
| Tryb pracy | mechaniczne |
| nr EAN | 4251475104007 |

| nr EAN | 4251475112293 |

| Tryb pracy | mechaniczne |
| Konieczne części dodatkowe od producenta pojazdu | |
| nr EAN | 4047024870130 |

| Ciśnienie [bar] | 0,5 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Ilość połączeń | 2 |
| Wydatek [l/h] | 180 |
| Wersja | VDO |
| Ciężar [kg] | 0,594 |
| nr EAN | 8053379082216 |

| parzyste numery artykułów | 559501A |
| nr EAN | 8053379551422 |

| parzyste numery artykułów | 559049A |
| nr EAN | 8053379125753 |

| Ciśnienie [bar] | 0,5 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Ilość połączeń | 2 |
| Wydatek [l/h] | 180 |
| Wersja | VDO |
| Ciężar [kg] | 0,594 |
| nr EAN | 8053379082223 |

| Wydatek [l/h] | 280 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Napięcie na wejściu [V] | 12 |
| Ciśnienie robocze [bar] | 0,5 |
| nr EAN | 8001063835969 |

| Tryb pracy | mechaniczne |
| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt | prosty |

| Tryb pracy | mechaniczne |
| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt | prosty |
| Jakość | EQUIVALENT |

| Tryb pracy | mechaniczne |
| Ilość połączeń | 3 |
| Kształt | prosty |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Rodzaj paliwa | olej napędowy |
| Techniczny numer informacyjny | SI 0109-11 |
| nr EAN | 4028977505089 |

| Tryb pracy | elektryczny |
| Średnica [mm] | 43,5 |
| Długość całkowita [mm] | 134,6 |
| Średnica 1 [mm] | 8 |
| Średnica 2 [mm] | 19,05 |
| Natężenie prądu do [A] | 5,5 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Ciśnienie [bar] | 0,5 |
| Ciśnienie [psi] | 7,25 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z materiałami dodatkowymi |
| Techniczny numer informacyjny | SI 0097 |
| nr EAN | 4028977602757 |

| Tryb pracy | mechaniczne |
| Ilość połączeń | 3 |
| Kształt | prosty |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Rodzaj paliwa | olej napędowy |
| nr EAN | 4028977910920 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Strona zabudowy | w zbiorniku paliwa |
| Średnica [mm] | 43 |
| Ciężar [kg] | 0,41 |
| Średnica 1 [mm] | 8 |
| Średnica 2 [mm] | 19 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 2/1 |
| Długość 1 [mm] | 82 |
| Długość 2 [mm] | 126 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z filtrem |

| Napięcie [V] | 12 |
| Strona zabudowy | w zbiorniku paliwa |
| Średnica [mm] | 43 |
| Ciężar [kg] | 0,47 |
| Średnica 1 [mm] | 8 |
| Średnica 2 [mm] | 18 |
| Ciśnienie robocze [bar] | 3,2 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Rodzaj paliwa | olej napędowy |
| Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 1/1 |
| Wydatek [l/h] | 130 |
| Długość 1 [mm] | 78 |
| Długość 2 [mm] | 120 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z filtrem |

| Napięcie [V] | 12 |
| Strona zabudowy | w zbiorniku paliwa |
| Ciężar [kg] | 0,47 |
| Ciśnienie robocze [bar] | 3,2 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Rodzaj paliwa | olej napędowy |
| Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 1/1 |
| Wydatek [l/h] | 130 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z filtrem |

| Napięcie [V] | 12 |
| Strona zabudowy | w zbiorniku paliwa |
| Średnica [mm] | 43 |
| Ciężar [kg] | 0,53 |
| Średnica 1 [mm] | 8 |
| Średnica 2 [mm] | 19 |
| Ciśnienie robocze [bar] | 0,5 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Rodzaj paliwa | olej napędowy |
| Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 1/1 |
| Długość 1 [mm] | 104 |
| Długość 2 [mm] | 134 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z filtrem |

| Napięcie [V] | 12 |
| Strona zabudowy | w zbiorniku paliwa |
| Ciężar [kg] | 0,42 |
| Ciśnienie robocze [bar] | 0,5 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Rodzaj paliwa | olej napędowy |
| Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 1/2 |
| Wydatek [l/h] | 140 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z filtrem |

| Napięcie [V] | 12 |
| Strona zabudowy | w zbiorniku paliwa |
| Ciężar [kg] | 0,46 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Ilość otworów wlotowych/wylotowych | X/2 |
| Układ wtryskowy | Wtrysk wielopunktowy (MPI) |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z filtrem |

| Ciężar [kg] | 2,04 |
| Tryb pracy | mechaniczne |

| Napięcie [V] | 12 |
| Strona zabudowy | w zbiorniku paliwa |
| Ciężar [kg] | 0,53 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Rodzaj paliwa | olej napędowy |
| Układ wtryskowy | Wtrysk wielopunktowy (MPI) |
Pompa podciśnienia układu hamulcowego to ważny element układu hamulcowego samochodu, który odpowiada za dostarczanie podciśnienia do układu hamulcowego i umożliwienie skutecznego hamowania pojazdu.
Pompa podciśnienia jest umieszczona w układzie hamulcowym pojazdu i jest zazwyczaj napędzana przez pasek klinowy lub łańcuch rozrządu. Jej głównym zadaniem jest wytwarzanie podciśnienia w układzie hamulcowym, które pozwala na skuteczne hamowanie pojazdu. Pompa podciśnienia jest również odpowiedzialna za utrzymanie ciśnienia w układzie hamulcowym na odpowiednim poziomie, co jest kluczowe dla bezpieczeństwa i skuteczności hamowania.
Pompa podciśnienia jest wykonana z wysokiej jakości materiałów, takich jak stal lub aluminium, i jest zaprojektowana tak, aby wytrzymać duże obciążenia i długotrwałą pracę. Pompa podciśnienia jest również poddawana rygorystycznym testom jakościowym, aby zapewnić jej niezawodność i skuteczność.
Uszkodzenie pompy podciśnienia układu hamulcowego może prowadzić do awarii układu hamulcowego i zagrożenia dla bezpieczeństwa kierowcy i pasażerów pojazdu. Dlatego ważne jest, aby regularnie sprawdzać stan pompy podciśnienia i wymieniać ją, gdy jest zużyta lub uszkodzona.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025