Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Furgon (B906) 314 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) (2016.05-???) 143km » 313011300013 magneti marelli
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Sprinter 3,5-t Furgon (b906) 314 Cdi (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) (2016.05-???) 143km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa paliwa 313011300013 MAGNETI MARELLI

313011300013 Pompa paliwa MAGNETI MARELLI
131.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

MAM00013

numer części:

313011300013

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
Wydatek [l/h]280
Tryb pracyelektryczny
Napięcie na wejściu [V]12
Ciśnienie robocze [bar]0,5
nr EAN8001063835969

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa paliwa 313011300013 MAGNETI MARELLI

Elektryczna pompa paliwa (wkład) pasuje do: AUDI A3, A6 C5, A6 C6, FORD GALAXY I, SEAT ALHAMBRA, ALTEA, ALTEA XL, LEON, TOLEDO I, TOLEDO II, TOLEDO III, SKODA OCTAVIA I 1.2-3.0D 03.95-12.17
numery OEM:
VOLKSWAGEN      1J0 919 050 B
VOLKSWAGEN      1J0919050
VOLKSWAGEN      3C0 919 050AA

Zastosowanie Pompa paliwa 313011300013 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.