elektryczny |
Ilość połączeń | 2 |
Wydatek [l/h] | 100 |
Ciężar [kg] | 0,298 |
nr EAN | 8053379082308 |
Wydatek [l/h] | 140 |
Tryb pracy | elektryczny |
Napięcie na wejściu [V] | 12 |
Ciśnienie robocze [bar] | 4 |
nr EAN | 8001063719672 |
Wydatek [l/h] | 175 |
Tryb pracy | elektryczny |
Napięcie na wejściu [V] | 12 |
Ciśnienie robocze [bar] | 3,5 |
nr EAN | 8001063711652 |
nr EAN | 5907558566741 |
Tryb pracy | elektryczny |
Ciśnienie robocze [bar] | 5 |
Wydatek [l/h] | 75 |
Rodzaj paliwa | olej napędowy |
Jakość | EQUIVALENT |
Tryb pracy | elektryczny |
Tryb pracy | elektryczny |
Średnica [mm] | 43,5 |
Długość całkowita [mm] | 199,5 |
Średnica 1 [mm] | 9 |
Średnica 2 [mm] | 9 |
Natężenie prądu do [A] | 8 |
Ilość połączeń | 2 |
Ciśnienie [bar] od | 1 |
Ciśnienie [bar] do | 5 |
Do ciśnienia [psi] | 72,5 |
Napięcie [V] | 12 |
Od ciśnienia [psi] | 14,5 |
Techniczny numer informacyjny | SI 0097 |
nr EAN | 4028977571473 |
Napięcie [V] | 12 |
Strona zabudowy | Przewód paliwowy |
Średnica [mm] | 43 |
Ciężar [kg] | 0,71 |
Ciśnienie robocze [bar] | 5 |
Tryb pracy | elektryczny |
Rodzaj paliwa | olej napędowy |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 1/1 |
Długość 2 [mm] | 199 |
Szerokość [mm] | 38 |
Tryb pracy | elektryczny |
Długość [mm] | 38 |
Wysokość [mm] | 114 |
Ciężar [kg] | 0,35 |
Ciśnienie [bar] | 3,8 |
nr EAN | 4046001310225 |
Pompa podciśnienia układu hamulcowego to ważny element układu hamulcowego samochodu, który odpowiada za dostarczanie podciśnienia do układu hamulcowego i umożliwienie skutecznego hamowania pojazdu.
Pompa podciśnienia jest umieszczona w układzie hamulcowym pojazdu i jest zazwyczaj napędzana przez pasek klinowy lub łańcuch rozrządu. Jej głównym zadaniem jest wytwarzanie podciśnienia w układzie hamulcowym, które pozwala na skuteczne hamowanie pojazdu. Pompa podciśnienia jest również odpowiedzialna za utrzymanie ciśnienia w układzie hamulcowym na odpowiednim poziomie, co jest kluczowe dla bezpieczeństwa i skuteczności hamowania.
Pompa podciśnienia jest wykonana z wysokiej jakości materiałów, takich jak stal lub aluminium, i jest zaprojektowana tak, aby wytrzymać duże obciążenia i długotrwałą pracę. Pompa podciśnienia jest również poddawana rygorystycznym testom jakościowym, aby zapewnić jej niezawodność i skuteczność.
Uszkodzenie pompy podciśnienia układu hamulcowego może prowadzić do awarii układu hamulcowego i zagrożenia dla bezpieczeństwa kierowcy i pasażerów pojazdu. Dlatego ważne jest, aby regularnie sprawdzać stan pompy podciśnienia i wymieniać ją, gdy jest zużyta lub uszkodzona.
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025